Alona Опубліковано: 24 січня Автор Поділитись Опубліковано: 24 січня Менеджер по роботі з клієнтами в онлайн-школу іноземних мов ICan віддалено 15000-16000 грн + бонуси пн-пт: 10:00-19:00 (з перервою на обід); кожна друга субота: 10:00-14:00. Вимоги: - Грамотна українська мова (усна та письмова); - Володіння англійською мовою на середньому рівні (бажано); - Досвід роботи в підтримці клієнтів та/чи продажах (бажано); - Наявність робочого комп’ютера/ноутбука, стабільного інтернет-зв'язку та гарнітури. Умови: - Оплата: ставка 12000 грн + бонуси від кількості нових клієнтів. Разом з бонусами середня оплата становить 15000−16000 грн/місяць з перспективою підвищення. - Безкоштовні курси з іноземної мови або компенсація за заняття спортом; - Офіційна співпраця за договором. - Випробовувальний термін: 2 місяці. Обов’язки: - Супровід поточних клієнтів, вирішення організаційних питань, консультація з навчальної програми; - Прийом і обробка нових заявок на навчання; - Робота в CRM-системі, на інтерактивних платформах, використання телефонії; - Пошук нових викладачів та планування співбесід. Більше деталей Відправити резюме: @ican_anastasiia Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 24 січня Автор Поділитись Опубліковано: 24 січня Менеджер з прийому замовлень в інтернет-магазин (зацікавлені клієнти) Віддалено Від 400 грн/день (13.000-18.000 місяць) Обов’язки: Вести діалог з клієнтами. Проводити якісну консультацію клієнтів. Вимоги: Активність. Вміти комунікувати з людьми. Мати телефон або ноутбук/ПК для роботи. Пропонують: Приділяти роботі від 3 годин на день. Графік 5/2 (суббота/неділя вихідні або понеділок /вівторок) додаткові вихідні якщо потрібно. Перспектива кар‘єрного зростання та розвитку в сфері продажу. Корпоративи, які відшкодовує компанія. Відгукнутись - @inna_meneg Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 24 січня Поділитись Опубліковано: 24 січня Добірка віддалених вакансій у різних сферах (робота з клієнтами, логістика, копірайтинг, дизайн) 1. Оператор Call-centre, Health24: без страху перед спілкуванням, емпатичність, чітка дикція, відповідальність, уважність, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 2. Диспетчер, Омега: навички роботи у програмі 1С, досвід у логістиці буде перевагою, заробітна плата 10 500 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 3. Копірайтер, AURUM: досвід роботи копірайтером/редактором, вміння писати тексти на технічну тематику, відповідальність, бажання працювати на результат, проактивність, швидка навченість, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 4. Web-дизайнер, Unilime: досвід роботи з веб-графікою, знання UX/UI, вміння створювати ілюстрації, інфографіку, портфоліо, навичка роботи з Adobe Photoshop, Illustrator, Figma, Sketch, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 25 січня Автор Поділитись Опубліковано: 25 січня Адміністратор сайту віддалено ЗП від 15000 /місяць (залежить від обсягу виконаної роботи) Обов'язки: — проводити консультації з клієнтами та відповідати на їх запитання; — приділяти належну увагу зворотньому зв'язку від клієнтів; — швидка та якісна обробка звернень; — Написання листів (інформування та консультація клієнтів по готовій базі) — Звітність за виконану роботу Умови: — віддалена робота; — конкурентна заробітна плата; — індивідуальний графік роботи (5/2, якщо потрібні вихідні, що плавають), графік обговорюємо додатково; — безкоштовне навчання, підтримка наставника + приємні бонуси; — розглядаються кандидати без досвіду; Вимоги — від 18 років — наявність комунікативних та організаторських навичок; — вміння користуватися програмами Word та Internet; — знання англійської на базовому рівні та вище, є можливість працювати з перекладачем. Відгукнутися: @annapessherina Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 25 січня Автор Поділитись Опубліковано: 25 січня Менеджер по роботі з клієнтами. Віддалено Обов’язки: Системна та оперативна робота з клієнтами їх супровід і консультація. Працювати як з холодною так і з гарячою базою клієнтів. Виконувати план опрацювання лідів та користування CRM системою. Аналіз ЦА та подача звітності своєму наставнику та HR менеджеру. Вимоги до кандидата: Вакансія суто для чоловіків. Тобі від 21 до 25 років. Робота для тебе на 1 місці. Ти продуктивний, відповідальний, коммунікабельний, стресостійкий! Вільно володієш українською та російською мовами.Пріоритетом буде саме грамотність. У тебе є ПК чи ноутбук та постійний доступ до інтернету. Опис: Працювати за графіком з 9:50 до 21:00. З Понеділка по П'ятницю. Субота та Неділя вихідні дні. Оплата стажування та випробувального терміну. Дистанційна робота без дзвінків з клієнтами, тільки переписки в режимі онлайн. Навчання всьому що потрібно для роботи. Постійна підтримка зі сторони HR-менеджера та Team-лідера. Регулярна та гарантована ЗП - 40$ - один повний робочий день. При виконанні всіх обовʼязків. Більше про вакансію @HR_ManagerJana Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 25 січня Автор Поділитись Опубліковано: 25 січня Фахівець по роботі з документами, верифікатор Роботодавець: JustMarkets — міжнародна фінтех компанія з українським корінням. Формат роботи: віддалено Вимоги: — Вища освіта (економічна/фінансова/юридична); — Вітається досвід роботи з документацією; — Англійська від В1; — Впевнений користувач ПК/Internet, наявність техніки для роботи бажано; — Уважність до деталей, схильність до аналітики, відповідальність, акуратність, пунктуальність; — Готовність працювати за позмінним графіком. Обов'язки: — Перевірка відповідності інформації, яку користувачі вказують у своїх профілях та підтверджуючих документах; — Аналіз та виявлення документів, що не відповідають вимогам компанії; — Запит належних копій документів; — Визначення ознак фальшування; — Визначення дублікатів клієнтських профілів за явними чи непрямими ознаками; — З’ясування причин та усунення дублюючих профілів користувачів; — Підтримка профілів клієнтів відповідно до вимог регламентуючих документів. Пропонуємо: — Широкі можливості особистого та професійного зростання; — Віддалений формат роботи; — Робота в дружній та молодій команді, де панує райдужна та тепла атмосфера. Відгукнутися: >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 25 січня Автор Поділитись Опубліковано: 25 січня Менеджер по роботі з клієнтами 15 000 грн Роботодавець: Саламандра — страхова компанія. Формат роботи: віддалено Вимоги: — Досвід спілкування з клієнтами буде перевагою; — Грамотна українська, англійська та польська від В2; — Знання ПК на рівні користувача; — Здатність швидко засвоювати нову інформацію; — Комунікабельність, стресостійкість, дисциплінованість. Обов'язки: — Консультація клієнтів відносно послуг, тарифів, процедур, акцій компанії; — Проводити роботу по залученню нових клієнтів - потрібно дзвонити по вже існуючим базам і пропонувати страхові послуги, також спілкуватися з клієнтами в чатботі; — Оформлювати електронні поліси страхування або ж запрошувати клієнтів в офіс. Пропонуємо: — Конкурентну заробітну плату; — Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; — Офіційне працевлаштування; — Дружній та професійний колектив; — Медичне страхування; — Графік роботи - з пн по пт з 9-00 до 18-00. Відгукнутися: >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 25 січня Автор Поділитись Опубліковано: 25 січня Адміністратор школи іноземних мов 12 000 – 20 000 грн Роботодавець: New Brain — освітня школа іноземних мов. Формат роботи: віддалено Вимоги: — Досвід роботи від 1 року в сфері продажу або клієнтського обслуговування; — Стресостійкість; — Бажання допомагати людям; — Досвід роботи з CRM системою. Обов'язки: — Підтримка комунікації з клієнтами. Вирішення їх запитів, та проблем; — Консультація щодо послуг компанії; — Звітність перед керівництвом щодо результатів роботи; — Відстеження, та поліпшення якості обслуговування клієнтів. Пропонуємо: — Зручний робочий графік Пн - Сб з 16:00 по 22:00; — Кар'єрний зріст; — Стабільну заробітню плату Відгукнутися: >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 25 січня Поділитись Опубліковано: 25 січня Добірка віддалених вакансій у різних сферах (робота з клієнтами, підтримка клієнтів, контент-менеджмент, рекрутинг) 1. Оператор Call-centre, Япошка: відповідальність, уважність, впевнений користувач ПК, Word, Еxcel, грамотна українська, заробітна вилка 15 500 - 22 500 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 2. Support manager, Boosteroid: англійська від В1, комунікабельність, доброзичливість та почуття гумору, базові знання ПК та операційних систем, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 3. Контент-менеджер, Yakaboo: досвід від пів року, вища освіта у галузі філологія/лінгвістика, навичка роботи з MS Excel/Google Sheets, HTML, граф.редакторами, CMS, гібрид (офіс у м. Київ) або віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 4. Рекрутер, БагатоЛосося: вища освіта, впевнений користувач ПК, Microsoft Office, комунікативні навички, проактивність, орієнтація на результат, стресостійкість, вміння взаємодіяти у команді, організувати свій робочий час, працювати автономно, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 26 січня Автор Поділитись Опубліковано: 26 січня Менеджер з продажу логістичних послуг Роботодавець: Alpha One Transportation — провідна компанія в індустрії транспортних перевезень. Формат роботи: віддалено Вимоги: — Розмовна англійська мова рівня B1+; — Вміння домовлятися як з брокером так і з водієм; — Вміння вирішувати конфліктні ситуації; — Вміння працювати у режимі багатозадачності, швидко реагувати та пристосовуватись до змін; — Можливість організувати повноцінне віддалене робоче місце: наявність сучасного ПК, швидкісного iнтернет-з'єднання, гарнітури, веб камери; — Обов’язкова наявність альтернативних джерел енергопостачання. Ми пропонуємо: — Графік роботи: 15:15-00:00; — Оформлення Independent Contractor Agreement; — Відсоток від успішних угод + бонуси за відгуків клієнтів + інші привілеї (не менше $700/month); — Виплата в USD без конвертацій. Увага! Якщо Ви готові пройти етапи відбору на вакансію, то переконайтесь, що у Вас встановлені додатки Telegram/Signal та Skype. Деталі: >> за посиланням. Відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням або надсилайте резюме та назву вакансії на пошту — hr.la.lftl@gmail.com. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 26 січня Автор Поділитись Опубліковано: 26 січня Менеджер по роботі з клієнтами 10 000 – 22 000 грн Роботодавець: Dash — digital agency. Формат роботи: віддалено Вимоги: — Бажання розвиватися; — Комунікабельність; — Адекватність; — Робота на результат; — Акуратність та уважність у роботі; — Вміння організувати себе та свій час. Обов'язки: — Реалізація SMM-стратегії кампанії; — Спілкування з клієнтами; — Постановка та контроль завдань на фахівців; — Аналіз та оптимізація ключових показників (робота з інструментами аналітики); — Щомісячне виконання KPI. Пропонуємо: — Робочий графік: понеділок - п’ятниця; — Корпоративні тренінги; — Можливість професійного та кар'єрного зростання; — Робота у дружній команді професіоналів. Відгукнутися: >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 26 січня Автор Поділитись Опубліковано: 26 січня Молодший консультант з пошуку та підбору персоналу 10 000 грн Роботодавець: DOPOMOGA UKRAINE — лідер з технологій пошуку та підбору персоналу. Формат роботи: віддалено Вимоги: — Вища освіта; — Щире бажання побудувати перспективну кар'єру в HR. Обов'язки: — Підбирати потенційних кандидатів; — Проводити телефонне інтерв'ю; — Проводити різні види розгорнутого інтерв'ю; — Збирати незалежні рекомендації; — Правильно складати резюме; — Взаємодіяти в ланцюгу замовник - рекрутер - кандидат. Пропонуємо: — Офіційне працевлаштування; — Графік роботи пн.-пт. 09:00 - 18:00; — Бонус за самостійно виконане замовлення; — Додаткове навчання (професійні вебінари). Відгукнутися >> тут. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 26 січня Автор Поділитись Опубліковано: 26 січня Вакансія: Весільний відеомонтажер Компанія: E.V. Editor — компанія, що займається редагуванням весільних відео для іноземних замовників. Локація: віддалено Заробітна вилка: 20 000 — 40 000 грн Вимоги: — Відмінне володіння Adobe Premiere Pro (англійська версія програми); — Знання теорії монтажу, робота зі звуком, корекція кольору та мультикамерний монтаж; — Досвід у монтажі весільних відео буде великим плюсом; — Стабільне Інтернет, можливість працювати без електроенергії. Пропонуємо: — Можливість впливати на рівень зп; — Постійний потік замовлень; — Повністю віддалена робота з гнучким графіком; — Підтримка від команди. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії на пошту — irynapolozz@gmail.com. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 26 січня Автор Поділитись Опубліковано: 26 січня Вакансія: System Administrator Компанія: BetterMe — компанія, яка розробляє IT-продукти у категорії здоров’я та дозвілля для людей різного віку та фізичних можливостей. Вимоги: — Досвід роботи та адміністрування операційних систем MacOS, Linux, Windows; — Досвід роботи та налаштування мережевого обладнання, розуміння основ мережевих технологій (TCP/IP, DNS, DHCP, NAT, FIreWall, VPN); — Знання офісної периферійної техніки; — Досвід роботи з продуктами Atlassian - JIRA, Confluence; — Розуміння загальних принципів інформаційної безпеки. Буде плюсом: — Досвід роботи з системами моніторингу та оповіщення; — Розуміння CI/CD; — Досвід роботи, налаштування систем MDM; — Розуміння роботи систем SSO; — Досвід роботи з такими сервісами як Slack, Google Workspace, OKTA, GitHub. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: переходь >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 26 січня Автор Поділитись Опубліковано: 26 січня Вакансія: Помічник керівника Компанія: BeaverCraft — український виробник інструментів для різьблення по дереву. Заробітна плата: 1000 $ Вимоги: — Досвід роботи асистентом; — Англійська від В1; — Бажано проживати на лівому березі; — Буде великим плюсом наявність водійського посвідчення. Пропонуємо: — Графік з 9−18, сб нд вихідні; — Гібридний графік: частково в офісі, частково з дому; — Офіційне працевлаштування. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @LarisaViktorivna Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 26 січня Автор Поділитись Опубліковано: 26 січня Вакансія: Менеджер по роботі з клієнтами Компанія: Oznaka — українська B2B компанія, яка по-новітньому підходить до виготовлення мерчу. Локація: віддалено Заробітна вилка: 16 000 - 30 000 грн Вимоги: — Готові робити людей щасливими; — Високий рівень самоорганізації, уважність; — Хочете дарувати “Вау” через сервіс; — Хороші навички ведення переговорів та встановлення партнерських відносин; — Готові рости, навчатися та підсилювати команду; — Можливість долучатися до тімбілдінгів в Києві; — Досвід роботи менеджера з продажів також буде перевагою. Пропонуємо: — Цікаві і креативні проекти з масштабними клієнтами. — Non-toxic communication; — Заробітну плату, що складається зі ставки + % від угод; — Простір сприяння розвитку; — Організована віддалена робота, 5/2, з гнучким початком та кінцем робочого дня; — Зустрічі в Києві. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @d_bally. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 26 січня Автор Поділитись Опубліковано: 26 січня Вакансія: Payment Analyst Компанія: UNIMO Вимоги: — Від 3-х років досвіду роботи в банківській/фінансовій/консалтинговій сфері або 1-2 роки досвіду роботи в сфері онлайн-платежів (в ідеалі PSP); — Розуміння платіжної сфери; — Розуміння економіки, статистики та гіпотетичних підходів; — Вільна письмова та устна англійська. Пропонуємо: — Якщо ви зараз перебуваєте за кордоном, ви можете приєднатися до нашого кіпрського офісу; — Медичне страхування співробітників та послуги корпоративного лікаря; — Забезпечимо вас сучасним обладнанням і навіть більше; — Надаємо доступ до бізнес-літератури, тренінгів, семінарів; — Якщо ви прагнете навчатися, ми компенсуємо витрати на конференції/зустрічі в Україні та за кордоном. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 26 січня Поділитись Опубліковано: 26 січня Добірка віддалених вакансій у різних сферах (продажі, робота з клієнтами, рекрутинг, таргетинг) 1. Продавець рекламних рішень, РІА Медіа: навички комунікації та переконання, здатність аналізувати потреби клієнтів та пропонувати рішення, вміння досягати поставлених цілей, бажання розвивати свою кар'єру в сфері реклами, заробітна вилка 7 000 – 20 000 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 2. Оператор call-центру, DC Link: досвід роботи з базовим пакетом Microsoft Office, ввічливість та доброзичливість, 12 000 - 15 000 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 3. Молодший консультант з пошуку та підбору персоналу, DOPOMOGA UKRAINE: вища освіта, бажання побудувати перспективну кар'єру в HR, заробітна плата 10 000 грн, віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. 4. Таргетолог, GigaCloud: глибоке знання соц.мереж і месенджерів, знання сервісів для оптимізації роботи та аналітики, базове знання HTML, CSS, сервісів зовнішньої аналітики, офіс у м. Київ або віддалено. Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 29 січня Автор Поділитись Опубліковано: 29 січня Вакансія: Payment Analyst Компанія: UNIMO Локація: віддалено Вимоги: — Від 3-х років досвіду роботи в банківській/фінансовій/консалтинговій сфері або 1-2 роки досвіду роботи в сфері онлайн-платежів (в ідеалі PSP); — Розуміння платіжної сфери; — Розуміння економіки, статистики та гіпотетичних підходів; — Вільна письмова та устна англійська. Пропонуємо: — Якщо ви зараз перебуваєте за кордоном, ви можете приєднатися до нашого кіпрського офісу; — Медичне страхування співробітників та послуги корпоративного лікаря; — Забезпечимо вас сучасним обладнанням і навіть більше; — Надаємо доступ до бізнес-літератури, тренінгів, семінарів; — Якщо ви прагнете навчатися, ми компенсуємо витрати на конференції/зустрічі в Україні та за кордоном. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 29 січня Автор Поділитись Опубліковано: 29 січня Вакансія: Репетитор англійської мови Компанія: AntiSchool Локація: віддалено Заробітна вилка: 15 000 – 30 000 грн Вимоги: — Знати англійську на рівні В1 або вище; — Можна без досвіду викладання або з мінімальним; — Обожнювати викладати англійську та спілкуватись з людьми; — Вміти зосередити увагу на собі та протримати її протягом усього уроку. Що пропонуємо: — Гнучкий графік; — Готові розробки занять, зручна інтерактивна платформа; — Розвиток не тільки у викладанні, а й перспектива кар'єрного зросту до тім лідера, управління педагогами та проведення демо уроків; — Можливість працювати в інших відділах і розвивати себе в інших сферах, головне - зарекомендувати себе; — Можливість розроблять уроки для різноманітних курсів; — Реферальна система. Аби відгукнутися: заповнюйте >> Google-форму. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Mykola_ Опубліковано: 29 січня Поділитись Опубліковано: 29 січня Вакансія: Репетитор англійської мови Компанія: AntiSchool Локація: віддалено Заробітна вилка: 15 000 – 30 000 грн Вимоги: — Знати англійську на рівні В1 або вище; — Можна без досвіду викладання або з мінімальним; — Обожнювати викладати англійську та спілкуватись з людьми; — Вміти зосередити увагу на собі та протримати її протягом усього уроку. Що пропонуємо: — Гнучкий графік; — Готові розробки занять, зручна інтерактивна платформа; — Розвиток не тільки у викладанні, а й перспектива кар'єрного зросту до тім лідера, управління педагогами та проведення демо уроків; — Можливість працювати в інших відділах і розвивати себе в інших сферах, головне - зарекомендувати себе; — Можливість розроблять уроки для різноманітних курсів; — Реферальна система. Аби відгукнутися: заповнюйте >> Google-форму. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 30 січня Автор Поділитись Опубліковано: 30 січня Vacancy: Sales Manager Employer: MyEdSpace — an EdTech startup based in London. Location: remote Salary: $2 700 Requirements: — C1 or C2 level of English; — Тhe team is also fully English-speaking; — 1 year of B2C sales experience or more. We offer: — The salary of $2700, consisting of a $370 rate and a bonus rest for achieving KPIs. Top managers earn up to $4,000; — Flexible schedule. You choose when to start your day: 9, 10, 11, or 12 am. You may work from home, or we can pay for your co-working space; — 20 days of paid vacation per year. Paid sick leaves; — Working in a British company with an international team (UK, Europe, Asia) and a product bringing value (we have an Excellent rating on Trustpilot); — Full compensation of additional training; — Insurance compensation after 3 months of employment. To apply: do a simple test task >> at the link. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 30 січня Автор Поділитись Опубліковано: 30 січня Вакансія: HR менеджер/Рекрутер Компанія: Visenta Studio Локація: віддалено Заробітна плата: 500 $ Вимоги: — Розмовна англійська; — Стабільний інтернет; — Вміння працювати з Google Sheets; — Організованість та бажання працювати на результат. Обов'язки: — Розміщення вакансій на майданчик Facebook/telegram; — Збір заявок та обдзвонення потенційних кандидатів; — Своєчасне ведення таблиць з обліку кандидатів; — Проведення первинного інтерв'ю по телефону англійською мовами; — Первинна оцінка кандидата та передача його менеджеру по регіонах на офлайн інтерв'ю; — Контроль ланцюжка первинного контакту кандидата з рекрутером до проведення офлайну інтерв'ю/прийому на роботу. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: надсилайте голосове повідомлення у телеграм із фразою "Hello! My name is + коротка інформація про вас англійською" —@annnet_0211 або надсилайте резюме на пошту visentastudio.hrdept@gmail.com Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 30 січня Автор Поділитись Опубліковано: 30 січня Вакансія: Graphic Designer Компанія: SKELAR — venture builder, який будує міжнародні продуктові IT-компанії. Локація: офіс у м. Київ або віддалено Вимоги: — Досвід від 2 років; — Відмінне володіння всім ПЗ необхідним для виконання завдань; — Розуміння законів композиції, типографіки, кольору та гарний естетичний смак; — Креативність і вміння генерувати ідеї; — Вміння працювати швидко, дотримуватись дедлайнів; — Уважність до деталей, високий рівень самоорганізації та тайм-менеджменту; — Любов до реклами, знання трендів соціальних мереж. Пропонуємо: — Спільноту фаундерів, які вже запустили не один бізнес й можуть ділитися практичним досвідом; — Внутрішні клуби за професійними напрямками: маркетинг, розробка, фінанси, рекрутинг; — Тренінги, курси, відвідування конференцій; — Медичне страхування, корпоративний лікар та психолог. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Alona Опубліковано: 30 січня Автор Поділитись Опубліковано: 30 січня Вакансія: Асистент Компанія: Codify — професійний центр розробки програмного забезпечення. Локація: віддалено Вимоги: — Розмовна англійська; — Досвід роботи в банку. Обов'язки: — Заповнювати анкети для міжнародних банків на англійській; — Допомагати клієнтам підготувати пакет документів; — Перевіряти документи на їх актуальність; — Заповнувати KYC / know your client; — Різні доручення повʼязані з підтримкою клієнтів; — Бронювати квитки та готелі. Деталі: >> за посиланням. Аби відгукнутися: надсилайте резюме з відео на 1 хвилину з розповіддю про себе на англійській мові — @Ruth_yuli. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.