Перейти до публікації

Alona

Рекомендовані повідомлення

Посада: SMM-менеджер, контент-мейкер (Instagram)

Зарплатня: 12 500 - 17 000 грн

▪️Обов’язки на посаді:

•Розроблення та впровадження контент-стратегії для підвищення залученості та кількості підписників (організація і публікація контенту)

•Створення привабливої графіки та відео для просування наших артистів та вакансій, і пошук нових партнерів

•Створення розважальних та інтерактивних постів, щоб зачарувати нашу аудиторію

•Відстежування та відповіді на коментарі, повідомлення та запити

•Співпрацювання з нашою командою з підтримки наших зіркових талантів, щоб ефективно демонструвати артистів та приділяти їм увагу в соцмережі

•Написання нестандартних креативних текстів, які будуть потрапляти прямо в серця нашої аудиторії

•Проведення SMM активностей

•Регулярне оновлення стрічки, Stories, Highlights, Reels

▪️Умови праці:

•Гідна оплата: 12000 — 15000 грн на місяць

•Дистанційна робота: насолоджуйтесь гнучкістю роботи з будь-якої точки світу

•Бонуси за продуктивність та заохочення: ваша важка робота буде винагороджена привабливими бонусами та преміями

•Можливість кар'єрного зростання: ми заохочуємо професійний розвиток та пропонуємо можливості зростання всередині компанії

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

ENGLISH desk  

Sales manager

SALARY: basic 1200 — 1500$ + 75$ per psp, 100 per btc.

Hot TRAFFIC: UK, Australia, Baltic region, Slovenia, Slovakia for all agents

SCHEDULE :

Monday- Friday , 10– 19 o’clock .

Hot clients from start, no dress code, no fines. Not  remotely

Retention manager position is also available  (basic 1700-2000$)

All details in direct messages 

hr Viktoria @wi_viki

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Менеджер з продажу #менеджер_з_продажу #віддалено

 

20ʼ000 - 45ʼ000 грн

віддалено

повна зайнятість

Про компанію: за посиланням в  інстаграм.

 

Обов'язки:

• Продаж за готовим сценарієм товарів для краси та здоров'я від офіційних заводів виробників.

• Оформлення та формування замовлень в СRМ-системі.

• Працюємо за допомогою ІР-телефонії.

 

Вимоги:

• Базові знання пк.

• Досвід бажаний, але не обов'язковий (проводимо навчання).

• Ноутбук або пк, навушники з гарнітурою та дротовий інтернет.

 

Ми пропонуємо:

• Тільки гарячі дзвінки (клієнти зацікавлені)

• ЗП від 20 000 грн та вище (оплата за підтвердження)

• Графік 5/2, з 9:00 до 18:00.

• Навчання надається.

• Працювати можна з будь-якої точки світу, або в центрі Харкова в комфортному офісі

• Самий головний + ви нікого не шукаєте, компанія займається рекламою, а ви працюєте за готовою базою.

Контакти: щоб відгукнутись пишіть @SHARK_HR

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Онлайн робота в інтернет-магазині

1 500 $.

Дистанційно.

Повна зайнятість.

 

Вимоги:

- Для жінок, чоловіків, пар;

- Можна без досвіду роботи;

- Знання мови не обов'язкове.

 Ваші обовʼязки:

Продажі та управління замовленнями в інтернет-магазині;

Спілкування з клієнтами.

Подати заявку

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажу 

 20ʼ000 - 45ʼ000 грн

 віддалено

повна зайнятість

Про компанію: за посиланням в  інстаграм.

Обов'язки:

• Продаж за готовим сценарієм товарів для краси та здоров'я від офіційних заводів виробників.

• Оформлення та формування замовлень в СRМ-системі.

• Працюємо за допомогою ІР-телефонії.

Вимоги:

• Базові знання пк.

• Досвід бажаний, але не обов'язковий (проводимо навчання).

• Ноутбук або пк, навушники з гарнітурою та дротовий інтернет.

Ми пропонуємо:

• Тільки гарячі дзвінки (клієнти зацікавлені)

• ЗП від 20 000 грн та вище (оплата за підтвердження)

• Графік 5/2, з 9:00 до 18:00.

• Навчання надається.

• Працювати можна з будь-якої точки світу, або в центрі Харкова в комфортному офісі

• Самий головний + ви нікого не шукаєте, компанія займається рекламою, а ви працюєте за готовою базою.

Контакти: щоб відгукнутись пишіть @SHARK_HR

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Менеджер по роботі з клієнтами (сфера туризму)

Віддалено

50-130$/тиждень

Вакансія підходить:

• Жінкам та дівчатам 20+

• Студенткам

• Мамам в декреті

• Людям, які за станом здоров'я не можуть працювати фізично

Умови:

• Працювати потрібно 3-4 години на день у вільний час

• Потрібен телефон та доступ до інтернету

• У нас зможе заробити кожен, хто буде працювати

• Працюємо з будь-якої точки світу (окрім рф!)

• Ні за що платити не потрібно

• Підтримка куратора 24/7

• 3/п щотижня на карту вашого банку 50-130$

Деталі: @Nataly_Titova

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Диспетчер сервисной службы

от $800

удаленно

полная занятость

О компании: Avalon Heating and Air ( Jacksonville, Florida, USA установкой и обслуживанием кондиционеров и вентиляционных путей).

Обязанности:

• Принимать телефонные звонки и общаться с клиентами

• Создавать рабочие заказы в CRM

• Координировать и общаться с техниками

• Постоянная коммуникация с менеджером; И другие задачи от вашего менеджера.

Требования:

• Способность следовать инструкциям и подмечать детали;

• Умение работать с e-mail письмами;

• Желание и обучаемость;

• Опыт на аналогичной должности приветствуется, но не обязателен;

• знание английского языка на уровне B2-С2;

• Готовность работать во второй части дня

• Что вам нужно для работы: компьютер, стабильное интернет-соединение (это очень важно в условиях рандомного отключения света в регионах Украины).

Мы предлагаем:

• Достойная и высокая оплата труда. Базовая зарплата от $800 (первый месяц). $900 (Второй месяц). $900 (Третий месяц) + KPI up to $400;

• Дружественный коллектив (наши руководители и сотрудники говорят на украинском и русском языках);

• График работы: пн-пт с 8 до 5 часов и 6:30 до 3:30 по Нью-Йоркскому времени (с 24:00 до 3:00 по Киевскому времени) и (с 22:30 до 1:30) по Киевскому времени)

• 100% удаленная работа;

• Обучение;

• Испытательный срок – 1 месяц.

Контакты: отправляйте резюме на installs@avalonac.com

Или в Телеграмме контактное лицо - Anna Antsyferova ( +420777365142 )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вчитель англійської мови

35 000 ₴

Віддалено

Про компанію: Empire English School - одна з найбільших шкіл корпоративного навчання англійської мови

Вимоги:

▪️Вища освіта за напрямками: педагогіка, лінгвістика, англійська філологія.

▪️Знання англійської мови на рівні Advanced.

▪️Досвід викладання від 1 року та більше.

▪️Можливість приділяти заняттям від 2 до 20 годин на тиждень.

 

Умови:

▪️Стабільна та конкурентна заробітна плата.

▪️Корпоративні заходи.

▪️Безкоштовне навчання.

Контакти: @marta_syroishka в телеграм 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Грант-менеджер

Віддалено

Про компанію: Netpeak Group - група IT-компаній 

Обовʼязки:

▪️Залучення грантів.

▪️Підготовка грантових заявок самостійно та з іншими співробітниками групи компаній.

▪️Адміністрування грантових проєктів організації.

▪️Ведення комунікації з донорами, підготовка презентацій та необхідних матеріалів.

▪️Побудова партнерських відносин з потенційними донорами та їх розпорядниками.

Вимоги:

▪️Досвід подачі та отримання грантів загальним бюджетом від 300 000$.

▪️Високий рівень англійської мови, зокрема для письмової комунікації (B2 і вище).

▪️Вільне володіння сервісами Google.

Контакти в телеграм m.sviliak@netpeak.group

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Фінансовий аналітик

15 000 - 30 000 ₴

Віддалено

Про компанію: Spetscon - лідери на ринку логістичних послуг з 2018 року

Обовʼязки:

▪️Збирання, обробка та аналіз фінансових даних.

▪️Підготовка фінансових звітів і рекомендацій для керівництва.

▪️Організація оперативного обліку та планування платежів.

▪️Оптимізація витрат та підготовка даних для бюджету.

▪️Організація кадрового обліку та виплати заробітних плат.

▪️Взаємодія з державними органами та фінансовими установами.

Вимоги:

▪️Досвід у фінансовій сфері від 6 місяців або вища освіта.

▪️Висока організованість, відповідальність і проактивність.

▪️Аналітичний склад розуму та уважність до деталей.

▪️Вміння працювати з фінансовою звітністю та прогнозами.

▪️Добрі комунікаційні навички та вміння працювати в команді.

Умови:

▪️Можливість впливати на розвиток компанії через аналіз фінансових даних.

▪️Конкурентну заробітну плату, що обговорюється на співбесіді.

▪️Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання, зокрема можливість стати фінансовим директором за короткий час.

▪️Гнучкий графік роботи та можливість віддаленого формату.

надсилайте резюме в телеграм @alla_spetscon

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Лідогенератор В2В

ЗП: 20 000 — 40 000 грн

 

Віддалено

Компанія: Englishdom

 

Обовʼязки:

■ Створювати та налаштовувати email-кампаній з використанням Lemlist.

■ Персоналізувати контент на основі даних про клієнтів.

■ Управляти процесом follow-up та аналізувати результати.

■ Працювати з відповідями клієнтів і автоматичним опрацюванням відповідей.

■ Координувати зустрічі із клієнтами.

 

Вимоги:

■ Досвід роботи з продажами, email-маркетингом та B2B комунікаціями.

■ Вміння працювати з CRM та інструментами автоматизації.

■ Грамотне володіння усною і письмовою українською мовою.

■ Володіння письмовою англійською від В1.

 

Контакти: @a_v_holub

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Marketing Generalist

ЗП: 20 000 — 40 000 грн

 

Віддалено

Компанія: Solar Digital

 

Обовʼязки:

■ Веб-дизайн і брендинг.

■ Кастомна веб-розробка.

 

Вимоги:

■ Досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року.

■ Досвід роботи з Google Analytics, Search Console, SE Ranking/Ahrefs (або аналоги).

■ Вміти використовувати AI без санкцій пошукових систем.

■ Досвід з підбору кейвордів, бажано з досвідом саме для В2В бізнесу.

■ Володіння письмовою англійською на рівні В2 (Upper Intermediate) і вище.

■ Досвід створення технічних завдань і постановки/прийняття результатів у копірайтерів.

■ Досвід закупки й контролю якості crowd links, guest posts у лінкбілдерів.

 

Умови:

■ Обирайте комфортний для себе час для роботи: з 08:00 — 11:00 до 17:00 — 20:00.

 

Контакти: @Elina_zhilinskaya

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Рекрутер

Віддалено

Компанія: AGRISTAR

Обовʼязки:

■ Пошук та відбір кандидатів.

■ Організація та проведення інтерв'ю.

■ Підготовка пропозицій про найм.

■ Оцінка та відбір кандидатів.

■ Створення та підтримання бази даних резюме та профілів кандидатів.

■ Співпраця з HR-менеджером.

■ Участь у розвитку та впровадженні нових методів та інструментів рекрутингу.

 

Вимоги:

■ Досвід роботи у сфері рекрутингу та HR від 1 року.

■ Знання ринку праці.

■ Вміння працювати у групі та уміння впроваджувати зміни.

 

Умови:

■ Офіційне працевлаштування з першого дня.

■ 5-денний робочий тиждень: пн-пт з 08:00 до 17:00.

■ Бронювання.

 

Контакти: +380673227315, Тетяна

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Графічний дизайнер та художник-ілюстратор

ЗП: 5 000 — 50 000 грн

Віддалено

Про компанію: Avision Media

Обовʼязки:

Створення візуального дизайну для сувенірної продукції (футболки, кепки, торбинка і т.п.). 

■ Створення ілюстрацій (графічних сцен) та їх підготовка для подальшої анімації (враховуючи персонажів).

■ Розробка брендбуку: логотипи, типографіка, та інші можливі графічні елементи.

Умови:

Проєктна робота.

Контакти: @VadymShapran

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Редактор в издательстве #редактор #віддалено

25 000 грн

удаленно

полная занятость

Обязанности:

• Рецензирование научных статей.

• Контроль качества статей.

• Сбор информации для авторов (в целях улучшения качества исследования).

• Контроль статей в журнале.

Требования:

• Опыт публикации ВоС, Скопус

• Высокое знание английского.

Контакты:  Екатерина, 0633958472

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Контент-менеджер

Ваші задачі:

- Працювати в графічних редакторах;

- Налаштовувати онлайн-модулі;

- Завантажувати контент в онлайн-модулі та виправляти помилки;

- Створювати та налаштовувати навчальні групи;

- Підключати учнів до груп;

- Надавати технічну підтримку користувачам;

- Комунікувати та співпрацювати з командою;

- Вести звітність по своїй роботі.

Якщо Ви вільно володієте українською мовою (усно та письмово), з комп’ютером працюєте на «Ти» та відповідально ставитеся до поставлених задач? Тоді надсилайте своє резюме

За свою роботу Ви отримаєте:

- Стабільну ЗП — 17 000 грн;

- Графік роботи Пн-Пт з 11:00 — 20:00;

- Віддалений формат співпраці;

- Професійний ріст та розвиток;

- Проєкти, які впливають на майбутнє тисячі учнів.

Ви в пошуку роботи, де зможете реалізувати свої професійні амбіції та бути причетним до чогось важливого? Тоді надсилайте своє резюме — або пишіть на телеграм @Yana_recruiter_IHR.

 Віддалена робота

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Голова підрозділу внутрішнього аудиту

Обов’язки:

- Робота сфокусована на аналіз, покращення бізнес-процесів, на рекомендації;

- Розробка річного плану аудитів;

- Виконання плану аудитів, затвердженого Радою директорів, із звітністю про статус виконання плану

- Підбір, навчання та розвиток команди відділу внутрішнього аудиту (наразі підлеглих немає)

- Аналіз внутрішніх процесів та звітність перед -Аудиторським комітетом та Радою Директорів про результати внутрішнього аудиту;

- Розробка, впровадження та контроль за дотриманням методології та політики Відділу внутрішнього аудиту;

- Встановлення та підтримання ефективних взаємин з органами управління Компанії;

- Проведення перевірок на дотримання законодавства, нормативних актів, договорів, політик та внутрішніх процедур;

- Робота з економічністю використання ресурсів Компанії;

- Оцінка системи управління ризиками, а також допомога менеджменту у її покращенні;

 

Вимоги до кандидата:

- Вища освіта (бухгалтерський облік, фінанси, аудит);

- Знання Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності (МСФЗ) та Міжнародних Стандартів Аудиту (МСА);

5−8 років досвіду на позиції фінансового спеціаліста;

2−5 років досвіду у підрозділах внутрішнього аудиту чи оптимізації бізнес-процесів;

- Сильні комунікаційні, організаторські та аналітичні навички;

- Знання англійської мови бажано але не обов’язково на рівні не нижче за Upper-intermediate; англіська мова потрібна для підготовки річного звіту.

- Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Power Point), ERP, 1С;

- Наявність сертифікатів ACCA, CIMA, CIA та ін буде перевагою;

- Досвід роботи у міжнародних аудиторських компаніях та великих корпораціях буде перевагою.

- Підпорядкування: засновникам, комітету з аудиту

- Форма найму: безстроковий контракт

- Випробовувальний термін 3 місяці

- Тривалість щорічної оплачуваної відпустки 24 календарні дні

 Віддалена робота

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: Product marketing manager з запуску нових напрямків бізнесу в США

Зарплатня: 40 000 - 120 000 грн

▪️Обовʼязки на посаді:

•Аналіз ринку та ідентифікація можливостей та нових ніш для компанії:

•Проведення досліджень ринку для виявлення нових ніш для розвитку бізнесу.

•Аналіз тенденцій, потреб клієнтів і конкурентного середовища.

•Визначення перспективних ринків та сегментів для нових напрямків діяльності.

•Розробка стратегічних планів для впровадження нових бізнес-напрямків, встановлення коротко- та довгострокових цілей, оцінка ризиків та їх мінімізація.

•Співпраця з відділами маркетингу, продажів та підтримки для створення нових продуктів, що відповідають новим нішам.

•Управління процесом проникнення в нові ринки та сегменти від ідеї до реалізації.

•Розробка фінансових моделей та бізнес-планів для нових проектів.

•Участь в розробці маркетингових стратегій для просування компанії в нових нішах.

•Контроль за виконанням проектів у встановлені терміни та відповідно до бюджету.

▪️Умови праці:

•Фінансова свобода: ти сам впливаєш на свій дохід за допомогою бонусів, але маєш «подушку безпеки» у вигляді фіксованої оплати.

•Work-Life Balance: гнучкий графік роботи з понеділка по п’ятницю.

•Навчання та розвиток: досвід та підтримка наших співробітників, допомога в професійній адаптації під кураторством протягом усього випробувального терміну.

•Швидке прийняття рішень та тестування ідей: відсутність зайвої бюрократії, в компанії тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий пропозицій.

Відгукнутись: посилання

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: Account manager (Amazon)

Зарплатня: 36 000 - 61 000 грн

Обовʼязки на посаді:

•Реалізація стратегії продаж.

•Аналіз продажів та регулювання цін на продукцію, відстеження маржинальності продажів.

•Встановлення цін для менеджерів по закупкам.

•Оптимізація залишків товару на складі та підтримання необхідного рівня товарообігу. Виявлення відхилень у системі зберігання.

•Аналіз та моніторинг ринка щодо актуальності закуповуваного товару.

•Робота з магазином на Amazon(контроль і виправлення цін, створення відправок на склад Amazon).

•Продаж товарів на різних e-commerce площадках:налаштування системи, створення лістингів, забезпечення фото та опису, ведення перемовин, надання інвойсів, контроль відправок.

•Аналіз та керування даними, наскрізної аналітики з різних категорій продуктів.

•Робота з сайтом на Shopify (підтримання актуальності товарів, оновлення цін, контроль метрик).

Умови праці:

•Постійний розвиток hard/ soft skills в команді однодумців.

•Адекватне керівництво та чесні відносини.

•Прозора система заробітної плати: ставка 800−900 дол на випробувальний термін 2 місяці (залежить від твоїх скілів). Після закінчення ставка 1000 дол + бонуси (200−500 дол). Додаткові заохочення за високі результати роботи та проєктну діяльність.

•Стабільна зайнятість: пн-пт, робочий день 7,5 год з них фіксовані лише 4 год з 18.00, решту годин відпрацьовуєш протягом дня в зручний для тебе час. Робота віддалена.

•Оформлення трудових відносин через ФОП 3 групи. Компанія забезпечує супровід.

•Медичне страхування.

•Практика англійської мови.

•Регулярні тімбілдинги та корпоративні заходи.

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Лідогенератор

22 000 — 40 000 ₴

Віддалено

Про компанію: 4В — допомагають українському бізнесу системно розвиватись на міжнародних ринках через світові маркетплейси

 

Обовʼязки:

▪️Постійно поповнювати партнерську базу.

▪️Вибудовувати довготривалі відносини з партнерами з метою обміну лідами/клієнтами.

▪️Прораховувати партнерські винагороди, контролювати виплати винагород.

▪️Організовувати і оцінювати ефективність сумісних активностей з партнерами.

 

Вимоги:

▪️Досвід в роботі з партнерами/продажах або у супроводі клієнтів більше 1 року.

▪️Досвід роботи з CRM, складанням скриптів, гугл-таблицями, календарем та ін.

▪️Екстраверт, отримуєте задоволення від спілкування та нових знайомств.

▪️Володіти українською та англійською мовами.

 

Контакти: @Recruiter4B

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер по роботі з клієнтами у чатах

Віддалено

Обовʼязки:

▪️Відповідати на питання клієнтів у чатах так, щоб вони відчували турботу і впевненість.

▪️Допомагати клієнтам розбиратися з нашими продуктами або послугами.

▪️Творити "вау-ефект" навіть у коротких повідомленнях.

▪️Вирішувати проблеми, щоб клієнт залишився задоволений.

Вимоги:

▪️Вміння швидко і ясно викладати думки в тексті.

▪️Досвід у спілкуванні з клієнтами буде плюсом, але не обов'язковий – всьому навчать.

▪️Наявність ноутбуку/пк для роботи.

▪️Любов до багатозадачності та вміння тримати все під контролем.

▪️Бажання допомагати людям і робити їх день кращим.

Умови:

▪️Робота на дому.

▪️Зручний графік роботи (повний день або часткова зайнятість у вечірню зміну).

▪️Класна команда.

▪️Конкурентна оплата 2 рази на місяць.

Контакти: заповніть форму

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Системний адміністратор

Віддалено

Про компанію: Лігал Ассістанс - адвокатське об'єднання

Обовʼязки:

▪️Підтримка і розвиток корпоративної інфраструктури.

▪️Регулярне оновлення існуючих сервсів.

▪️Моніторинг подій інформаційної безпеки.

▪️Конфігурація і усунення неполадок в таких сервісах як: маршрутизація, електронна пошта, внутрішні Web портали, системи моніторингу, зовнішні веб сайти, Active Directory.

Вимоги:

▪️Знання лінійки Windows Server 2012/2016/2019.

▪️Адміністрування ActiveDirectory, DNS, GPO, Terminal Server, IIS, Microsoft Exchange 2019, MS SQL.

▪️Високий рівень знання ОС Linux: Apache, MySQL, Iptables.

▪️Практичний досвід роботи з такими технологіями.

▪️Налаштування системи моніторингу Zabbix.

▪️Досвід роботи з маршрутизаторами Fortigate та Cisco Catalyst, Mikrotik OS.

▪️Розуміння основ інформаційної безпеки.

Контакти: +380738725415, Ірина

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

СММ спеціаліст

15 000 — 20 000 ₴

Віддалено

Про компанію: Panda Team

Обовʼязки:

▪️Створення контент плану і карти проєкту.

▪️Створення контенту (дизайн і копірайтинг).

▪️Робота з блогерами, та інші активності в профілі.

▪️Спілкування с замовниками в робочому чаті.

▪️Налаштування таргетингу.

▪️Створення звітності.

Вимоги:

▪️Розуміти основи маркетингу, SMM.

▪️Розуміння та використання технік дизайну.

▪️Навички роботи з Figmа, Canva.

▪️Досвід роботи в команді на результат.

Умови:

▪️Гнучкий робочий графік: з 9:00 до 18:00.

Контакти: @mia_nmi

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

OBRIO шукає експертів з підтримки клієнтів 

Віддалено

 

OBRIO — це:

— Українська продуктова IT-компанія з екосистеми бізнесів Genesis; 

— Розвиваємо Nebula – топ-1 астрологічний бренд у США та Канаді, що має понад 30 мільйонів користувачів.

 

Графік: нічна (00.00-08.00) (тривалість зміни – 8 годин). Патерн роботи можна обирати самостійно: 3 робочі зміни - 2 вихідні / 2 робочі зміни - 2 вихідні.

 

ЗП залежить від перформансу та рівня володіння англійською:

Якщо твій рівень B1 та вище – $800-$1500 NET в середньому

Якщо нижче (A1/A2) –  $500-$1000 NET в середньому

 

Про вакансію:

— Надання консультацій користувачам платформи через live chat.

  Чудова можливість розпочати кар'єру в ІТ з нуля;

– Можливість росту до рівня Shift Lead або Team Lead;

 

Вимоги:

– Маєш відмінні навички комунікації та високий рівень емоційного інтелекту;

– Впевнено користуєшся ПК та комп'ютерними програмами;

– Швидко друкуєш – 35 слів за хвилину;

– Прагнеш покращити знання англійської мови.

 

Сайт компанії: obrio.co

 

Деталі та подача резюме у формі: https://forms.gle/B9enSdF3EhswTvaV9

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер по продажам автомобилей из США в город Варшаву

37 000 – 90 000 грн

Factum Group, группа партнерских международных компаний. Нашим основным направлением деятельности является импорт автомобилей с аукционов в США, в Польшу, Украину и Молдову. Размещение в Варшаве.

HR manager Елена +380631729984 телеграмм/вайбер

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в темі...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...