Перейти до публікації

Alona

Рекомендовані повідомлення

Международная Торговая Компания ищет специалистов в различных сферах направления:

 

Экономист ВЭД;

Бухгалтер ВЭД;

Менеджеры по продажам ВЭД;

 

Профессиональные навыки:

- Уверенный пользователь офисных программ: Word, Excel (1С обучаем);

- Владение языками: Английский, Испанский (украинский/ русский)

- Знание техники и психологии продаж.

- Навыки проведения презентаций. 

 

Функциональные обязанности:

Полное ведение клиентов.

Обработка заявок.

Работа с первичной документацией предприятия.

Выписывание счет-фактур и накладных, а также сопроводительных документов.

Отслеживание дебиторской задолженности.

Ведение клиентской базы.

Оформление договоров о предоставлении товаров и услуг.

Ведение продаж в программе

1 С

Разрешение проблемных ситуаций с клиентами.

 

Личные качества:

Инициативность, коммуникабельность, доброжелательность, нацеленность на результат, ответственность, стрессоустойчивость, энергичность.

 

Предлагают высокую заработанную плату (а так же оплата жилья), все зависит от ваших профессиональных навыков.

 

Обращайтесь:

+380 67 659 50-34

(Viber, Telegram, WhatsApp)

Отправляйте резюме

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Акаунт-менеджер

33 000 — 35 000 грн

 

Роботодавець: ГАДЗ-АГРО — досвідчена компанія та надійний партнер сільгоспвиробника у забезпеченні стабільних врожаїв, була заснована у 2004 р.

 

Формат роботи: віддалено

 

Вимоги:

— Здатність працювати з декількома клієнтами та проектами одночасно;

— Аналітичне мислення, орієнтація на результат та прагнення до вдосконалення;

— Знання української, російської та англійської (не обов’язково);

— Впевнений користувач ПК (MS Office).

 

Обов'язки:

— Управління взаєминами з існуючими клієнтами та розвиток нових;

— Оперативне вирішення запитів клієнтів та забезпечення їх повної задоволеності послугами;

— Аналіз потреб клієнтів і пропозиція індивідуальних рішень;

— Підтримка високого рівня комунікації та прозорості на всіх етапах співпраці.

 

Пропонують:

— Повністю віддалену роботу з гнучким графіком з 09 - 19:00 (5/2);

— Конкурентну заробітну плату від 33 000 грн та систему бонусів за результати;

— Професійний розвиток і можливості кар'єрного росту;

— Команду професіоналів, де кожен має можливість впливати на результат.

 

Відгукнутися: >> тут.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: Спеціаліст контролю якості виконання процесів в компанії

Зарплатня: 48 000 грн

 

▪️Обовʼязки на посаді:

•виявлення помилок в процесі обробки заявок, тікетів та в інших процесах

•перевірка своєчасності оформлення та посилання completion notes;

•перевірка департаменту Invoice/Billing: правильність та своєчасність фінансових звітів та інвойсів;

•контроль департаменту Dispatching: своєчасність та правильність обробки тікетів, їх закриття.

 

▪️Умови праці:

•бажаний досвід в обробці контенту, або в quality control процесів, бізнес процесів;

•рівень англійської: C+;

•важлива вимога: гарний інтернет, безперебійний, відсутність сторонніх шумів на фоні, хороша гарнітура;

•вивчити детально процеси департаментів компанії; — відповідальність, чесність.

 

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: Викладач 2D-графіки (Photoshop, Illustrator, графічний дизайн)

Зарплатня: 14 000 - 42 000 грн

 

▪️Обовʼязки на посаді:

•розробляти та проводити онлайн-заняття з групами учнів (таймінг кожного заняття — 2,5−3 год, основа програми вже розроблена)

•захоплювати, зацікавлювати та мотивувати учнів навчальним процесом, проводити цікаві та насичені заняття

•хороше знання програмних пакетів (Photoshop, Illustrator, ІnDesign)

•вміння працювати з графічним планшетом (Digital аrt)

•знання основ композиції, теорії дизайну, художній смак

 

▪️Умови праці:

•гідна оплата та повага до вашої праці

•зручний графік роботи (є можливість обрати комфортну кількість занять на тиждень)

•групи найкращих творчих і натхненних учнів

•до перемоги працюємо онлайн, після перемоги, окрім онлайну можна буде вести і очні заняття (є кілька локацій у Києві)

•ми розвиваємось, тому у всіх є перспектива кар'єрного зростання не лише як викладача-партнера, але і як учасника колективу школи.

 

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: Digital-маркетолог

Зарплатня: 50 000 - 60 000 грн

 

▪️Обовʼязки на посаді:

•Проводити аналіз ринку, конкурентів та ЦА;;

•Розробляти та виконувати стратегії перформанс маркетингу;

•Налаштовувати, запускати та масштабувати рекламні кампанії Meta Ads, Google Ads;

•Виконувати цільові показники CPL, CPC, ROI, CTR та інші;;

•Створювати лендінги;

•Налаштовувати та розвивати воронку продажів;

•Підвищувати конверсії посадкових сторінок та інших показників воронки;

•Аналізувати усі показники воронок (через аналітику) та розвивати найприбутковіші канали;

•Вести звітність по своїй роботі.

 

▪️Умови праці:

•Хорошу ЗП 50 000 — 60 000 грн.;

•Графік роботи — Пн-Пт 9:00 — 18:00;

•Віддалений формат співпраці;

•Фінансовий та професійний ріст;

•Цікаві проекти та задачі;

•Дружній колектив та лояльне керівництво.

 

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Викладач математики (онлайн)

 

Чому варто обрати роботу в Rist:

- Конкурентний дохід (14 000 — 22 000 тис. грн. на місяць), в залежності від кількості учнів (ставка + система мотивації).

- Підписка на інтерактивні платформи, щоб заняття були актуальними та цікавими;

- Авторська методологія: конспекти, домашні завдання, презентації, підручники (для 2−8 класів);

- Повна зайнятість, при якій тобі не потрібно поєднувати декілька місць роботи, а мати одну дружню родину;

- Регулярні тренінги та навчання;

- Робота лише з тими віковими діапазонами учнів, з якими комфортно (молодша, середня чи старша школа);

- Круту команду однодумців та компетентного керівника-друга;

- Зручний графік роботи та 100% онлайн: після 16:00 в будні та з 10:00 у вихідні. На літній період графік в першу половину дня.

 

Від кандидата ми очікують:

- Успішний досвід підготовки до НМТ від 1 року;

- Досвід репетиторства від 6 місяців;

- Знання методології;

- Ти харизматична людина, яка отримує задоволення від процесу викладання;

- Зайнятість від 18 годин на тиждень;

- Маєш навички цікаво організувати навчальний процес;

- У тебе є всі необхідні гаджети та стабільний інтернет для проведення уроків онлайн.

 

Формат уроків:

- Онлайн, на платформі Zoom;

- 2 рази на тиждень, уроки по 55 хвилин;

- Індивідуальні заняття.

 

Віддалена робота

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажу та роботи з клієнтами

 

Обов’язки:

- Пошук та залучення нових клієнтів.

- Презентація продуктів та послуг компанії, підготовка комерційних пропозицій.

- Підтримка існуючих клієнтів, розвиток довгострокових відносин.

- Виконання плану продажів та звітність про досягнення.

- Вирішення проблем клієнтів та підтримка їх задоволеності.

 

Вимоги до кандидата:

- Досвід роботи у сфері продажів буде перевагою, але не обов’язково.

- Вміння вести переговори та працювати з запереченнями.

- Вільне володіння українською мовою, грамотна мова.

- Досвід роботи з CRM-системами буде перевагою, але не обов’язково.

- Високий рівень відповідальності, стресостійкість і орієнтованість на результат.

- Навички самостійної організації робочого часу.

 

Пропонують:

- Віддалену роботу з гнучким графіком.

- Мотиваційну систему оплати: фіксована ставка + бонуси від продажів.

- Професійний розвиток і навчання.

- Підтримку та наставництво від досвідченої команди.

- Можливість кар'єрного зростання в успішній компанії.

 

Віддалена робота

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Перекладач супроводної документації

Віддалено

Компанія: Омега

 

Обовʼязки:

Переклад документів з англійської на українську мову і навпаки.

 

Вимоги:

- Знання excel на рівні досвідченого користувача.

- Знання англійської на середньому рівні.

 

Умови:

- Професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії №1.

- Допомога керівника та всієї команди.

- Тимчасова робота на три місяці.

 

Контакти: +380504533963, Анна

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Копірайтер

ЗП: 20 000 - 30 000 грн

Віддалено

 

Обовʼязки:

■ Написання якісного контенту.

 

Вимоги:

■ Ввічливість.

■ Бажання працювати та розвиватися.

■ Вільне володіння українською мовою.

■ Уміння чітко та зрозуміло висловлювати думки, адаптуючи стиль під різні формати.

■ Креативність та уважність до деталей.

 

Умови:

■ Офіційне працевлаштування.

■ Гнучкий робочий графік.

■ Роботу в компанії, що швидко розвивається.

■ Можливості для професійного розвитку.

■ Дружній та творчий колектив.

 

Контакти: @Anna_malina88

 

єРобота

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вчитель англійської мови

ЗП: 15 000 — 30 000 грн

Віддалено

Компанія: BIGTIME

Обовʼязки:

■ Викладання англійської мови учням від 6 до 17 років.

■ Проведення цікавих та ефективних уроків з використанням сучасних методик та матеріалів.

 

Вимоги:

■ Досвід викладання англійської мови від 1 року.

■ Вміння зацікавити та мотивувати учнів до вивчення мови.

 

Умови:

■ Дружня та сприятлива робоча атмосфера.

■ Сучасні умови праці.

 

Контакти: +380991657903, Марія

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Внимание! Требуется маркетолог в международную образовательную организацию!

    Обязанности:

- Размещение и контроль всех видов  рекламы организации.

- Анализ продуктивности различных видов рекламы и повышение эффективности.

- Поддержка и развитие web сайтов организации.

- Работа с подрядчиками (дизайнеры, копирайтеры и тп.).

   Навыки:

- Опыт работы в маркетинге и рекламе.

- Знание инструментов для работы и аналитики эффективности рекламы.

- Умение работать в команде и управлять проектами.

Обращаться: WatsApp +0905055824507

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Внимание! Требуется маркетолог в международную образовательную организацию

 

    Обязанности:

- Размещение и контроль всех видов  рекламы организации.

- Анализ продуктивности различных видов рекламы и повышение эффективности.

- Поддержка и развитие web сайтов организации.

- Работа с подрядчиками (дизайнеры, копирайтеры и тп.).

   Навыки:

- Опыт работы в маркетинге и рекламе.

- Знание инструментов для работы и аналитики эффективности рекламы.

- Умение работать в команде и управлять проектами.

Обращаться: WatsApp +0905055824507

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Послуги перекладача 

  Переклад документів для CAF / CPAM / OFII /  / Mairie / Home  Office

 Присяжний переклад

 Письмовий і синхронний переклад  з різних  мов  на українську , російську  та інші мови

 Переклад сайтів , контенту , субтитрів  , книг , документів  , SEO, додатків

 Медичний переклад

 Юридичний переклад

 Науковий переклад

 Художній переклад

 Технічний переклад

 Зв’язок :

Whats App: +33 7 66 23 86 75

Telegram : @Languagecommunity

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шукаєш віддалену роботу

 

Пропонуємо вакансію Sales-менеджер

заробляй не виходячи з дому у комфорті

від 25 000 до 60 000 грн/міс і це не межа

 

Від тебе потрібно:

- стабільний інтернет

- ноут/ПК; гарнітура

- тихе місце для роботи

- бажання заробляти 

- бажано досвід роботи в продажах (але не обов'язково)

 

Ми пропонуємо:

- віддалений формат роботи

- графік 5/2 з 9:00 до 17:00 - вихідні плаваючі

- виплати кожні 10 днів

- навчання та допомога досвідчених тімлідів

- бонуси та систему мотивації

- лояльне керівництво

 

Твої обов'язки будуть:

- консультувати та вести діалог з покупцем ( препарати для здоровʼя- БАДи)

- додавати замовлення в CRM-систему

 

Чекаю на тебе в телеграм: @hr8vi

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таргетолог

Для настройки рекламы в инсте/фейсбуке.

Ниша-криптовалюта.

С кейсами.

Будет хорошим плюсом, если вы сможете выполнить работу под ключ.

@JuFeoktistova

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер чату

недосвідчені

віддалено

Від 300 €

Від компаніі MediaMars

Для тих, хто може зрозуміти, що кожна робота потребує навчання, що гроші можна тільки заробити, і тих, хто дійсно готовий до роботи!

Ти наша людина, якщо

з 18 років;

Ваша стать - жіноча.

- Маєш можливість коригувати свій робочий графік

- розумієш, що даються рекомендації для їх виконання

- маєш час на роботу не менше 5 годин на добу

- володієш творчістю і яскравою фантазією, і великим словниковим запасом.

Обов'язки:

- відправляти листи по наданій базі даних (перекладач з англійської мови встроений);

- дотримуватись інструкцій;

-будувати чіткий власний графік, чіткий графік на 100% збільшує ймовірність швидкого розвитку.

Умови роботи:

- дистанційна робота;

- можливість роботи як з ПК, так і з мобільним пристроєм;

- 3P (від 300 євро, без обмеження)

Зручні способи виведення зароблених коштів.

Компанія надає базу даних для роботи, навчання, допомоги, консультацій від менеджера, особистих бонусів.

Заповніть форму

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажів інфопродуктів у переписках #менеджер_з_продажу #віддалено

ставка 500$ + 200$ при виконанні плану

віддалено

повна зайнятість

Обовʼязки:

Продажі абсолютно різних інфопродуктів: мовні та IT курси, спортивні марафони, курси для бізнесу та діджитал-спеціалістів, і т.д.

 

Вимоги:

• Комунікабельність, ініціативність та готовність багато вчитись;

• Широкий світогляд;

• Вміння грамотно переписуватись;

• Є вільний час для роботи, поєднувати з навчанням чи з іншою роботою не вийде.

 

Ми пропонуємо:

• Підвищення при виконанні KPI

Контакти: щоб відгукнутись на вакансію пишіть @sk_hr1

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажу | Bestclevers LMS

Віддалено

40.000 грн

Повна зайнятість

Bestclevers LMS — це програмне забезпечення для проведення навчання освітніх курсів, живих вебінарів, авто вебінарів, майстер-класів, воркшопів, відеоконференцій.

Шукаємо амбітного менеджера з продажу, який хоче працювати з інноваційними продуктами. Якщо ти впевнено почуваєшся в продажах і прагнеш розвитку, ця вакансія для тебе!

 

Обов’язки:

• Робити вихідні дзвінки потенційним клієнтам;

• Вести комунікацію через соціальні мережі;

• Проводити демонстрації LMS платформи;

• Постійно вивчати продукт та його функції, стежити за новими фічами;

• Помічати та збирати фідбек, щоб разом з іншими командами робити продукт Bestclevers кращим.

• Вести історію клієнтів в CRM.

 

Вимоги:

Маєш велике бажання швидко навчатися та розвиватися;

• Чудово володієш грамотною усною та письмовою мовою;

• Буде чудово, якщо ти маєш досвід роботи у кол-центрі, B2B-продажах, а також у продажах ІТ, рекламних та освітніх продуктів.

 

Ми пропонуємо:

Стабільну роботу в прогресивній IT компанії;

• Роботу онлайн без прив’язки до географії;

• Конкурентну заробітну плату яка складається із ставки + KPI;

• Прозору систему мотивації і своєчасні виплати;

• Навчання, інструменти, дружню команду, досвідченного наставника.

 

Графік роботи з 9:00 до 18:00 (з понеділка по п’ятницю). Якщо Ти хочеш стати частиною нашої команди — відправляй нам своє резюме!

 

Телефон: +380682178792 Наталія.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажів інфопродуктів у переписках 

ставка 500$ + 200$ при виконанні плану

віддалено

повна зайнятість

 

Обовʼязки:

• Продажі абсолютно різних інфопродуктів: мовні та IT курси, спортивні марафони, курси для бізнесу та діджитал-спеціалістів, і т.д.

 

Вимоги:

• Комунікабельність, ініціативність та готовність багато вчитись;

• Широкий світогляд;

• Вміння грамотно переписуватись;

• Є вільний час для роботи, поєднувати з навчанням чи з іншою роботою не вийде.

 

Ми пропонуємо:

• Підвищення при виконанні KPI

Контакти: щоб відгукнутись на вакансію пишіть @sk_hr1

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Вакансія лідогенератор

віддалено, парт тайм, фул тайм,

Upwork

English - B1+/B2

 

Яким ми бачимо нашого майбутнього Lead Generation Manager:

маєш релевантний досвід у сьорчингу та лідогенераціі мінімум 6 місяців/ або готовий вчитись

ти чудово вмієш аналізувати великий об'єм інформації згідно із заданими критеріями

ти максимально системний та зосереджений на процесі і при цьому готови до швидких змін у процесах роботи

ти вмієш спілкувати та вести лідів з переписки до дзвінка

 

Твоїми основними задачами буде:

відгук на вакансії на Upwork

щоденне ведення звітності за встановленим форматом

присутність на регулярних зустрічах sales team

 

Одним словом, твоя задача зробити максимально ефективними всі процеси взаємодії з лідом до Intro call

 

Зацікавила вакансія?  Дізнавайся деталі тут

 

або відгук @nataliiapetrash

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ирина Михайловна:

Ищут менеджеров по работе с клиентами со знанием Чешского или Словацкого языка .

 

Международная компания, работающая в сфере красоты и здоровья и занимающая лидирующие позиции в сфере конкретных консалтинговых услуг, ищет активных операторов продаж со знанием Чешского или Словацкого !

Вы сами определяете свои‌ доход и место работы, согласованныи‌ график, никаких холодных баз, продажи только активным и заинтересованным клиентам! Продажа товаров для здоровья и красоты! Предоставляем обучение и скрипты, нужно только желание зарабатывать и иметь технические условия для удаленнои‌ работы!

 

Требования к кандидатам:

1. Общительность

2. Наличие кабельного интернета и ПК

3. Есть желание работать, учиться и развиваться

4. Вы не боитесь новых вызовов и готовы открыть для себя новую область

5. Вы хорошо говорите на Чешском или Словацком языке

 

Предлагают:

- фиксированныи‌ оклад + премия, премия в зависимости от результатов

- возможность работать удаленно

- работа в стабильнои‌ компании, работающеи‌ на европеи‌ском рынке

- оплата 2 раза в месяц на карту

- Возможность выбора рабочего времени

Гарантируем бесплатное обучение и оплачиваемую стажировку.

По всем вопросам обращаться

@Hr_korporation

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Оператор-ассистент со знанием английского языка

250 – 450 USD на руки

 

Обязанности:

• Взаимодействие с клиентами и партнерами через звонки и сообщения в CRM системе;

• Поддержка техников (составление графика, общение с клиентами, помощь с поиском запчастей и т.д.);

• Работа с возражениями;

• Выполнение поручений руководителя;

• Другие административные задачи.

 

Требования:

• Знание английского на уровне B2 и выше;

• Свободное владение русским языком;

• Знание ПК на уровне уверенного пользователя;

• Желание и способность быстро обучаться;

• Личная самоорганизованность и дисциплина;

• Наличие компьютера (ноутбука), гарнитуры и стабильного интернет-соединения;

• Возможность обеспечить тишину в рабочее время.

 

Мы предлагаем:

• Удаленная работа из дома;

• Полная занятость от 6-8 часов в день (в Казахстане это будет ночь);

• Работа в молодом дружном коллективе;

• Полное обучение в платформе GetCourse;

• Зарплата 200$ в первый месяц, дальше 250$ и выше;

• График работы по Калифорнийскому времени PST (UTC-8), то есть у вас будет ночь.

 

Контакты:

19165897424

pravotox@gmail.com

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дистанційна робота

Якщо під твоїм ніжним натиском (на клавіатуру) потік думок та інформації перетворюється у структурований текст, кожне слово — на вагу золота і має свій сенс, а орфографічні помилки розпізнаєш за кілометр — ти наш ідеальний копірайтер чи копірайтерка 🙂

Ми шукаємо талановиту, відповідальну та креативну людину в команду Фокстрот, яка «звучатиме» текстами в усіх наших соц.мережах.

Будемо раді співпраці, якщо ти топчик у наступних завданнях:

- Написання текстів для соцмереж бренду (промо-тексти (акційні) та інформативні, заголовки для графічних форматів контенту, іноді сценарії для Reels).

- Пошук та рерайт новин в канал на відповідні теми.

- Відповідність обраному TOV та «дизайну» тексту (абзаци, кількість символів, емодзі і т.д).

- Самоперевірка текстів на граматичні та пунктуаційні помилки.

 

Які скіли ми очікуємо від тебе?

- Вміння подавати складну інформацію швидко, коротко та легко.

- Робота з чатом GPT на базовому рівні.

- Буде плюсом, якщо розумієшся на техніці, технологіях, гаджетах.

- Можеш зі швидкістю світла гуглити необхідну інфу й адаптувати її у цікавий текст.

- Якщо усе це точно про тебе, і тобі вже кортить нам написати, то не вагайся! Чекаємо на твоє резюме!

 

Усі надіслані резюме будуть розглянуті впродовж 5 робочих днів. Ми точно зателефонуємо, якщо твоє резюме і супровідний лист будуть в саме наше серденько.

 

Пиши про свій досвід, надсилай портфоліо та обов’язково вкажи бажаний рівень заробітної плати.

 

Фоксуй до нас у команду!

Відгукнутися: резюме тут

Олена Пробачай

+38067 522 12 23

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

SEO-спеціаліст

40 000 – 120 000 грн

Дистанційна робота

 

Команда MGHT спеціалізується на трафіку страхових продуктів з широкою географією та на різних мовах.

В нашу внутрішню команду шукаємо SEO спеціаліста який знає та розуміє що конкретно потрібно робити. Володіє інструментами Google Analytics, Google Search Console, Screaming frog, Netpeak spider, Ahrefs, Serpstat, Majestic, Semrush.

 

Продукт:

—Ніша: Туристичне страхування

—Гео: Весь світ

—Мови: 15+ мов на сайті

 

Що потрібно робити:

—Ви займаєтесь одним продуктом

—За вами закріплюється конкретне гео

—Ваша задача виконувати KPI в рамках обраної країни

 

Умови:

—Офіс Київ/Варшава або віддалено.

—Умови на перший місяць ставка 500 USD + % з продаж seo трафіка. —З другого місяця % з продажів seo трафіка.

—Якщо хочете заробляти трішки більше берете додаткове гео в роботу.

—Якщо хочете рости, розвиватись, створювати SEO команду та заробляти набагато більше наш продукт та його об'єм дозволяє це зробити.

—Середня зарплата діючого seo спеціаліста в команді 3 000 USD.

 

Контакт:

Якщо вас зацікавила вакансія, будь ласка пишіть в телеграм — @mght_marketing

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Помічник Контент-менеджера — це твій шанс поринути у світ креативу! 

Любиш створювати контент і хочеш розвиватися у цій сфері? Приєднуйся до нашої команди!

Ми пропонуємо стартову зарплату з бонусами, які відображатимуть твої зусилля та успіхи!

Твої обов'язки:

Допомога у створенні контенту для соціальних мереж і блогів.

Пошук трендів і цікавих ідей для контенту.

Редагування фото, відео та текстів для публікацій.

Підтримка контент-менеджера в повсякденних задачах.

 

Вимоги:

• Креативність, відповідальність та бажання навчатися новому.

• Базові навички роботи з текстами, фото та відео — досвід не обов'язковий, ми всьому навчимо!

Графік роботи: з 09:00 до 17:00, 5 днів на тиждень. Вихідні: субота та неділя.

Хочеш приєднатися до нашої креативної команди? Пиши нам в Телеграм @ShvetsYuriyHr.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в темі...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...