Перейти до публікації

Alona

Рекомендовані повідомлення

Сьогоднішня добірка вакансій у різних сферах (викладання англійської, продажі, business growth менеджмент, PPC)

1️⃣ Викладач англійської (тічер), English Monsters: англійська від рівня Advanced, без досвіду викладання або з мінімальним, бажання викладати, вміння зосередити увагу на собі та протримати її протягом усього уроку, гнучкий графік, оплата від 12 000 (неповна зайнятість) до 25 000 грн/міс. (повна зайнятість), віддалено.

Аби відгукнутися: проходьте тест за >> посиланням.

2️⃣ Junior Sales-manager (у відео-студію), Kukuruza video production: грамотна усна та письмова українська мова, вільне володіння пакетом Mіcrosoft office на рiвні користувача, круто (але не обов'язково) якщо будеш мати досвід на позиції Sales Manager/Leadgen Specialist, заробітна вилка 12 000 - 20 000 грн (ставка + % ), віддалено.

Аби відгукнутися: заповнюйте >> Google-форму.

3️⃣ Business Growth Manager, Cpamatica: підприємницький хист, здатність працювати у невизначених умовах, сильні аналітичні здібності, високий рівень англійської, сильні презентаційні навички, здатний до самоорганізації, готовність до викликів, розуміння сфери діджитал-маркетингу та продуктового IT буде перевагою, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

4️⃣ Amazon PPC Specialist, ADBRICKS: обов’язковий досвід роботи з Amazon від 1-го року, розуміння основ пошукової видачі в цілому, розуміння принципів роботи Amazon A9, SEO, PPC, вміння впевнено працювати з Hellium10, Keppa, Slack, Asana, Google Sheet, MS Excel, досвід роботи з Amazon, Google Ads, Bing буде плюсом, аналітичний розум, англійська на базовому рівні, заробітна вилка 1200-1700$, віддалено.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій у різних сферах (UX/UI дизайн, робота з клієнтами, маркетинг, фінанси/бухгалтерія)

1️⃣ Middle Interface Designer/Product Designer (UX/UI), In Sync: досвід від 1-го року зі складними інтерфейсами (web apps, mobile apps, softwares, marketplaces), володіння розмовною англійською, вільне та впевнене володіння Figma, UX мислення, турбота про користувачів, покращення їх досвіду взаємодії з інтерфейсами, вміння аргументувати та презентувати рішення, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте портфоліо та посилання на ваші соцмережі — @murgo_burgo.

2️⃣ Customer Happiness Manager, wanna.blab (школа англійської): відмінні письмові та усні комунікативні навички, навички роботи в Trello, відповідальність, любов до порядку, високий рівень емоційного інтелекту, заробітна вилка 6 000 - 16 000 грн (+ відсотки з продажів), віддалено.

Аби відгукнутися: заповнюйте >> Google-форму.

3️⃣ Junior Marketing Specialist, Profisea: англійська від Upper-Intermediate, відмінні навички дослідження та структурування, досвід створення, управління та запуску цифрового контенту та кампаній буде плюсом, досвід роботи з маркетинговими субпідрядниками буде плюсом, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

4️⃣ Фінансовий Асистент, Playwing: англійська від B2, освіта або навчання з менеджменту, фінансів або економіки, від 6-ти місяців досвіду у фінансах (буде плюсом) або акаунт менеджменті, впевнений користувач пакета Google, знання принципів діловодства, досвід роботи з контрактами, додатковими угодами та додатками до них, досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 Дізнатися деталі вакансій можна за посиланнями, які вшиті у назви вакансій.

P.S. І не забудь сказати, що ти від Workado 😉

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій у різних сферах (продажі/bizdev, фінанси, графічний дизайн, написання контенту)

1️⃣ Junior Business Development Representative, Brightgrove: англійська від Upper-Intermediate, досвід роботи з MS Office і передовими методами пошуку, розуміння LinkedIn Search, LinkedIn Premium Sales Navigator, увага до деталей, гнучкість, відкритість, віддалено або офіс у м. Київ.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

2️⃣ Стажер у фінансовий відділ, Nestle: студент/-ка спеціальності Економіка/Бухгалтерія/Фінанси/Міжнародні відносини, точність з цифрами, володіння MS Office, зокрема MS Excel, відмінні комунікативні навички, англійська від Intermediate, віддалено або допомога з релокацією у м. Львів.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

3️⃣ Графічний дизайнер, Atlantmarket:  володіння Photoshop, Corel Draw, Illustrator, InDesign, бажання постійно розвиватися як фахівець та особистість, креативність, уважність, вміння працювати в режимі багатозадачності, заробітна вилка від 17 500 грн (на випробувальному місяці 15 000 грн), віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

4️⃣ Content Writer, Belkins: від 2-х років досвіду копірайтингу та написання текстів для веб-сайтів, англійська C1-C2, розуміння принципів SEO-копірайтингу, наявність солідного портфоліо з чудовими статтями, здатність працювати в багатозадачному режимі та виконувати декілька проектів одночасно, віддалено або офіс у м. Київ.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій для кандидатів без досвіду та з досвідом від 1-го року (продажі, маркетинг, підтримка клієнтів, рекрутинг)

1️⃣ International Sales Manager, Listing Guru: успішний досвід роботи у сфері продажів від 1-го року, знання стратегій продажу, англійська від B2, розуміння сфери Криптовалюти та Блокчейну, вміння ефективно розподіляти свій час та розставляти пріоритети у завданнях, заробітна вилка 1000-2500$, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @ListingGuru_HR.

2️⃣ Marketing Manager (Intern), Fulcrum: чудові навички усного та письмового спілкування українською мовою, базове розуміння різних соц мереж, включаючи Facebook, Twitter, LinkedIn та Instagram, базові знання медіасцени в Україні (інфлюенсери, бренди, блогери тощо), базові навички рісьорчу та аналітики, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

3️⃣ Junior Talent Sourcer, NerdySoft: загальне розуміння ІТ ринку, технологій, мов програмування, фреймворків, баз даних тощо, загальне розуміння повного процесу рекрутингу, хороші навички рісьорчу, чудові навички спілкування та бажання вчитися, англійська - B1, віддалено або офіс у Києві.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

4️⃣ Оператор служби підтримки, Livingston Research: відмінні комунікативні навички, англійська від Upper-Intermediate, можливість працювати нічні зміни принаймні 2 рази на тиждень, чітке розуміння того, як має виглядати чудовий клієнтський досвід, наявність ноутбуку або ПК, заробітна вилка 500–900$, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій у різних сферах (маркетинг, таргетинг, travel-менеджмент, продажі)

1️⃣ Marketing Account Assistant, Playwing: освіта у сфері  економіки або маркетингу, просунуті знання Excel, аналітичні навички, навички управління проєктами, вміння дотримуватись дедлайнів, сильні навички письмового та усного спілкування англійською мовою, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

2️⃣ Таргетолог, SKVOT (Laba): досвід запуску конверсійних рекламних кампаній від 1-го року, розуміння веб-аналітики та юзабіліті, досвід роботи з Meta Business, вміння визначати та сегментувати ЦА, оптимізувати та масштабувати РК, віддалено або офіс у м. Київ.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

3️⃣ Travel Manager, Infopulse: досвід роботи з Booking, Expedia, досвід роботи в туристичному агентстві, англійська від Intermediate, відмінні комунікативні навички, віддалено або офіс у м. Київ.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

4️⃣ Sales Development Representative, AlphaNova: сильні навички спілкування, англійська від Upper-Intermediate, досвід ділового листування, базовий рівень володіння Excel, базові знання ІТ ринку, віддалено або офіс у м. Дніпро.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка ІТ вакансій для Junior та Middle рівня

1️⃣ Middle PHP Developer, Web agency Red Chameleon: технічна освіта, досвід з PHP 7.4 - PHP 8.1 від 2-х років, Laravel, MySql, Memcached, Git, досвід роботи з nix-консоллю, PHPStorm/VSCode або аналогами, bug tracking system, ЗП 1500-2000$, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @kidoffsky.

2️⃣ Junior Manual QA, Stan’s Assets: англійська мова на рівні upper-intermediate+, зацікавленість ІТ сферою та бажання працювати QA, великим плюсом буде: наявність Oculus Quest-2, попередній досвід роботи QA або закінчені курси, знайомство з Unity, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

3️⃣ Trainee Front End Angular Engineer, ORIL: вища технічна освіта (інформатика, розробка ПЗ, прикладна математика або суміжні галузі) - може бути студент, закінчений курс програмування, будь-який некомерційний досвід програмування - можливість показати приклади свого коду на GitHub, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

4️⃣ QA Engineer, Bank Vostok: знання й розуміння теорії тестування, написання тестової документації (test case, checklist, bug report), написання запитів SQL, розуміння роботи клієнт-сервер, розуміння особливостей тестування REST API, desktop, web, android, iOS, досвід роботи з Postman, Jmetr, Charles, досвід роботи в Jira, Confluence, розуміння процесів Scrum, вміння налагоджувати комунікацію з командою.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій для кандидатів без досвіду або з досвідом від 1-го року (маркетинг, PPC, аудит, монтаж відео)

1️⃣ Junior Marketer (Marketing Intern), Visartech: творче мислення, проактивність, відмінне володіння англійською, розуміння принципів типів контенту, сильне бажання вивчити всі тонкощі B2B маркетингу, впевнене використання Google Docs/Sheet, досвід від 6-ти місяців у digital-маркетингу буде плюсом, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

2️⃣ Amazon PPC Specialist, Brander: робота з великими таблицями в Excel, Google Sheets, наявний досвід роботи з Amazon або Google Ads або іншими рекламними кабінетами буде плюсом, знання англійської від B1, розуміння як працює рекламний аукціон, розуміння як працює SEO та бажано досвід, вміння збирати та кластеризувати великі семантичні ядра, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

3️⃣ Помічник аудитора, BDO: повна вища освіта за будь-якою економічною спеціальністю, досвід роботи від 3-х місяців у відділі бухгалтерії чи в аудиторській компанії, знання бухгалтерських проводок, високі загальні теоретичні знання, англійська від Upper-Intermediate або вище, аналітичний склад розуму, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

4️⃣ Video Editor, Reface: від 1-го року досвіду роботи з редагуванням відео, володіння Adobe Premiere Pro, знання основ відеомонтажу, багатозадачність, дотримання дедлайнів, знаєте різницю між 24 і 30 fps, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖІВ (Інтернет-магазин) - 8000-20000 грн. 

Вимоги:

- Ви володієте грамотною мовою, а також гарною і чіткою дикцією;

- У Вас є комп'ютер або ноутбук.

- Ви готові навчатися новому та вдосконалювати свої навички;

- Ви відповідальна людина, яка завжди буде на роботі вчасно.

- Ви хочете бути впевненим у своєму фінансовому становищі та в компанії, в якій Ви працюєте.

- У Вас стабільний інтернет.

Обов’язки:

- Здійснювати дзвінки клієнтам для підтвердження замовлень з інтернет-магазину та робити допродаж;

- Працювати із скриптами;

- Вести облік дзвінків та виконувати додаткові завдання щодо обдзвону клієнтів;

- Створювати ТТН про відправку товару

Контакти: @hrsold (Telegram) Софія.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажу в інтернет-магазин текстилю

12 000 — 20 000 ₴  Ставка+%

True store

Чернівці Хотинська

Всім привіт. Ми інтернет - магазин текстилю. Шукаємо людину для оброблення, приймання та ведення замовлень магазину.

Ми пропонуємо Вам:

Конкурентну заробітну плату (ставка 5 тис. грн + %). У середньому, менеджер у перші місяці роботи заробляє 12 — 15 тис. грн; середня ЗП менеджерів сьогодні 14 — 20 тис. грн.

Графік роботи: 6 днів з 9.00 до 19.00.

Робота в офісі або віддалено. (Віддалено тільки певні дні, та після стажування)

Кого я шукаю в команду:

Комунікабельну, жваву людину; 

Із досвідом у продажах;

Ви легко запам’ятовуєте нову інформацію і зможете з нашою допомогою розібратись із продуктом 

Досвід роботи з CRM-системою буде перевагою.

Ваші основні обов’язки:

Опрацювання існуючих звернень клієнтів по телефону;

Підбір товару відповідно до потреби клієнта;

Оформлення продажу в CRM.

Якщо Ви ніколи не працювали з нашим продуктом — не хвилюйтесь, це не проблема. У нас швидкий та ефективний період навчання.

Швидше тисніть «Відгукнутись» та ставайте частинкою нашої крутої команди!

А ще краще — одразу телефонуйте на номер +380996094407

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вчитель англійської мови

25 000 ₴  ставка за урок + бонуси

Івано-Франківськ

Що пропонують:

• Гнучкий графік роботи. Ви самі обираєте собі робочі дні та години на тижні (студенти частіше хочуть займатися вранці або ввечері, тому зараз віддаємо перевагу таким кандидатам)

• Не треба готувати матеріал, все вже є на платформі (різнорівневі курси загальної англійської для дорослих та дітей, а також окремо курси бізнес англійської)

• Для роботи не треба встановлювати ніяких застосунків, достатньо відкрити платформу у своєму браузері

• Своєчасну виплату заробітної платні

• Різноманітну систему бонусів та премій

Необхідно:

• Профільна освіта

• Досвід викладання від 1 року

• Рівень англійської В2+

• Міжнародні сертифікати не обов’язкові, але будуть вашою перевагою

• Любов до роботи з людьми та викладання

• Ноутбук або комп’ютер з якісним мікрофоном та камерою

• Стабільний та швидкий інтернет

• Виділяти на роботу мінімум 20 годин на тиждень

Обов'язки:

• Викладати англійську для дітей та дорослих індивідуально або в групах (ви самі обираєте з ким працювати)

+380995218011 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Програміст PHP

45 000 ₴ 

Київ

Наша компанія — лідер туристичного ринку з багатьох напрямків. У зв’язку з війною розпочали роботу на іноземних ринках. Шукаємо співробітника, готового розвиватися спільно з нашою компанією і підкорювати нові вершини.

Шукають кандидата з наступними навичками:

Знання PHP7.

Знання ООП.

Досвід роботи з фреймворками: yii2/laravel/symphony.

Розуміння REST API, SOAP.

Docker/vagrant, Jenkins, REDIS, jobs (supervisor)

Впевнене знання mysql, проектування таблиць, обдумана побудова зв’язків, використання індексів, вміння використовувати кешування за тегами.

Буде плюсом:

Досвід роботи з високонавантажуваними системами

Вміння використовувати шаблони проектування

Скрейпінг та парсинг даних

Zabbix, grafana monitoring

Досвід роботи з JS (vue.js)

Розуміння принципів ранжування видачі в Google, здатність тримати високий рейтинг у page speed

Умови роботи:

Робочий графік: з понеділка по п’ятницю з 10 до 17:30. За узгодженням можна працювати в інший час. У разі виникнення проблем, їхнє усунення можливе додатково не в робочий час.

Заробітна плата: перший місяць — стажування з оплатою 25 000 грн. Після стажування заробітна плата 45 000. З підвищенням зарплати мінімум на 200 у.о. на рік. 

Сергій

+380975700111 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Middle Full Stack (Node+React) Developer (remote)

127 000 ₴ 

Out of the Box Systems

Київ Урицького, 18

Шукають у команду Middle Full Stack (Node+React) розробника. Націлені на довгострокову співпрацю. 

Умови та прогнози:

Заробітна плата: 3500 $ / місяць

Випробувальний термін: 3000 $ / місяць

Вимоги до кандидата:

Досвід роботи від 2 років з:

-- NodeJS

-- ReactJS

-- MongoDB.

Знання баз даних SQL та NoSQL.

Впевнене володіння JavaScript, HTML, Typescript і CSS.

Англійська мова — Intermediate+ 

Робота в команді.

Вміння досягати мети.

Здатність наполегливо працювати.

Критичне мислення.

Витривалість.

Після працевлаштування ви отримаєте:

Роботу у невеликому дружньому колективі.

Віддалені умови роботи (remote).

Незалежність від місцевого ринку та долучення до глобальної економіки.

HR Department

+380956220358

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Назва компанії: Кол-центр Anchen Україна

Посада: Менеджер з продажу

віддалено

Що потрібно робити:

- Продавати товари компанії клієнтам за розробленими сценаріями;

- Робити додаткові продажі існуючим покупцям з метою збільшення середнього чека. Наша продукція - це товари для здоров'я (БАДи): догляд за фігурою, чоловіче здоров'я, від шкідливих звичок і багато іншого);

- Працювати в CRM-системі.

Вимоги до кандидата:

- Досвід продажів і роботи з клієнтами (перевага кандидатам зі схожим досвідом);

- Позитив у спілкуванні з людьми;

- Уміння переконувати;

- Вміння вчитися і прагнення до особистого розвитку.

Умови для вас:

- Робота з дому, гнучкий графік роботи (19 днів у місяці);

- Проста і зрозуміла система оплати, а також бонусна програма для співробітників;

- Тренінги за рахунок компанії;

- Телефонія за рахунок компанії;

- Виплати будь-яким зручним способом;

- Кар'єрне зростання до керівника групи;

- Лояльне керівництво і робота без штрафів.

Зарплата: 12'000 - 23'000 грн / місяць

Контакти: якщо вас зацікавила вакансія, заповніть анкету на сайті: https://is.gd/A6swds

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Віддалено

Менеджер відділу клієнтської підтримки (німецька мова)

Компанія DMP GROUP

DMP GROUP — це:

Україно-швейцарська компанія, що вже 10 років активно розвивається на ринку телемаркетингу та співпрацює з клієнтами у Швейцарії, cеред яких Karcher, DHL, Brita та інші, запрошує до співпраці в нашу команду ПРОФЕСІОНАЛІВ

Побажання до НАШОГО кандидата:

• досконале володіння німецькою мовою на рівні B2/C1

• бажання розвиватися та гнучкість у вивченні тематики різних сфер ринку наших партнерів (логістика, банківська сфера, ІТ-продукти, FMCG)

• добре розвинуті комунікативні навички

Обов’язки, які очікують НАШОГО кандидата:

• безпосередня комунікація з потенційними партнерами наших замовників з метою налагодження контакту

• забезпечення усього циклу професійного промоушна послуг та товарів наших партнерів

• ведення звітності, інша регламентуюча робота

НАШОМУ кандидату пропонуємо:

• офіційне працевлаштування та відповідні законодавчі ґаранти оплачувані відпустки, лікарняні тощо

• медичне страхування

• корпоративні навчання

• дружню, веселу та легку команду

Офіс знаходиться у м. Львові, є можливість працювати віддалено.

Заробітна плата обговорюється.

Контакти:  @dmp_group  Оксана

                       380673275409

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Векторний графічний дизайнер

20 000 — 26 000 ₴  Визначення після співбесіди

Vector Design

Запрошуємо в молодіжну команду цифрового художника, який може працювати з векторними ілюстраціями.

Ви нам підходите, якщо:

- володієте програмою adobe illustrator на впевненому рівні;

- маєте профільну освіту або розумієте принципи ілюстрації, композиції, кольору, анатомії;

- можете працювати в свому стилі та переключатись між іншими стилями;

- уважність до деталей, відповідальність, ініціативність і націленість на результат.

Буде плюсом, якщо Ви:

- володієте графічним планшетом;

- володієте вмінням малюванн від руки;

- маєте досвід роботи з програмою adobe after effects.

Ми можемо запропонувати:

- можливість працювати віддалено;

- гнучкий графік роботи;

- прозору оплату праці;

- можливість набувати нові знання та застосовувати свої;

- цікаві та творчі завдання.

Приймаємо резюме тільки з портфоліо з векторними ілюстраціями (достатньо загрузити до 5-ти робіт виконані в adobe illsutrator). Якщо Ваш рівень відповідає нашим очікуванням, ми обов’язково дамо зворотній зв'язок.

Степан

+380982913002 

vladvector2@gmail.com

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Методист (англійська мова) віддалено

20 000 — 24 000 ₴  ставка+бонус

Компанія «Лінгвіст», офіційний дистриб’ютор літератури для вивчення іноземних мов від провідних міжнародних видавництв, запрошує до своєї команди

Методиста (англійська мова).

Що очікуємо від кандидата:

Вища освіта (філологічна)

Знання англійської мови на рівні вище В2

Українська та російська мови на високому рівні

Наявність міжнародних дипломів або сертифікатів (Celta, Delta)

Досвід викладацької діяльності від 3 років

Знання сучасних методик викладання мови

Вміння працювати з аудиторією

Організаційні здібності, комунікативні та презентаційні навички

Досвідчений користувач ПК

Що входить в обов’язки?

Детальне вивчення матеріалів, програм та пропозицій видавництва, які представляє компанія, з метою надання професійних методичних консультацій клієнтам, підготовки та проведення презентацій, семінарів та інших освітніх заходів.

Проведення зустрічей та здійснення методичних консультацій з викладачами та іншими клієнтами з приводу вибору та використання літератури видавництва. Участь в розробці та впровадженні стратегії просування продукції іноземних видавництв в Україні.

Участь, організація та проведення освітніх заходів (семінарів, презентацій, вебінарів, конференцій, конкурсів тощо) з метою просування літератури видавництва.

Співпраця з представниками Міністерства освіти та науки України та іншими освітніми організаціями.

Систематичне оновлення бази клієнтів.

Підготовка методичних та інформаційних матеріалів для розміщення на сайті компанії та в соц. мережах

Участь в конференціях, пов’язаних з іноземними мовами.

Підготовка матеріалів та проведення навчання для працівників компанії.

Що ми пропонуємо?

Реалізацію творчих можливостей

Співпрацю з міжнародними видавництвами та МОН

Приймати участь в розвитку сучасної освіти України

Ринковий дохід та своєчасну виплату заробітної плати

Роботу у зручному форматі: віддалено або в нашому затишному офісі: м.Київ, ст.м. Контрактова площа, БЦ «Unlock Podil»

Щорічну відпустку 24 календарні дні та додатковий вихідний до дня народження

Нормований робочий графік: 9.00-18.00 (ПН-ЧТ), 9.00-17.00 (ПТ)

Яна

+380675225045 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

SEO спеціаліст віддалено

25 000 ₴ 

AHASHA – IT компанія, яка збирає команду для реалізації своїх та клієнтських проєктів у сферах: fashion, dating, e-commerce, digital та IT. Ми робимо акцент на людях, які разом створюють ефективні продукти.

Для тих, хто приходить до нас працювати, ми – нові виклики, можливості вчитися і виконувати цікаві завдання. У нас не рутина, а постійний рух. Кожен займає своє місце у команді, кожен вільний приймати свої рішення, ризикувати та брати відповідальність за результат.

ЧИМ ЦІКАВА НАША ПРОПОЗИЦІЯ :

можливість реалізовувати свої ідеї, здобути нові знання та навички в співпраці з командою професіоналів в маркетингу;

всі інструменти для аналізу і роботи SEO, бюджети на рекламу;

можливість дізнатися деталі і особливості функціонування бізнесу (офлайн і онлайн, бек і фронт) ;

допомога при адаптації, регулярний фідбек від керівника;

стабільна та мотивуюча система оплати праці: ставка + бонуси за KPI.

ЩО МИ ВІД ТЕБЕ ОЧІКУЄМО:

маєш досвід роботи від 1 року в оптимізації сайтів (зовнішня/внутрішня) та знаєшся на алгоритмах ранжування в пошуковій системі Google;

вмієш працювати з Google Search Console, Adwors, Analytics, Tag Manager, Serpstat, KeyCollector, ScreamingFrog, Ahrefs тощо;

знаєш, що таке мікро розмітка, комерційні та поведінкові фактори, санкції пошукових систем;

ти досвідчений користувач Google документів, таблиць, диску;

прагнеш розвиватися, маєш аналітичний склад розуму, вмієш чітко висловлювати свої думки;

маєш навички копірайтингу та редактури, грамотно пишеш та здатен знайти помилки у тексті;

самостійно продовжуєш отримувати нові знання по SEO та швидко навчаєшся новому;

орієнтований на результат та уважний до деталей;

відповідальний та самоорганізований, ефективно плануєш свій час.

ЧИМ ТИ БУДЕШ ЗАЙМАТИСЬ:

працювати з семантикою, структурою сайту, оптимізацією контенту, розвивати посилальний профіль та слідкувати за технічною оптимізацією проекту;

ставити ТЗ на створення нових сторінок, текстів на сайті;

складати мета-теги, анкор-листи;

перевіряти написані та редаговані тексти;

аналізувати домени для придбання посилань;

досягати планові KPI щодо приросту органічного трафіку;

планувати роботу, приймати участь у розподілі бюджету на SEO;

брати участь в розробці загальної стратегії просування;

прогнозувати та аналізувати динаміку органічного трафіку та позицій пошукових запитів.

ЩО МИ РАДІ ТОБІ ЗАПРОПОНУВАТИ:

стабільну роботу незалежно від будь-яких обставин;

задачі, над якими цікаво працювати і які допоможуть тобі стати кращим професіоналом;

ЗП: ставка + бонуси за KPI, обговорюється на співбесіді, відштовхуємся від очікувань кандидатів;

віддалений фомат роботи з 09:00 до 18:00 пн-пт 

Якщо перечитуючи сказане вище, твій внутрішній голос сказав «це про мене», надсилай своє резюме та вкажи суму від якої готов відштовхуватись для співпраці. Стань частиною IT компанії, в якій зможеш реалізувати свої цілі.

+380505020000, 

+380662679759 

Linkerwin777@gmail.com

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

All Right запрошує в команду Email-маркетолога

віддалено

Компанія пропонує:

— індивідуально обговорювати із кожним кандидатом зарплатні очікування,

— віддалений формат роботи,

— індивідуальний підхід та підтримка на всіх етапах роботи,

— демократичний стиль управління та колектив однодумців.

Основні обов’язки:

— написання email-текстів українською мовою, ведення email-кампаній (промо-розсилки, персоналізовані акції, розсилки по сегментах, тригерні листи).

Вимоги:

— досвід роботи в e-mail маркетингу,

— вища освіта (бажано Філологія / або Журналістика / ІнЯз — українська мова),

— досвід роботи в написанні статей та email листів,

— власне портфоліо зі статтями (або приклади Email-листів),

— вміння писати короткі, зрозумілі тексти,

— досвід роботи з інструментами email-розсилок (SendinBlue, Sendpulse),

— ініціативність, відповідальність, уважність до деталей,

— готовність працювати з технічними деталями в Email-маркетингу (налаштування листів, заміна посилань тощо).

Буде плюсом:

— базові знання html та css,

— знання англійської мови на рівні B1 і вище,

— вміння працювати з графічними редакторами (Canva, Figma).

Деталі по вакансії за телефоном - Марія +380500684952 (WhatsApp), Telegram @mariia_leonova, пошта leonovamariia2302@gmail.com

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажу зі знанням англійської мови

Віддалено

Шукаємо молодих та кмітливих людей,  які готові розвиватись та хочуть добре заробляти, для нас в пріоритеті бажання навчатись і щоб людина була в темі усіх сучасних тенденцій та технологій.

Що робити:

- робота в SRM, таблиці exel, telegram, discord;

- робота з теплими та гарячими лідами, прийом та опрацювання вхідних заявок (англо та україномовних клієнтів);

- клієнти в більшості англомовні, з Європи, тому важливо зрозуміти клієнта та донести інформацію;

- ведення клієнта (живе спілкування через дзвінки, або листування);

Що потрібно:

- досвід роботи є перевагою, проте не є обов’язковим;

- англійська мова на рівні B2 (Upper Intermediate);

- вміння виявити потреби клієнта;

- володіння етикою ділового спілкування;

- дружелюбність та вміння підтримувати контакт із клієнтом;

- комунікабельність, відповідальність, ввічливість;

- активна життєва позиція;

- виконання поставлених задач.

- швидкісний інтернет, ноутбук/комп’ютер, веб камера;

Що пропонують:

- висока заробітна плата, 25 000 – 90 000грн;

- бонуси та премії;

- графік роботи Пн — Пт з 10:00 до 18:00, плаваюча перерва.

- Вихідні Сб — Нд

- стабільна та цікава робота;

- професійне та кар'єрне зростання (від менеджера до керівника відділу);

- цікаві проекти;

Сюди надсилати резюме - https://t.me/HR_BikoTrading

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стажування в американській компанії з можливістю подальшого працевлашування на віддалену роботу

Що надають:

- зарплату від $600 (за результатами співбесіди);

- перегляд заробітної плати на етапах 3/12 місяців;

- можливість працювати онлайн;

- початок робочого дня о 15:00 (full time);

- забезпечення необхідною технікою;

- можливість підвищення кваліфікації у США;

- вечірній графік, що дає можливість поєднувати роботу з навчанням;

- щоденну практику англійської мови з носіями;

- медичне страхування;

- міжнародні тренінги та персональне менторство;

- довгостроковий контракт і офіційну зайнятість.

Від кандидата:

- англійська Upper-Intermediate та вище (високий розмовний рівень для щоденної комунікації з клієнтами);

- можна без досвіду роботи;

- скласти тест на знання англійської мови та логіку.

Де: #віддалено

Реєстрація: http://go.academy.pharmbills.com/ay0q

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка ІТ вакансій для Junior та Strong Junior:

1️⃣ No-code Developer, OneReach.ai: студент/-ка останнього курсу або випускник технічного факультету, бажання створювати рішення на основі штучного інтелекту, базове уявлення про життєвий цикл розробки програмного забезпечення, англійська від Intermediate, заробітна плата 400–500$, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

2️⃣ Junior DevOps Engineer, Polytech Software: від 3-х місяців досвіду роботи з cloud (Azure/GCP/AWS), розуміння Infrastructure as a Code підходу, розуміння CI/CD pipelines (AzureDevOps/TeamCity), досвід автоматизації з використанням скриптів (PowerShell/C#/Python), досвід роботи з Azure DevOps, Service Fabric та іншими сервісами буде плюсом, англійська від Intermediate, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

3️⃣ Junior NodeJS developer, VALU-X GmbH: досвід роботи не менше 1 року з Java script (Type script), Node.js, MongoDb, Redis., RestAPI, oAuth, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

4️⃣ Back-end Developer, MOYO: аналогічний досвід роботи від 1,5 року, впевнені знання PHP 7+ /OOP, Design patterns / MVC/ SQL, успішний досвід роботи з Yii2 та Laravel / Symfony (одним з цих фреймворків), досвід роботи з RabbitMQ, Redis, Memcached, Elastic search, досвід створення та використання API REST, SOAP, розуміння методології SCRUM, володіння технологією Elasticsearch, віддалено або офіс у Києві.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

5️⃣ Junior QA Engineer, QA Madness: вміння створювати та підтримувати тестову документацію (контрольні списки, тестові випадки, звіти про помилки тощо), знання SQL, HTML, CSS - буде плюсом, практичний досвід тестування ПЗ (або курси Quality Assurance), хороше знання різних методологій, технік і типів тестування, знання архітектури клієнт-сервер, англійська Intermediate, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таргетолог, PPC specialist

14 000 — 20 000 ₴ 

Smart Koala

У київському офісі компанії Adducate Inc відкрита вакансія Junior PPC specialist.

Adducate Inc — це американська компанія, яка займається онлайн продажами товарів власних брендів у більше ніж 20 країнах.

Вимоги до кандидата:

Готовність на старті вчитися інтенсивно;

Добре знання і вміння використовувати Excel (плюсом буде освіта в сфері маркетингу або економіки);

Бути командним гравцем, розуміти важливість спільної справи, при цьому бути самостійним у роботі, приймати рішення і нести відповідальність за результати виконаних завдань;

Ініціативність у висуванні ідей і стратегій;

Відмінні навички управління часом;

Самостійність, прагнення до досягнення цілей і дотримання термінів

non-smoker

Intermediate Level of English

Що чекає на тебе:

Навчишся запускати та оптимізовувати рекламні кампанії;

Писати SEO тексти;

Планувати та запускати промо акції;

Аналізувати дані рекламних кампаній; Працювати зі статистикою;

Досліджувати та підбирати ключові слова;

По успішному проходженні стажування ти підпишете контракт з американською компанією Adducate Inc.

Як потрапити у команду:

Надіслати резюме і пару слів у супровідному листі чому тобі цікаво;

Пройти попередню співбесіду-cкрінінг у телефонному режимі;

Доказати за перші 2 тижні стажування, що ти сильний кандидат, який вміє працювати самостійно;

Пройти тримісячне інтенсивне навчання з наставниками і показати свої професійні навички та швидкість росту. Твоя робота за час навчання оплачується.

Підписати контракт з Adducate Inc і стати тим, на кого нам захочеться рівнятися.

Час стати кращим спеціалістом на міжнародних ринках та досягати глобальних цілей у своїй кар'єрі.

Вікторія

+380968746793 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Бухгалтер, экономист (управленческий учёт)

20 000 — 25 000 ₴ 

Man's Set

Одеса

MEN’s SET — первый в Украине производитель мужского анатомического белья. За 6 лет успешной работы мы создали более 10 моделей белья. Мы «за» глубокий сервисный подход к клиенту, наш продукт — гарантия свободы и комфорта для десятков тысяч постоянных покупателей.

Ищут Бухгалтера-экономиста управленческого учёта для ведения управленческого учёта интернет-магазина

Задачи административно-управленческие:

работа в учётной программе Мой Склад;

разнесение оплат (настроена частичная автоматизация LiqPay — Мой Склад);

контроль и проведение взаиморасчётов с поставщиками;

подготовка отчётности PNL, Cash-Flow, Баланс, Бюджет — Ежемесячно;

проведение оплат;

сведение кассы ежедневно;

контроль дебиторской и кредиторской задолженности;

начисление и проведение зарплаты;

контроль проведения инвентаризации кладовщиком;

регламент внешнего и внутреннего документа оборота

Ольга

+380630586169 

https://t.me/O_horbachova

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Логіст на власне виробництво

20 000 ₴  20 тис. та більше, обговорюємо

РЕКРУТИНГОВА АГЕНЦІЯ АЛЕВТІНИ ЛАМАХ

Харків

Стабільність, на ринку більше 25 років

У компанію з власним виробництвом кондитерських виробів потрібен Логіст.

Що пропонують:

Стабільність – компанія на ринку більше 25 років

Ставку 20 тис. грн. на випробувальний термін, далі обговорюємо у більшу сторону

Робочий графік: пн-пт, 8.00 – 17.00

Офіційне працевлаштування, соцпакет

Можливість віддаленої роботи з дому

Завдання:

Координувати доставку товарів від виробництва до точок реалізації

Продумувати найвигідніші способи та маршрути перевезення від упаковки та навантаження на складі до передачі замовнику 

Документально супроводжувати перевезення товарів 

Моніторити зміни в законодавстві щодо правил перевезення вантажів по Україні та у інших країнах

Що важливо:

Аналогічний досвід роботи від 1 року, бажано з мережами

Знання правил та досвід перевезення вантажів авто- та контейнерними перевезеннями, оформлення документації, яка потрібна для супроводу товарів, особливості ЗЕД

Знання принципів прогнозування та планування у логістиці, знання основ організації складського господарства.

Вміння оперативно вирішувати проблемні питання 

Контакт: Катерина +38068 5894920 ( Viber, Telegram), Відправити резюме

Катерина

+380685894920 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Sales and Logistics Manager Amazon (USA, CA, UK)

25 000 — 36 650 ₴  після випробувального терміну 1000$+% (в USD)

AweGoo – американська компанія, яка успішно працює на ринку Північної Америки та Канади майже чотири роки! Наші партнери – це такі гіганти торгової індустрії, як: Amazon, Walmart, eBay, Shopify та інші. Компанія AweGoo займає гідне місце серед 1% найкращих реселерів маркет плейсу Amazon. Головні офіси компанії AweGoo розташовані у США та Канада, проте операційний офіс компанії знаходиться у Києві (Україна). Асортимент продуктів, які пропонує компанія, налічує понад 1500 товарів у десятках категорій. Цьогоріч компанія планує освоювати європейський ринок з центром у Великобританії.

Обовязки на посаді:

- Пошук нових постачальників 

- Дослідження товарів по каталогу бренда

- Аналіз динаміки продажів, прогнозування та планування. 

- Оформлення замовлення у постачальника і кореспонденція з ним.

- Оформалення запиту на оплату.

- Оформлення і контроль shipments.

- Відправка item and shipping labels.

- Комунікація і постановка задач складу. 

- Заповлення Exel таблиц безпосередньо зв?язаних з замовленням

- Контроль прийому товарів, подача документів на reconcile.

- Оновлення асортименту на маркетплейсах

- Контроль і оновлення цін

- Щоденна перевірка Inbound Performance, вирішення проблем з shipments

- Щотижнева перевірка Inventory Age з подальшими пропозиціями щодо розпродажу товару.

- Комунікація з постачальниками (телефонний та режим листування)

- Збір всіх необхідних документів для продажу товару на Amazon, Walmart і використання маркетингових матеріалів.

- Володіння Microsoft Excel.

Найважливіше це володіння англійською та відкритість до спілкування.

Буде перевагою:

- Досвід роботи з Amazon Seller Central

- Досвід роботи з іноземними постачальниками, компаніями

- Обв?язково - вільне володіння розмовною Англійською

- Вища освіта

- Аналітичні здібності

- Розуміння іноземних ринків та стратегій ціноутворення

Умови праці

- Дистанційний режим роботи (період навчання 1-2 місяці, коворкінг у Києві з 10 до 18 години)

- Графік роботи - 40 годин на тиждень (пн-пт), але в гнучкому форматі (ви самі організовуєте свій робочий час). Важливо періодично бути на зв'язку з 10 до 18 на планових командних конференціях (узгоджуються заздалегідь).

- Корпоративний абонемент в спортзал

- Перспектива фінансового і кар?єрного росту

- Працевлаштування за ФОП

Заробітна плата: випробувальний термін - 3 місяці - 700$ на місяць, по завершенню випробувального терміну: базова компенсація - 1000$ +% від продажу. (заробітна плата закріплюється і нараховується у USD)

Ольга

+380636741478 

Telegram @sagan_olga

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в темі...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...