Перейти до публікації

Alona

Рекомендовані повідомлення

Менеджер з продажу 

25 000 — 45 000 грн/місяць

Обов’язки на посаді:

• Продавати товари компанії клієнтам за розробленими сценаріями

• Робити додаткові продажі існуючим покупцям з метою збільшення середнього чека

• Працювати у CRM-системі

Вимоги:

• Досвід продажу та роботи з клієнтами (перевага кандидатам з подібним досвідом)

• Позитивність у спілкуванні з людьми

• Вміння переконувати

• Вміння швидко навчатися та прагнення до особистого розвитку

Умови праці:

• Роботу з дому, гнучкий графік роботи (19 днів на місяць)

• Проста та зрозуміла система оплати, а також бонусна програма для співробітників

• Тренінги за рахунок компанії

• Телефонія за рахунок компанії

• Виплати будь-яким зручним способом

• Кар'єрне зростання до керівника групи

• Лояльне керівництво та робота без штрафів

• Оплата: оплата за коне оформлене замовлення + щотижневі бонуси 25’000 - 45’000 грн/місяць

Для відгуку, треба заповнити анкету

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Викладач іноземних мов

Компанія: MOVNA — сучасна школа іноземних мов.

Локація: віддалено

Вимоги:

— Іноземна від В2;

— Досвід викладання;

— Розуміння того, що мова - це не сталий, а гнучкий інструмент;

— Відповідальність, проактивність.

Що пропонуємо:

— Повна/неповна зайнятість;

— Гідна зарплата без затримок;

— Корпоративні знижки на вивчення іноземних мов;

— Корпоративне навчання та заходи;

— Гнучкий індивідуальний робочий графік;

— Дуже круті студенти і класна спільнота;

— Безпечний простір для розвитку;

— Дружня робоча атмосфера в класній дружній команді;

— Крута організація процесів і добре налагоджена система;

— Навчання та підтримка від професійних методистів.

Деталі: >> за посиланням.

Аби відгукнутися: заповнюйте >> Google-форму.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій у різних сферах (робота з клієнтами, аудит, копірайтинг, аналітика)

1. Менеджер call-центру, Смакі Макі: грамотна українська, наявність пк/ноутбуку, гарнітури, відповідальність, гарне знання міста Львів, заробітна плата 12 000 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

2. Quality manager, BAZAR club: системність, методичність, комунікативні навички, розуміння процесу продажів, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

3. Content Writer, Kraken Leads: досвід від 1 року, англійська від В2, досвід написання англомовного контенту, здатність робити глибокий ресерч, розуміння основ SEO, оптимізації вмісту, здатність правильно структурувати тексти, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

4. Аналітик, ТМ «Приправка»: вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді, володіння Excel, навички роботи з BI-інструментами, досвід роботи з OLAP кубами, 1C, віння працювати з великими обсягами даних, аналітичне мислення, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Автор студентських робіт

Компанія: ZULU — компанія, яка більше 5 років надає послуги з написання та консультування у сфері студентських робіт будь-яких видів.

Локація: віддалено

Вимоги:

— Викладач, аспірант, працівник зі сфери освіти, випускник, студент старших курсів (3+), що гарно навчався/навчається;

— Досвід у сфері виконання різних видів студентських робіт.

Пропонуємо:

— Плату три рази на місяць (кожні 10 календарних днів);

— Високий рівень ЗП (найкращі автори в середньому заробляють в місяць по 15 000 - 20 000 грн);

— Постійні бонуси до ЗП всім авторам в залежності від кількості виконаних замовлень та складності написаних робіт (прозора бонусна система);

— Офіційне працевлаштування для кращих спеціалістів.

Деталі: >> за посиланням.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме — @zulu_hr

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій у різних сферах (контент-менеджмент, лідогенерація, менеджмент, дизайн)

1. Контент-менеджер, Mailarrow: письмова англійська від В2, комунікативні навички, вміння розбиратися у Wordpress CMS, працювати з перекладачем, AI системами, уважність до деталей, заробітна вилка 14 000 – 16 000 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: заповнюй форму >> за посиланням.

 

2. Trainee Lead Generation, SysGears: англійська від В2, критичне мислення, комунікативні навички, наполегливість до виконання повторюваної роботи, проактивний підхід у вирішенні нетривіальних завдань, офіс у м. Дніпро або віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

3. Менеджер по роботі з водіями, SHARK Taxi: працелюбність, проактивність, комунікабельність, стресостійкість, готовність до роботи в режимі багатозадачності, вміння працювати в команді, заробітна плата 30 000 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

4. Графічний дизайнер, Vivat: досвід верстки обов`язковий, знання типографіки, кольороподілу, композиції, досвід роботи з InDesign, Illustrator, Photoshop, Acrobat, базові знання CorelDraw, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Бізнес-консультант

Компанія: Waveup — глобальна консалтингова компанія з фокусом на венчурному сегменті.

Локація: гібрид (офіс у м. Київ) або віддалено

Вимоги:

— Бажано 1+ рік досвіду роботи в консалтингу/фінансах/венчурному капіталі або суміжних нішах;

— Вільна англійська, виняткові навички письма;

— Сильні навички критичного мислення та дослідження;

— Готовність вирішувати проблеми та дотримуватися стислих дедлайнів у швидкозмінюючомусь середовищі.

 Обов'язки:

— Готувати стартапи до раундів фінансування;

— Створювати матеріали для інвесторів;

— Онбордінг та спілкування з клієнтами;

— Робота в різноманітних індустріях із сильним акцентом на технологічні сектори та в індустріях, що розвиваються.

Деталі: >> за посиланням.

Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Data Processing Specialist (German-Speaking)

Компанія: Одним з проєктів BPO Nextdoor є опрацювання даних, що стосуються сфери роздрібної торгівлі.

Локація: віддалено

Вимоги:

— Німецька на рівні В2-С1;

— Вміння швидко навчатись;

— Уважність до деталей;

— Впевнене користування ПК (Word, Excel);

— Знаходитися в Україні.

Обов'язки:

— Опрацювання даних про замовлення товарів з використанням спеціального ПЗ;

— Комунікація німецькою мовою з колегами (через електронні листи, SAP, онлайн-дзвінки).

Що пропонуємо:

Оплачуване відрядження (тренінг) у Гамбургу;

— Робочий тиждень з понеділка по п’ятницю в денний час (з 09:30);

— Часткова компенсація занять зі спортом;

— Корпоративна карта лояльності.

Деталі: >> за посиланням.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме — @bponextdoor або на пошту job@bponextdoor.com

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Junior+ Account (Integration) Manager

Роботодавець: Partida — українська продуктова IT компанія, яка надає висококваліфіковані рішення криптопроектам на основі блокчейн технології.

Локація: віддалено

Вимоги:

— Досвід від пів року на позиції Account manager/Pre-Sale Manager/Product Manager;

— Англійська від В2;

— Розуміння B2B напряму та потреби клієнтів;

— Навички ведення переговорів;

— Сильні усні та письмові навички спілкування.

Обов'язки:

— Реалізація придбаних сервісів;

— Аналітика;

— Контроль якості обслуговування;

— Вирішення конфліктів ;

— Upsale;

— Робота з технічною частиною сервісів.

Деталі: >> за посиланням.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @natalia_recruiter.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій у різних сферах (продажі, робота з клієнтами, project-менеджмент, контент)

1. Менеджер інтернет-продажів, Smart Solutions: навички роботи в адмін.панелях сайтiв, знання формування контенту, вмiння користуватись базою 1С, власне бачення стратегiї просування, вільна українська, офіс у м. Київ або віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

2. Фахівець контакт-центру, Вусо: комунікабельність, уважність, стресостійкість, вільна українська, системність мислення, бажання вчити багато нового матеріалу, впевнене володіння ПК, заробітна плата 15 600 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

3. Менеджер проєктів, Ранок: досвід створення продукту, організації процесів, знання з маркетингу, тайм-менеджмент, впевнений користувач ПК, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

4. Адміністратор сайту, Expert: досвід від 1 року, досвідчений користувач CMS на базі Wordpress, креативне та аналітичне мисленням, тайм-менеджмент, вміння працювати в команді, заробітна вилка 16 500 - 18 500 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: Direct-менеджер (Instagram)

Зарплатня: 10 000 - 18 000 грн

Обов’язки на посаді:

швидко відповідати на вхідні діалоги і коментарі;

•вихідні дзвінки для підтвердження замовлень з сайту (незначна кількість);

•вносити замовлення в CRM;

•створювати ТТН в кабінеті Нової пошти / Укрпошти;

•оформлення повернень і обмінів;

•видача чеків в системі ChekBox;

•давати зворотній зв’язок щодо запитів клієнтів, їх побажань і зауважень

Умови праці:

•Робота віддалена, ваше місце знаходження значення не має

•Спілкування з клієнтами в Instagram та на декількох інших маркетплейсах

•Робота в KeyCRM (навчаємо). Для нас важливо швидко та сервісно відповідати клієнтам.

•мотивація від замовлень (в середньому: 10−14 тис грн в низький сезон, 14−18 тис грн в більш активні місяці).

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Актуальні вакансії у різних сферах

 

Молодший консультант з пошуку та підбору персоналу до DOPOMOGA UKRAINE

Вища освіта, бажання побудувати перспективну кар'єру в HR, заробітна плата 10 000 грн, віддалено.

Податися: >> тут.

 

Оператор контакт-центру до Мамин Дім

Комунікабельність, впевнений користувач офісних програм, досвід роботи в сфері телефонного спілкування, віддалено.

Податися: >> тут.

 

Контент-менеджер до Elmir

Досвід роботи на аналогічній посаді/продавцем-консультантом від 1 року, грамотна українська, просунуті навички пошуку в Інтернет, початкові навички користування фоторедактором, заробітна плата 15 000 грн, віддалено.

Податися: >> тут.

 

Маркетолог до NewLook

Досвід від 1,5 року, навички креативного мислення, відмінні навички ведення комунікації, заробітна вилка $1100-1300, віддалено.

Податися: >> тут

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: Direct-менеджер (Instagram)

Обов’язки на посаді:

швидко відповідати на вхідні діалоги і коментарі;

•вихідні дзвінки для підтвердження замовлень з сайту (незначна кількість);

•вносити замовлення в CRM;

•створювати ТТН в кабінеті Нової пошти / Укрпошти;

•оформлення повернень і обмінів;

•видача чеків в системі ChekBox;

•давати зворотній зв’язок щодо запитів клієнтів, їх побажань і зауважень

Умови праці:

•Робота віддалена, ваше місце знаходження значення не має

•Спілкування з клієнтами в Instagram та на декількох інших маркетплейсах

•Робота в KeyCRM (навчаємо). Для нас важливо швидко та сервісно відповідати клієнтам.

•мотивація від замовлень (в середньому: 10−14 тис грн в низький сезон, 14−18 тис грн в більш активні місяці).

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: SMM-менеджер

Обов’язки на посаді:

Створення контенту для сторінок Instagram та Facebook — картинки та анімації для постів та Stories;

•Складання контент-плану;

•Написання текстів для постів та Stories;

•Складання грамотних ТЗ для дизайнерів;

•Підвищення активності аудиторії;

•Аналітика та звітність.

Умови праці:

•Ставка + бонуси. При виконанні планів, ти будеш заробляти від 20 000 грн.;

•Уся команда працює віддалено;

•Графік роботи: Пн-Птн з 9:00 до 18:00;

•У нас можливе кар'єрне зростання;

•Енергійна Команда та лояльне керівництво, яке завжди готове допомогти.

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: Ретушер весільних фотографій

Обов’язки на посаді:

Ретуш фото

•Відбір найкращих кадрів з івентів

•Надсилання фото іншим нашим ретушерам

Умови праці:

•Гідну та своєчасну заробітну плату, ставка+мотивація;

•Робота в лідируючій компанії з можливістю професійного та кар'єрного зростання.

•Дружній колектив

•Підтримка на всіх етапах роботи

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій у різних сферах (копірайтинг, продажі, project-менеджмент, контент-менеджмент)

 

1. Креативний копірайтер, ARGUNOVA: досвід від 2 років, креативність, грамотна українська, використання інформаційного стилю в роботі, висока організованість, вміння планувати, знання основ SEO-оптимізації, заробітна вилка 15 000 - 25 000 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: заповнюйте >> Google-форму.

 

2. Менеджер з продажу, Шериф: досвід роботи у продажах, вільне володіння ПК, комунікативні навички, вміння переконувати опонента, навички роботи із запереченнями, віддалено

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

3. Менеджер бізнес-процесів, Food Cartel: досвід від 1 року, аналітичне мислення, вміння працювати з великим обсягом інформації, високий рівень комунікаційних навичок, здатність до співпраці, заробітна вилка 25 000 – 30 000 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

4. Контент-мейкер, Сільпо: досвід від 2 років у медійних/діджитал/креативних агенціях, досвід написання рекламних текстів, сценаріїв, роботи з автоворонками, з додатками CapCut/VN, PhotoRoom, досвід монтажу відео, навички виконання завдань в обмежений термін, офіс у м. Київ або віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: SEO specialist

Зарплатня: 25 000 - 35 000 грн

 

Обов’язки на посаді:

розробляти стратегії просування сайту;

•аналізувати ніші та моніторити конкурентів;

•забезпечувати технічний аналіз сайту;

•формувати попит на бізнес клієнта шляхом збору семантики та її кластеризації;

•створювати ТЗ: контент, лінкбілдинг, дизайн, юзабіліті;

•оптимізувати мета-теги, займатися внутрішньою перелинковкою та ін.;

•лінкбілдинг (відбір донорів, створення анкор-плану);

•працювати над проектами, що просуваються в компанії: пошук ідей та направлень, їх перевірка.

 

Умови праці:

•Цікаві та різноманітні проєкти;

•Віддалений формат роботи;

•Графік роботи: Пн-Пт з 8:00(10:00)/ 17:00(19:00);

•Оплачуваний випробувальний термін;

•Програма адаптації, яку проводить профільний співробітник;

•Консультації та тренінги з корпоративним психологом

•Додатковий оплачуваний вихідний на День народження;

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спеціаліст департаменту "Чат-онлайн"

Роботодавець: ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу.

Формат роботи: віддалено

Вимоги:

— Повна загальна середня освіта;

— Досвід від пів року;

— Досвід роботи з клієнтами;

— Висока швидкість друку;

— Грамотне володіння українською, в тому числі ділової;

— Здатність вивчати великі обсяги інформації;

— Вміння працювати в команді.

Обов'язки:

— Якісно та своєчасно опрацьовувати звернення клієнтів;

— Не допускати хамства в діалогах;

— Проводити консультацію клієнтів згідно з інструкціями та сценарієм ведення діалогів.

Пропонують:

— Роботу в найбільшому та інноваційному банку України;

— Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

— Конкурентну заробітну плату;

— Медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

— Корпоративне навчання;

— Графік: 2/2 та 5/2;

— Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

— Дружній професійний колектив та сильну команду.

Відгукнутися: >> тут.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Аналітик

Роботодавець: Чудо Маркет — мережа супермаркетів.

Вимоги:

— Бажання навчатися та пізнавати нове;

— Аналітичній склад розуму, вміння працювати з великим об'ємом даних;

— Вищу освіту (фінансову, математичну, програмування);

— Вміння працювати в програмах 1С,

Excel, Google Sheets, початкові знання SQ;

— Буде плюсом Power BI, Python, R, ETL, SQL, MDX.

Обов'язки:

— Моделювання, автоматизація управлінської звітності;

— Планування та бюджетування;

— Підтримка існуючих та приймати участь в створенні нових звітів (Excel, SSRS, Power BI, Google Sheets, Google Data Studio);

— Написання запитів з ms sql, my sql, postgre sql, OLAP;

— Контроль вивантаження даних, верифікація даних.

Пропонують:

— Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;

— Можливість навчання та розвитку;

— Місце роботи офіс м.Турбоатом, графік роботи гібрідний;

— Цікаві завдання та приймання участі в розробці звітності;

— Оплата за результатами співбесіди.

Відгукнутися >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Провідний бухгалтер

Роботодавець: Метінвест — міжнародна гірничо-металургійна група компаній.

Формат роботи: віддалено

Вимоги:

— Наявність вищої освіти за спеціальностями: «Бухгалтерський облік та аудит», «Економіка підприємства» або «Фінанси»;

— Наявність досвіду роботи бухгалтером з обліку розрахунків із контрагентами;

— Англійська від В1;

— Досвід роботи в програмі SAP ERP;

— Впевнений користувач програмних продуктів Microsoft Office.

Обов'язки:

— Здійснювати ведення обліку кредиторської заборгованості іноземних активів;

— Відображати в бухгалтерському обліку розрахунків із постачальниками та підрядниками;

— Здійснювати прийом скан-копій первинних документів із закупівель ТМЦ/послуг, внесення до облікової системи SAP B1 та відображення в обліку;

— Проводити звірку розрахунків;

— Виконувати роботу з електронним документообігом.

Пропонують:

— Офіційне працевлаштування та гарантовані виплати;

— 24 кал. дн. оплачуваної щорічної відпустки;

— Медичне страхування.

Відгукнутися >> тут.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій у різних сферах (робота з клієнтами, аудит, копірайтинг, аналітика)

1. Менеджер call-центру, Смакі Макі: грамотна українська, наявність пк/ноутбуку, гарнітури, відповідальність, гарне знання міста Львів, заробітна плата 12 000 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

2. Quality manager, BAZAR club: системність, методичність, комунікативні навички, розуміння процесу продажів, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

3. Content Writer, Kraken Leads: досвід від 1 року, англійська від В2, досвід написання англомовного контенту, здатність робити глибокий ресерч, розуміння основ SEO, оптимізації вмісту, здатність правильно структурувати тексти, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

4. Аналітик, ТМ «Приправка»: вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді, володіння Excel, навички роботи з BI-інструментами, досвід роботи з OLAP кубами, 1C, віння працювати з великими обсягами даних, аналітичне мислення, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Оператор контакт-центру, диспетчер

Роботодавець: Taxi 838 — всеукраїнська служба таксі.

Формат роботи: віддалено

Вимоги:

— Бажання працювати та заробляти;

— Наявність техніки (комп‘ютер або ноутбук), гарнітура та стабільний Інтернет;

— Розмовна українська мова.

Обов'язки:

— Приймання дзвінків від клієнтів та надання їм інформації про наші послуги;

— Обробка замовлень та заповнення форм в нашій корпоративній програмі.

Пропонують:

— Вільний графік роботи - працюєте тоді, коли вам зручно;

— Стабільну заробітну платню;

— Виплати двічі на місяць;

— Можливість заробляти іще більше при додаткових годинах;

— Навчання та підтримку від нашої команди.

Відгукнутися >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Junior recruiter

Роботодавець: Teleperformance Group — одна з найбільших аутсорсингових контактів центрів світу, має у своєму розпорядженні майданчики в 80 країнах.

Вимоги:

— Досвід роботи в HR-сфері буде перевагою, але не обов'язковим;

— Відмінні комунікаційні та міжособисті навички;

— Знання та розуміння процесу найму та підбору персоналу;

— Вміння працювати зі стресом та в умовах швидкозмінюючогося середовища;

— Висока мотивація та готовність до саморозвитку.

Обов'язки:

— Пошук та приваблення потенційних кандидатів за допомогою різних каналів, таких як інтернет-платформи, соціальні мережі, рекомендації, тощо;

— Проведення співбесід та відбір кандидатів для подальшого співпраці;

— Організація інтерв'ю та співпраця з керівниками відділів для забезпечення ефективного процесу найму;

— Підтримка та оновлення бази даних кандидатів;

— Забезпечення високого рівня задоволеності кандидатів та дотримання процесу найму.

Пропонують:

— Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможну заробітну плату;

— Надаємо все необхідне обладнання для роботи;

— Молодий та дружній колектив;

— Можливості для професійного росту та кар'єрного розвитку;

— Навчання та підтримка від досвідчених фахівців;

— Можливість працювати зі світовими брендами та клієнтами.

Відгукнутися >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Founder's Personal Assistant

Компанія: Netpeak Group — група ІТ-компаній з фокусом на performance-маркетинг та створення власних SaaS-платформ, мобільних застосунків і нових проєктів у сфері digital.

Вимоги:

— Досвід від 2 років асистентом/помічником ТОП-менеджера;

— Вміння швидко розібратися у будь-якій темі;

— Здатність працювати з великими обсягами інформації;

— Увага до деталей;

— Високі комунікативні навички;

— Прагнення робити все краще з першого разу, а не в стилі "і так піде";

— Вміння правильно та чітко викладати свої думки;

— Стресостійкість;

— Позитивне мислення.

Пропонуємо:

— Гнучкий графік роботи 5/7. Але за потреби бути на зв’язку 24/7;

— Конкуренту заробітну плату;

— Оплачувану відпустку;

— Можливість навчання та розвитку;

— Корпоративні заходи та розваги.

Деталі: >> за посиланням.

Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Customer Support Representative

Компанія: BetterMe — компанія, яка розробляє IT-продукти у категорії здоров’я та дозвілля для людей різного віку та фізичних можливостей.

Локація: віддалено

Вимоги:

— Англійська від B2;

— Відмінні письмові навички;

— Впевнене володіння комп'ютером;

— Здатність до швидкого навчання;

— Вміння зберігати спокій і терпіння в складних ситуаціях;

— Уважне ставлення до деталей та потреб клієнтів;

— Відповідальність;

— Здатність швидко адаптуватися до динамічних умов.

Буде плюсом:

— Підтверджений досвід роботи на посаді спеціаліста з підтримки клієнтів;

— Знання ПЗ та інструментів для підтримки клієнтів.

Деталі: >> за посиланням.

Аби відгукнутися: переходь >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Vacancy: Communication, negotiation and presales specialist

Company: Solvensy — оutsourcing Company specializes in business support in Ukraine and USA.

Location: remote

Requirements:

— English C1 (fluently with great pronouns), native Ukrainian;

— Multitasking skills;

— Experience in sales will be an advantage.

— Advanced computer skills;

— Рhone and business writing (e-mails, messengers) skills.

— Communication skills, dedication, ability to work in a team;

— Time management;

— Experience in the USA or with USA companies will be an advantage.

We offer:

— Opportunity to realize your ambitious professional and career plans;

— Competitive remuneration that will depend on your involvement in the company’s business operations;

— Flexible and pre-agreed work schedule;

— Trainings for professional development and personal growth.

Details: >> here.

To apply: fill out the form >> at the link.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в темі...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...