Перейти до публікації

Швейцарія


207 тем в цьому розділі

    • 0 відповідей
    • 969 переглядів
    • 0 відповідей
    • 1 к перегляда
    • 0 відповідей
    • 591 перегляд
    • 0 відповідей
    • 708 переглядів
    • 0 відповідей
    • 1 к переглядів
    • 0 відповідей
    • 714 переглядів
    • 0 відповідей
    • 741 перегляд
    • 0 відповідей
    • 850 переглядів
    • 3 відповіді
    • 1,6 к переглядів
    • 0 відповідей
    • 634 перегляда
    • 0 відповідей
    • 723 перегляда
    • 0 відповідей
    • 745 переглядів
    • 0 відповідей
    • 648 переглядів
    • 0 відповідей
    • 663 перегляда
    • 0 відповідей
    • 2,1 к перегляда
    • 6 відповідей
    • 1,2 к переглядів
    • 0 відповідей
    • 6,7 к переглядів
    • 0 відповідей
    • 1,3 к перегляда
    • 0 відповідей
    • 1,9 к перегляд
    • 0 відповідей
    • 660 переглядів
    • 3 відповіді
    • 999 переглядів
    • 0 відповідей
    • 864 перегляда
    • 0 відповідей
    • 928 переглядів
    • 0 відповідей
    • 613 переглядів
    • 0 відповідей
    • 1 к переглядів
  • Повідомлення

    • Найдорожчий гірськолижний курорт Австрії Аналіз, проведений порталом про будинки для відпочинку Holidu,  показує, що Обергургль-Хохгургль у Тірольському регіоні Австрії є найдорожчим гірськолижним курортом у Європі із середньодобовою вартістю (квитки та проживання) 283,82 євро. Розташований в Ецтальських Альпах, Обергургль-Хохгургль може похвалитися більш ніж 100 кілометрами лижних трас і розташований на висоті від 1793 до 3030 метрів, що робить його відомим своїми надійними сніговими умовами протягом усього сезону. Далі йшов швейцарський курорт Церматт, де вартість доступу до 53 підйомників і вражаючих 322 кілометрів схилів коштує в середньому 256,18 євро.  Льодовик Хінтертукс у Тіролі, Австрія, посів третє місце в списку із середньою ціною 244,49 євро на день за катання та проживання. Згідно з дослідженням, австрійські ЗМІ повідомляють, що десятка найдорожчих гірськолижних курортів розташована в Австрії, Швейцарії та Італії. У дослідженні Holidu були розглянуті всі європейські гірськолижні курорти, де довжина всіх трас перевищує 20 кілометрів. Для аналізу використовувалися середні ціни на будинки для відпочинку, зібрані з їх бази даних, а також прямі ціни на скі-паси, отримані з веб-сайтів відповідних курортів.   Дорогий спорт Катання на лижах в Австрії буде дорожчим цієї зими, повідомляється про зростання цін на абонементи на підйомники, особливо на гірськолижних курортах Тіролі. Це зростання вартості відповідає тенденції, яка спостерігається протягом останніх п’яти років, коли ціни на квитки на підйомники в Тіролі зросли майже на 40% у деяких випадках. Зростання витрат в першу чергу пов’язано з інфляцією та збільшенням витрат на персонал, що створює більший фінансовий тягар для місцевих лижників і туристів. У відповідь на ці зростання витрат деякі тірольські гірськолижні курорти почали впроваджувати «динамічне ціноутворення», яке коригує вартість квитків залежно від попиту та місткості. Незважаючи на те, що такий підхід може призвести до зниження цін для тих, хто має гнучкий графік, він викликав критику з боку організацій із захисту споживачів за потенційне створення плутанини та відсутність прозорості в структурах ціноутворення.   Чи є дешевші альтернативи? Для тих, хто шукає більш бюджетні варіанти, гірськолижні курорти, такі як Реаллон і Сейн-Ла-Гран-Пюї у Франції, пропонують значно нижчу середню денну вартість – 44,45 євро. Обидва курорти мають коротші траси довжиною 30 і 22 кілометри відповідно. У середньому класі Crévoux (Франція) стягує 48,94 євро за 22 кілометри схилів, тоді як Artouste-Laruns пропонує трохи більшу дистанцію на 27 кілометрів за 49,44 євро. В Австрії ви можете знайти дешевші курорти, як-от Беделе у Форарльберзі або навіть Аксамер Ліцум у Тіролі. Люди у Відні часто вирушають на одноденну поїздку в Земмерінг, щоб коротко покататися на лижах, не сплачуючи за проживання.  
    • З 9 листопада по 9 лютого пляжний район Схевенінген у Гаазі перетворюється на справжню зимову казку! Cool Event Scheveningen — щорічний фестиваль, який дарує відчуття свята навіть у холодну пору року. Головна зірка заходу — величезний каток на 600 м², розташований перед історичним готелем Kurhaus. Тут можна насолодитися катанням на ковзанах та захоплюючими виступами професійних фігуристів. А поруч — затишні обігрівані тераси, де вас зігріють гарячим напоєм і частуванням. Cool Event Scheveningen — ідеальне місце для сімейного відпочинку, зустрічі з друзями чи корпоративів. Організатори підготували безліч вигідних комбі-квитків, що включають катання, вечерю та навіть відвідування кіно. І для продовження зимової магії відвідайте інші популярні ярмарки, такі як Castle Christmas Fair і Royal Christmas Fair.    
    • Чорна п'ятниця вже тут! Але на що слід звернути увагу?  З 14 листопада у Чехії стартують акції Чорної п'ятниці, які приваблюють мільйони покупців як у фізичних, так і в онлайн-магазинах. Минулого року чехи витратили близько 7 мільярдів крон, і цього року тенденція не змінюється Підроблені знижки: З січня минулого року діє новий закон, який зобов’язує вказувати найнижчу ціну за останні 30 днів, тож тепер фальшивих знижок стало менше. Деякі магазини підвищують ціни перед Чорною п'ятницею, аби потім «знизити» їх. Психологія терміновості: «Тільки сьогодні», «до кінця дня» — так магазини стимулюють імпульсивні покупки. Інтернет-магазини персоналізують ціни та показують товари, які потенційно можуть вас зацікавити. Тому краще використовувати компаратори цін або додатки, які допоможуть перевірити справжність знижок. Умови акцій та додаткові збори: Уважно читайте умови покупки, перевіряйте якість товарів і звертайте увагу на можливі приховані комісії.
    • Ключові дати: 2035 та 2050 роки. У 2035 році буде заборонено продаж автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, а в 2050 – їх використання.   Що відомо Жорстка позиція ЄС. Як повідомляє Financial Times, Wopke Hoekstra, майбутній комісар ЄС із кліматичних дій, готовий відстоювати цю позицію у листопаді на слуханнях у Європарламенті. У своїх внутрішніх документах Хукстра заявляє: "Назад дороги немає". Він підтверджує позицію, закріплену в законодавстві 2021 року, незважаючи на критику з боку автовиробників, які стикаються з падінням продажів електромобілів і конкуренцією з боку Китаю. Складнощі для автопрому. Усі великі автомобільні концерни, за винятком Renault, попередили про зниження прибутку через нові норми. Так, Volkswagen, найбільший приватний роботодавець Німеччини, розглядає можливість закриття заводів у країні вперше за 87 років своєї історії. Штрафи та санкції. Асоціація європейських автовиробників (ACEA) попередила, що 2025 року галузь може зіткнутися зі штрафами на суму до 15 мільярдів євро за недотримання нових норм ЄС, які вимагають скорочення викидів на 15% порівняно з рівнями 2021 року. Протести Італії. У вересні Італія закликала переглянути регуляції, побоюючись краху автомобільної індустрії ЄС. Рим висловлює стурбованість тим, що європейські виробники, такі як Volkswagen та Stellantis, можуть відставати від Китаю та США, де компанії отримали суттєві державні субсидії на трансформацію своїх індустрій. Дискусії та позиції. Міністр промисловості Італії Адольфо Урсо заявив: "Європі потрібна прагматична точка зору, ідеологічний підхід провалився". Однак його австрійська колега Леоноре Гевесслер відповіла, що майбутнє автомобільної промисловості – за електромобілями, і Європа не може дозволити собі залишитись позаду, як це сталося з розвитком смартфонів. Перспективи для Європи. Hoekstra стверджує, що нові правила створюють "передбачуваність для інвесторів та виробників" і необхідні для досягнення цілей ЄС щодо скорочення викидів вуглекислого газу та зміцнення конкурентоспроможності європейської автопромисловості. На сьогоднішній день Брюссель прагне скоротити забруднення на 55% до 2030 року та досягти нульових чистих викидів до середини століття.
    • У Відні спостерігається найгірша якість повітря за останній час: програми погоди та експерти попереджають про високий рівень твердих часток, зокрема частинок PM10, у повітрі. Ці крихітні частинки пилу, які можна вдихати, сприяють тому, що описується як «надзвичайно погана» якість повітря. Рівень цих частинок у повітрі регулярно перевищує допустимі межі, як показують міські вимірювання . Головне занепокоєння – тверді частки (PM), особливо PM10 і PM2,5. Ці дрібні частинки достатньо малі, щоб потрапити в дихальну систему, впливаючи на функцію легенів і потенційно спричиняючи довгострокові проблеми зі здоров’ям. Хоча забруднення твердими частинками не є новим для Відня, поточна погана якість повітря в основному пов’язана з погодою. Проблема посилюється двома основними метеорологічними факторами: слабким вітром і температурною інверсією. Останнє відбувається, коли температура на рівні землі стає нижчою, ніж вище, фактично створюючи «кришку», яка затримує забруднене повітря в місті. Дрібний пил також імпортується в місто з навколишніх регіонів, таких як Нижня Австрія та навіть Угорщина. Терміни забруднення також пов’язані з початком опалювального сезону. Австрійські ЗМІ повідомили, що в міру того, як все більше людей починають використовувати свої системи опалення, особливо ті, що працюють на дровах, викиди від процесів згоряння додають до і без того проблемної якості повітря. Коли рівень забруднення високий, новонародженим і людям із наявними респіраторними захворюваннями настійно рекомендується обмежити діяльність на свіжому повітрі. Програма погоди від Apple, яка використовує дані з Breezometer, розсилає сповіщення високого рівня про якість повітря в місті, класифікуючи його як «надзвичайно поганий».   Як убезпечитися? Експерти рекомендують уникати інтенсивної діяльності на свіжому повітрі, особливо тим, хто має чутливу дихальну систему. Провітрюйте житлові приміщення, коли рух транспорту низький. Частіше мийте свій дім вологою шваброю, використовуйте пилосос зі спеціальним фільтром тонкого пилу та уникайте куріння як джерела дрібного пилу. Крім того, уникайте жвавих доріг і вибирайте тихіші бічні вулиці, якщо ви йдете пішки чи їдете на велосипеді. Хоча ситуація залишається критичною, очікується, що до кінця тижня погода покращиться, що призведе до покращення якості повітря у Відні. Вітер посилиться, сприяючи розсіюванню забруднюючих речовин і очищаючи повітря.
    • Українці з візою тимчасового захисту можуть придбати авто, але зареєструвати його як оператор не можуть. Є два варіанти: • Експортні “червоні” номери — для вивезення авто за кордон, діють три місяці з можливістю продовження. • Реєстрація як ФОП (OSVČ) — дозволяє бути оператором авто, але потребує адреси та ідентифікаційного номера.
    • Усі громадяни третіх країн – люди, які не є громадянами ЄС, Швейцарії чи Ісландії, Ліхтенштейну чи Норвегії – повинні мати дозвіл на проживання, якщо вони мають намір залишитися в Австрії довше шести місяців. Тобто, нам з вами, як українцям, необхідно завжди! носити з собою документ, підтверджуючий наше легальне перебування у країні. Якщо ви загубили дозвіл на проживання, треба ателефонувати до місцевого Фонду, який займається втраченим майном, щоб перевірити, чи не знайшов його хтось. Незалежно від того, втратили ви посвідку на проживання чи її вкрали, якщо ви не можете її знайти, ви повинні подати заяву в поліцію. Вам знадобиться цей звіт, щоб подати заявку на новий. Після того, як ви подасте заяву в поліцію, вам потрібно буде зв’язатися з місцевою владою, де ви проживаєте, щоб повідомити їм, що сталося, і домовитися про заміну картки. У Відні це офіс MA 35.   Чи потрібно мені також мати при собі паспорт чи інше посвідчення особи? Ваш дозвіл на проживання є прийнятною формою посвідчення особи, тому цього буде достатньо в межах країни.   Що станеться, якщо я не маю при собі свого посвідчення особи? Якщо ви не маєте при собі дійсного посвідчення особи, а поліція попросила його пред’явити з поважної причини, будьте готові втратити частину дня. Вони можуть доставити вас до поліцейської дільниці, щоб встановити вашу особу, або супроводжувати вас додому, щоб отримати посвідчення особи, якщо ви перебуваєте неподалік від свого місця проживання. Якщо ви взагалі не маєте дійсної форми посвідчення особи як іноземця в Австрії, вам загрожує штраф у розмірі до 5000 євро.
    • Нідерландська кухня — це не тільки сир та оселедець. У кожного регіону є свої унікальні смаколики, що заслуговують на увагу. Від солодкого Bossche bol з Ден Боса до suikerbrood із Фрисландії — тут знайдеться щось на будь-який смак!   Stroopwafel — тонкі вафлі зі смачним сиропом посередині. Ідеальний перекус на ходу чи доповнення до чашки кави! Найкраще шукати на ринках, де вафлі випікають прямо при вас.   Poffertjes — пухкі міні-оладки з цукровою пудрою та вершковим маслом. Хоч це й дитячий делікатес, але навіть дорослі не можуть втриматися.   Bitterballen — хрусткі м’ясні кульки, які голландці люблять хрумтіти під келих пива. До речі, ця закуска в 2020 році була визнана культурною спадщиною!   Oliebollen — традиційні новорічні пончики з родзинками, які зігрівають холодною зимою.   Erwtensoep — густий гороховий суп, ідеальний після прогулянки в морозну погоду
    • Міністр територіальної політики Анхель Віктор Торрес оголосив, що з четверга поїзди високої швидкості знову курсуватимуть між Мадридом і Валенсією. Також цього тижня відкриваються важливі дорожні об’їзди: вже у понеділок відновлено проїзд на N-330, а з середи стане доступним об’їзд на A-7. Ці відновлення — результат оперативної роботи комітету з управління кризою, засідання якого провів прем’єр-міністр Педро Санчес.
    • Тепер орендарі можуть залишатися в житлі після завершення договору З 24 листопада 2024 року в Іспанії наберуть чинності важливі зміни до закону про оренду, які посилюють права орендарів. Нововведення дає орендарям можливість продовжувати проживання навіть після закінчення терміну дії договору за умови своєчасної оплати та дотримання всіх умов договору. Це «право на продовження проживання» спрямоване на забезпечення стабільності та захисту орендарів в умовах зростання цін на оренду та обмеженої кількості доступного житла.   Що це означає для власників житла? Нові правила встановлюють певні обмеження для власників: вони не зможуть виселити орендаря одразу після завершення договору чи підвищувати орендну плату на свій розсуд. Це викликає побоювання, що деякі власники можуть відмовитися від здачі житла в оренду на користь інших інвестицій, що, своєю чергою, може вплинути на доступність орендного житла.   Думки щодо реформи розділилися. Прихильники прав орендарів вважають, що це крок до справедливішого ринку оренди, який краще захистить людей, для яких оренда — єдиний доступний варіант житла. Водночас власники нерухомості побоюються, що реформа обмежує їхні права на управління своєю власністю.   Ця реформа вже стала важливим кроком у зміні ринку оренди, але довготривалі наслідки нових правил залишаються непередбачуваними.
×
×
  • Створити...