Alona Опубліковано: 19 березня Автор Поділитись Опубліковано: 19 березня Менеджер з продажу 25 000 — 45 000 грн/місяць Обов’язки на посаді: • Продавати товари компанії клієнтам за розробленими сценаріями • Робити додаткові продажі існуючим покупцям з метою збільшення середнього чека • Працювати у CRM-системі Вимоги: • Досвід продажу та роботи з клієнтами (перевага кандидатам з подібним досвідом) • Позитивність у спілкуванні з людьми • Вміння переконувати • Вміння швидко навчатися та прагнення до особистого розвитку Умови праці: • Роботу з дому, гнучкий графік роботи (19 днів на місяць) • Проста та зрозуміла система оплати, а також бонусна програма для співробітників • Тренінги за рахунок компанії • Телефонія за рахунок компанії • Виплати будь-яким зручним способом • Кар'єрне зростання до керівника групи • Лояльне керівництво та робота без штрафів • Оплата: оплата за коне оформлене замовлення + щотижневі бонуси 25’000 - 45’000 грн/місяць Для відгуку, треба заповнити анкету Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 21 березня Автор Поділитись Опубліковано: 21 березня Вакансія: Викладач іноземних мов Компанія: MOVNA — сучасна школа іноземних мов. Локація: віддалено Вимоги: — Іноземна від В2; — Досвід викладання; — Розуміння того, що мова - це не сталий, а гнучкий інструмент; — Відповідальність, проактивність. Що пропонуємо: — Повна/неповна зайнятість; — Гідна зарплата без затримок; — Корпоративні знижки на вивчення іноземних мов; — Корпоративне навчання та заходи; — Гнучкий індивідуальний робочий графік; — Дуже круті студенти і класна спільнота; — Безпечний простір для розвитку; — Дружня робоча атмосфера в класній дружній команді; — Крута організація процесів і добре налагоджена система; — Навчання та підтримка від професійних методистів. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: заповнюйте >> Google-форму. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 21 березня Поділитись Опубліковано: 21 березня Добірка віддалених вакансій у різних сферах (робота з клієнтами, аудит, копірайтинг, аналітика) 1. Менеджер call-центру, Смакі Макі: грамотна українська, наявність пк/ноутбуку, гарнітури, відповідальність, гарне знання міста Львів, заробітна плата 12 000 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 2. Quality manager, BAZAR club: системність, методичність, комунікативні навички, розуміння процесу продажів, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 3. Content Writer, Kraken Leads: досвід від 1 року, англійська від В2, досвід написання англомовного контенту, здатність робити глибокий ресерч, розуміння основ SEO, оптимізації вмісту, здатність правильно структурувати тексти, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 4. Аналітик, ТМ «Приправка»: вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді, володіння Excel, навички роботи з BI-інструментами, досвід роботи з OLAP кубами, 1C, віння працювати з великими обсягами даних, аналітичне мислення, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 22 березня Автор Поділитись Опубліковано: 22 березня Вакансія: Автор студентських робіт Компанія: ZULU — компанія, яка більше 5 років надає послуги з написання та консультування у сфері студентських робіт будь-яких видів. Локація: віддалено Вимоги: — Викладач, аспірант, працівник зі сфери освіти, випускник, студент старших курсів (3+), що гарно навчався/навчається; — Досвід у сфері виконання різних видів студентських робіт. Пропонуємо: — Плату три рази на місяць (кожні 10 календарних днів); — Високий рівень ЗП (найкращі автори в середньому заробляють в місяць по 15 000 - 20 000 грн); — Постійні бонуси до ЗП всім авторам в залежності від кількості виконаних замовлень та складності написаних робіт (прозора бонусна система); — Офіційне працевлаштування для кращих спеціалістів. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: надсилайте резюме — @zulu_hr Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 22 березня Поділитись Опубліковано: 22 березня Добірка віддалених вакансій у різних сферах (контент-менеджмент, лідогенерація, менеджмент, дизайн) 1. Контент-менеджер, Mailarrow: письмова англійська від В2, комунікативні навички, вміння розбиратися у Wordpress CMS, працювати з перекладачем, AI системами, уважність до деталей, заробітна вилка 14 000 – 16 000 грн, віддалено. Аби відгукнутися: заповнюй форму >> за посиланням. 2. Trainee Lead Generation, SysGears: англійська від В2, критичне мислення, комунікативні навички, наполегливість до виконання повторюваної роботи, проактивний підхід у вирішенні нетривіальних завдань, офіс у м. Дніпро або віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 3. Менеджер по роботі з водіями, SHARK Taxi: працелюбність, проактивність, комунікабельність, стресостійкість, готовність до роботи в режимі багатозадачності, вміння працювати в команді, заробітна плата 30 000 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 4. Графічний дизайнер, Vivat: досвід верстки обов`язковий, знання типографіки, кольороподілу, композиції, досвід роботи з InDesign, Illustrator, Photoshop, Acrobat, базові знання CorelDraw, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 25 березня Автор Поділитись Опубліковано: 25 березня Вакансія: Бізнес-консультант Компанія: Waveup — глобальна консалтингова компанія з фокусом на венчурному сегменті. Локація: гібрид (офіс у м. Київ) або віддалено Вимоги: — Бажано 1+ рік досвіду роботи в консалтингу/фінансах/венчурному капіталі або суміжних нішах; — Вільна англійська, виняткові навички письма; — Сильні навички критичного мислення та дослідження; — Готовність вирішувати проблеми та дотримуватися стислих дедлайнів у швидкозмінюючомусь середовищі. Обов'язки: — Готувати стартапи до раундів фінансування; — Створювати матеріали для інвесторів; — Онбордінг та спілкування з клієнтами; — Робота в різноманітних індустріях із сильним акцентом на технологічні сектори та в індустріях, що розвиваються. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 25 березня Автор Поділитись Опубліковано: 25 березня Вакансія: Data Processing Specialist (German-Speaking) Компанія: Одним з проєктів BPO Nextdoor є опрацювання даних, що стосуються сфери роздрібної торгівлі. Локація: віддалено Вимоги: — Німецька на рівні В2-С1; — Вміння швидко навчатись; — Уважність до деталей; — Впевнене користування ПК (Word, Excel); — Знаходитися в Україні. Обов'язки: — Опрацювання даних про замовлення товарів з використанням спеціального ПЗ; — Комунікація німецькою мовою з колегами (через електронні листи, SAP, онлайн-дзвінки). Що пропонуємо: — Оплачуване відрядження (тренінг) у Гамбургу; — Робочий тиждень з понеділка по п’ятницю в денний час (з 09:30); — Часткова компенсація занять зі спортом; — Корпоративна карта лояльності. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: надсилайте резюме — @bponextdoor або на пошту job@bponextdoor.com Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 25 березня Автор Поділитись Опубліковано: 25 березня Вакансія: Junior+ Account (Integration) Manager Роботодавець: Partida — українська продуктова IT компанія, яка надає висококваліфіковані рішення криптопроектам на основі блокчейн технології. Локація: віддалено Вимоги: — Досвід від пів року на позиції Account manager/Pre-Sale Manager/Product Manager; — Англійська від В2; — Розуміння B2B напряму та потреби клієнтів; — Навички ведення переговорів; — Сильні усні та письмові навички спілкування. Обов'язки: — Реалізація придбаних сервісів; — Аналітика; — Контроль якості обслуговування; — Вирішення конфліктів ; — Upsale; — Робота з технічною частиною сервісів. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @natalia_recruiter. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 25 березня Поділитись Опубліковано: 25 березня Добірка віддалених вакансій у різних сферах (продажі, робота з клієнтами, project-менеджмент, контент) 1. Менеджер інтернет-продажів, Smart Solutions: навички роботи в адмін.панелях сайтiв, знання формування контенту, вмiння користуватись базою 1С, власне бачення стратегiї просування, вільна українська, офіс у м. Київ або віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 2. Фахівець контакт-центру, Вусо: комунікабельність, уважність, стресостійкість, вільна українська, системність мислення, бажання вчити багато нового матеріалу, впевнене володіння ПК, заробітна плата 15 600 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 3. Менеджер проєктів, Ранок: досвід створення продукту, організації процесів, знання з маркетингу, тайм-менеджмент, впевнений користувач ПК, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 4. Адміністратор сайту, Expert: досвід від 1 року, досвідчений користувач CMS на базі Wordpress, креативне та аналітичне мисленням, тайм-менеджмент, вміння працювати в команді, заробітна вилка 16 500 - 18 500 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 29 березня Автор Поділитись Опубліковано: 29 березня Посада: Direct-менеджер (Instagram) Зарплатня: 10 000 - 18 000 грн Обов’язки на посаді: •швидко відповідати на вхідні діалоги і коментарі; •вихідні дзвінки для підтвердження замовлень з сайту (незначна кількість); •вносити замовлення в CRM; •створювати ТТН в кабінеті Нової пошти / Укрпошти; •оформлення повернень і обмінів; •видача чеків в системі ChekBox; •давати зворотній зв’язок щодо запитів клієнтів, їх побажань і зауважень Умови праці: •Робота віддалена, ваше місце знаходження значення не має •Спілкування з клієнтами в Instagram та на декількох інших маркетплейсах •Робота в KeyCRM (навчаємо). Для нас важливо швидко та сервісно відповідати клієнтам. •мотивація від замовлень (в середньому: 10−14 тис грн в низький сезон, 14−18 тис грн в більш активні місяці). Відгукнутись: посилання Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 29 березня Поділитись Опубліковано: 29 березня Актуальні вакансії у різних сферах Молодший консультант з пошуку та підбору персоналу до DOPOMOGA UKRAINE Вища освіта, бажання побудувати перспективну кар'єру в HR, заробітна плата 10 000 грн, віддалено. Податися: >> тут. Оператор контакт-центру до Мамин Дім Комунікабельність, впевнений користувач офісних програм, досвід роботи в сфері телефонного спілкування, віддалено. Податися: >> тут. Контент-менеджер до Elmir Досвід роботи на аналогічній посаді/продавцем-консультантом від 1 року, грамотна українська, просунуті навички пошуку в Інтернет, початкові навички користування фоторедактором, заробітна плата 15 000 грн, віддалено. Податися: >> тут. Маркетолог до NewLook Досвід від 1,5 року, навички креативного мислення, відмінні навички ведення комунікації, заробітна вилка $1100-1300, віддалено. Податися: >> тут Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 3 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 3 квітня Посада: Direct-менеджер (Instagram) Обов’язки на посаді: •швидко відповідати на вхідні діалоги і коментарі; •вихідні дзвінки для підтвердження замовлень з сайту (незначна кількість); •вносити замовлення в CRM; •створювати ТТН в кабінеті Нової пошти / Укрпошти; •оформлення повернень і обмінів; •видача чеків в системі ChekBox; •давати зворотній зв’язок щодо запитів клієнтів, їх побажань і зауважень Умови праці: •Робота віддалена, ваше місце знаходження значення не має •Спілкування з клієнтами в Instagram та на декількох інших маркетплейсах •Робота в KeyCRM (навчаємо). Для нас важливо швидко та сервісно відповідати клієнтам. •мотивація від замовлень (в середньому: 10−14 тис грн в низький сезон, 14−18 тис грн в більш активні місяці). Відгукнутись: посилання Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 3 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 3 квітня Посада: SMM-менеджер Обов’язки на посаді: •Створення контенту для сторінок Instagram та Facebook — картинки та анімації для постів та Stories; •Складання контент-плану; •Написання текстів для постів та Stories; •Складання грамотних ТЗ для дизайнерів; •Підвищення активності аудиторії; •Аналітика та звітність. Умови праці: •Ставка + бонуси. При виконанні планів, ти будеш заробляти від 20 000 грн.; •Уся команда працює віддалено; •Графік роботи: Пн-Птн з 9:00 до 18:00; •У нас можливе кар'єрне зростання; •Енергійна Команда та лояльне керівництво, яке завжди готове допомогти. Відгукнутись: посилання Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 3 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 3 квітня Посада: Ретушер весільних фотографій Обов’язки на посаді: •Ретуш фото •Відбір найкращих кадрів з івентів •Надсилання фото іншим нашим ретушерам Умови праці: •Гідну та своєчасну заробітну плату, ставка+мотивація; •Робота в лідируючій компанії з можливістю професійного та кар'єрного зростання. •Дружній колектив •Підтримка на всіх етапах роботи Відгукнутись: посилання Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 3 квітня Поділитись Опубліковано: 3 квітня Добірка віддалених вакансій у різних сферах (копірайтинг, продажі, project-менеджмент, контент-менеджмент) 1. Креативний копірайтер, ARGUNOVA: досвід від 2 років, креативність, грамотна українська, використання інформаційного стилю в роботі, висока організованість, вміння планувати, знання основ SEO-оптимізації, заробітна вилка 15 000 - 25 000 грн, віддалено. Аби відгукнутися: заповнюйте >> Google-форму. 2. Менеджер з продажу, Шериф: досвід роботи у продажах, вільне володіння ПК, комунікативні навички, вміння переконувати опонента, навички роботи із запереченнями, віддалено Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 3. Менеджер бізнес-процесів, Food Cartel: досвід від 1 року, аналітичне мислення, вміння працювати з великим обсягом інформації, високий рівень комунікаційних навичок, здатність до співпраці, заробітна вилка 25 000 – 30 000 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 4. Контент-мейкер, Сільпо: досвід від 2 років у медійних/діджитал/креативних агенціях, досвід написання рекламних текстів, сценаріїв, роботи з автоворонками, з додатками CapCut/VN, PhotoRoom, досвід монтажу відео, навички виконання завдань в обмежений термін, офіс у м. Київ або віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 4 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 4 квітня Посада: SEO specialist Зарплатня: 25 000 - 35 000 грн Обов’язки на посаді: •розробляти стратегії просування сайту; •аналізувати ніші та моніторити конкурентів; •забезпечувати технічний аналіз сайту; •формувати попит на бізнес клієнта шляхом збору семантики та її кластеризації; •створювати ТЗ: контент, лінкбілдинг, дизайн, юзабіліті; •оптимізувати мета-теги, займатися внутрішньою перелинковкою та ін.; •лінкбілдинг (відбір донорів, створення анкор-плану); •працювати над проектами, що просуваються в компанії: пошук ідей та направлень, їх перевірка. Умови праці: •Цікаві та різноманітні проєкти; •Віддалений формат роботи; •Графік роботи: Пн-Пт з 8:00(10:00)/ 17:00(19:00); •Оплачуваний випробувальний термін; •Програма адаптації, яку проводить профільний співробітник; •Консультації та тренінги з корпоративним психологом •Додатковий оплачуваний вихідний на День народження; Відгукнутись: посилання Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 4 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 4 квітня Спеціаліст департаменту "Чат-онлайн" Роботодавець: ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Формат роботи: віддалено Вимоги: — Повна загальна середня освіта; — Досвід від пів року; — Досвід роботи з клієнтами; — Висока швидкість друку; — Грамотне володіння українською, в тому числі ділової; — Здатність вивчати великі обсяги інформації; — Вміння працювати в команді. Обов'язки: — Якісно та своєчасно опрацьовувати звернення клієнтів; — Не допускати хамства в діалогах; — Проводити консультацію клієнтів згідно з інструкціями та сценарієм ведення діалогів. Пропонують: — Роботу в найбільшому та інноваційному банку України; — Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; — Конкурентну заробітну плату; — Медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; — Корпоративне навчання; — Графік: 2/2 та 5/2; — Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; — Дружній професійний колектив та сильну команду. Відгукнутися: >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 4 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 4 квітня Аналітик Роботодавець: Чудо Маркет — мережа супермаркетів. Вимоги: — Бажання навчатися та пізнавати нове; — Аналітичній склад розуму, вміння працювати з великим об'ємом даних; — Вищу освіту (фінансову, математичну, програмування); — Вміння працювати в програмах 1С, Excel, Google Sheets, початкові знання SQ; — Буде плюсом Power BI, Python, R, ETL, SQL, MDX. Обов'язки: — Моделювання, автоматизація управлінської звітності; — Планування та бюджетування; — Підтримка існуючих та приймати участь в створенні нових звітів (Excel, SSRS, Power BI, Google Sheets, Google Data Studio); — Написання запитів з ms sql, my sql, postgre sql, OLAP; — Контроль вивантаження даних, верифікація даних. Пропонують: — Роботу в компанії, яка динамічно розвивається; — Можливість навчання та розвитку; — Місце роботи офіс м.Турбоатом, графік роботи гібрідний; — Цікаві завдання та приймання участі в розробці звітності; — Оплата за результатами співбесіди. Відгукнутися >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 4 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 4 квітня Провідний бухгалтер Роботодавець: Метінвест — міжнародна гірничо-металургійна група компаній. Формат роботи: віддалено Вимоги: — Наявність вищої освіти за спеціальностями: «Бухгалтерський облік та аудит», «Економіка підприємства» або «Фінанси»; — Наявність досвіду роботи бухгалтером з обліку розрахунків із контрагентами; — Англійська від В1; — Досвід роботи в програмі SAP ERP; — Впевнений користувач програмних продуктів Microsoft Office. Обов'язки: — Здійснювати ведення обліку кредиторської заборгованості іноземних активів; — Відображати в бухгалтерському обліку розрахунків із постачальниками та підрядниками; — Здійснювати прийом скан-копій первинних документів із закупівель ТМЦ/послуг, внесення до облікової системи SAP B1 та відображення в обліку; — Проводити звірку розрахунків; — Виконувати роботу з електронним документообігом. Пропонують: — Офіційне працевлаштування та гарантовані виплати; — 24 кал. дн. оплачуваної щорічної відпустки; — Медичне страхування. Відгукнутися >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Sofia_Petrenko Опубліковано: 4 квітня Поділитись Опубліковано: 4 квітня Добірка віддалених вакансій у різних сферах (робота з клієнтами, аудит, копірайтинг, аналітика) 1. Менеджер call-центру, Смакі Макі: грамотна українська, наявність пк/ноутбуку, гарнітури, відповідальність, гарне знання міста Львів, заробітна плата 12 000 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 2. Quality manager, BAZAR club: системність, методичність, комунікативні навички, розуміння процесу продажів, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 3. Content Writer, Kraken Leads: досвід від 1 року, англійська від В2, досвід написання англомовного контенту, здатність робити глибокий ресерч, розуміння основ SEO, оптимізації вмісту, здатність правильно структурувати тексти, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 4. Аналітик, ТМ «Приправка»: вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді, володіння Excel, навички роботи з BI-інструментами, досвід роботи з OLAP кубами, 1C, віння працювати з великими обсягами даних, аналітичне мислення, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 5 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 5 квітня Оператор контакт-центру, диспетчер Роботодавець: Taxi 838 — всеукраїнська служба таксі. Формат роботи: віддалено Вимоги: — Бажання працювати та заробляти; — Наявність техніки (комп‘ютер або ноутбук), гарнітура та стабільний Інтернет; — Розмовна українська мова. Обов'язки: — Приймання дзвінків від клієнтів та надання їм інформації про наші послуги; — Обробка замовлень та заповнення форм в нашій корпоративній програмі. Пропонують: — Вільний графік роботи - працюєте тоді, коли вам зручно; — Стабільну заробітну платню; — Виплати двічі на місяць; — Можливість заробляти іще більше при додаткових годинах; — Навчання та підтримку від нашої команди. Відгукнутися >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 5 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 5 квітня Junior recruiter Роботодавець: Teleperformance Group — одна з найбільших аутсорсингових контактів центрів світу, має у своєму розпорядженні майданчики в 80 країнах. Вимоги: — Досвід роботи в HR-сфері буде перевагою, але не обов'язковим; — Відмінні комунікаційні та міжособисті навички; — Знання та розуміння процесу найму та підбору персоналу; — Вміння працювати зі стресом та в умовах швидкозмінюючогося середовища; — Висока мотивація та готовність до саморозвитку. Обов'язки: — Пошук та приваблення потенційних кандидатів за допомогою різних каналів, таких як інтернет-платформи, соціальні мережі, рекомендації, тощо; — Проведення співбесід та відбір кандидатів для подальшого співпраці; — Організація інтерв'ю та співпраця з керівниками відділів для забезпечення ефективного процесу найму; — Підтримка та оновлення бази даних кандидатів; — Забезпечення високого рівня задоволеності кандидатів та дотримання процесу найму. Пропонують: — Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможну заробітну плату; — Надаємо все необхідне обладнання для роботи; — Молодий та дружній колектив; — Можливості для професійного росту та кар'єрного розвитку; — Навчання та підтримка від досвідчених фахівців; — Можливість працювати зі світовими брендами та клієнтами. Відгукнутися >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 5 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 5 квітня Вакансія: Founder's Personal Assistant Компанія: Netpeak Group — група ІТ-компаній з фокусом на performance-маркетинг та створення власних SaaS-платформ, мобільних застосунків і нових проєктів у сфері digital. Вимоги: — Досвід від 2 років асистентом/помічником ТОП-менеджера; — Вміння швидко розібратися у будь-якій темі; — Здатність працювати з великими обсягами інформації; — Увага до деталей; — Високі комунікативні навички; — Прагнення робити все краще з першого разу, а не в стилі "і так піде"; — Вміння правильно та чітко викладати свої думки; — Стресостійкість; — Позитивне мислення. Пропонуємо: — Гнучкий графік роботи 5/7. Але за потреби бути на зв’язку 24/7; — Конкуренту заробітну плату; — Оплачувану відпустку; — Можливість навчання та розвитку; — Корпоративні заходи та розваги. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 5 квітня Поділитись Опубліковано: 5 квітня Вакансія: Customer Support Representative Компанія: BetterMe — компанія, яка розробляє IT-продукти у категорії здоров’я та дозвілля для людей різного віку та фізичних можливостей. Локація: віддалено Вимоги: — Англійська від B2; — Відмінні письмові навички; — Впевнене володіння комп'ютером; — Здатність до швидкого навчання; — Вміння зберігати спокій і терпіння в складних ситуаціях; — Уважне ставлення до деталей та потреб клієнтів; — Відповідальність; — Здатність швидко адаптуватися до динамічних умов. Буде плюсом: — Підтверджений досвід роботи на посаді спеціаліста з підтримки клієнтів; — Знання ПЗ та інструментів для підтримки клієнтів. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: переходь >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 9 квітня Автор Поділитись Опубліковано: 9 квітня Vacancy: Communication, negotiation and presales specialist Company: Solvensy — оutsourcing Company specializes in business support in Ukraine and USA. Location: remote Requirements: — English C1 (fluently with great pronouns), native Ukrainian; — Multitasking skills; — Experience in sales will be an advantage. — Advanced computer skills; — Рhone and business writing (e-mails, messengers) skills. — Communication skills, dedication, ability to work in a team; — Time management; — Experience in the USA or with USA companies will be an advantage. We offer: — Opportunity to realize your ambitious professional and career plans; — Competitive remuneration that will depend on your involvement in the company’s business operations; — Flexible and pre-agreed work schedule; — Trainings for professional development and personal growth. Details: >> here. To apply: fill out the form >> at the link. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.