Перейти до публікації

Alona

Рекомендовані повідомлення

Рекрутер

300-450$

Роботодавець: Zakaz.ua — міжнародна компанія, яка спеціалізується на доставці продуктів з передових гіпермаркетів.

Формат роботи: віддалено або офіс у м. Київ.

Вимоги:

— Успішний досвід закриття вакансій різного рівня від 6-ти місяці, або готові розглянути без досвіду з палаючими очима;

— Використовуєш різні джерела та інструменти для пошуку персоналу (Linkedin, Boolean-Search, DOU, Djinni, Work, Rabota) ;

— Відповідаєш корпоративним цінностям компанії;

— Володієш компетенціями: адаптивності, гнучкості, командний гравець;

— Комунікабельність та спрямованість на результат.

Обов'язки:

— Пошук і підбір персоналу різного рівня в IT та Digital-marketing;

— Планування і координація зустрічей;

— Побудова процесу найму або внесення змін в теперішній процес при потребі, плідна співпраця з керівниками підрозділів;

— Підтримка співробітників для повної інтеграції в компанії та колективі;

— Налагодження комунікацій в колективі, розвиток корпоративної культури;

— Проведення моніторингів ринку зп;

— Ведення звітності за результатами роботи.

Що пропонують:

— Цікаву і динамічну роботу в стабільній компанії;

— Прив’язка до результату (необмежені можливості заробітку);

— Оплачувальна відпустка 24 календарних дні у рік;

— Графік роботи: понеділок-п'ятниця з 09.00−18.00 або 10.00−19−00;

—Локація: Київ, м.Либідська, Залізничне шосе 2-а або віддалено;

— Користування послугами Zakaz.ua без оплати за доставлення замовлень;

— Заробітна плата обговорюється за результатами співбесіди.

Відгукнутися: >> тут.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Помічник Маркетолога

Роботодавець: Collaborator.pro — маркетплейс прямої реклами.

Формат роботи: віддалено.

 Вимоги:

— Ініціативність, відповідальність, організованість та вміння мислити аналітично;

— Грамотне письмове та усне мовлення;

— Вміння працювати із соціальними мережами;

— Досвід роботи з Google Analytics, utm-мітками;

— Вміння працювати в команді, швидко вчитися та переймати досвід;

— Самостійність;

— Мультітаскінг.

Обов’язки:

— Дистрибуція контенту в телеграм-каналах, соціальних мережах та на інших медійних майданчиках;

— Створення email-розсилок для інформування клієнтів;

— Пошук та налагодження зв’язків із зовнішніми партнерами;

— Допомога в організації та проведенні тематичних онлайн-заходів.

Що пропонують:

— Цікаві та амбітні завдання;

— Свободу дій, але прийняття відповідальності за них;

— Високопрофесійний колектив; робочий графік 5/2, 8-годинний робочий день;

— віддалений формат роботи.

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стажер у відділ продажу

Роботодавець: Jacobs Douwe Egberts — провідна світова компанія, яка спеціалізується на виробництві кави та чаю.

Формат роботи: віддалено 

Вимоги:

— Студент/-ка останніх курсів або випускник/-ця.

— Сильні аналітичні здібності.

— Комунікативні здібності.

— Цілеспрямованість та ініціативність.

— Відповідальність та уважність до деталей.

— Вміння працювати самостійно та в команді.

— Англійська від Intermediate (B1).

Що пропонують:

— Конкурентна оплата стажування та комфортні умови праці.

—Навчання та розвиток у мультикультурному середовищі.

— Демократична корпоративна культура та відкрита команда менеджменту.

— Можливість стати експертом з кави.

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

HRD

17 000 ₴  (або готові обговорити на співбесіді).

Роботодавець: Rescue Now — благодійний фонд.

Формат роботи: віддалено.

Вимоги:

— Маєш успішний досвід роботи на позиції HRD

— Вмієш будувати стратегію та оцінювати проект з різних сторін

— Організовував/-ла комунікації більше ніж з 60 людьми

— Можеш знайти компромісні рішення, враховуючі побажання всіх сторін

— Розумієшся в HR аналітиці

— Вміло користуєшся таск-менеджером та знаєш що таке дедлайни і можеш самостійно приймати рішення

— Готовий/-а стати другом, братом, психіатром, адвокатом для кожного члена нашої команди волонтерів

Обов’язки:

— Побудова стратегії внутрішньої комунікації в фонді та між підрозділами

— Створення працюючої системи мотивації

— Оптимізація та вдосконалення існуючих процесів і методів керування персоналу

— Забезпечення ефективної роботи департаменту HR та виповнення ключових показників

— Якісне управління проектами всередині організації

— Допомога волонтерам у формуванні задач за проектами

— Робота з задачами: планування, постановка, обговорювання, контроль проміжних результатів і постановка очікуваних результатів

Відгукнутися: >> тут.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Event-менеджер

Роботодавець: NIX   харківська команда фахівців, яка вже 28 років об'єднана любов'ю до IT та України.

Формат роботи: офіс у м. Будапешт (допомога з релокацією).

Чого від тебе очікують:

— готовність до переїзду в Будапешт

— вищої освіти, бажано в галузі лінгвістики чи реклами;

— грамотного усного й письмового мовлення, навичок комунікації та ведення перемовин;

— досвіду організації та роботи на івентах;

— уміння оперативно ухвалювати рішення;

— навичок стратегічного довгострокового планування;

— уміння працювати з великою кількістю інформації, — структурувати її та оформляти в гарні проєктні плани;

— базових навичок ведення документообігу;

— володіння англійською на рівні Intermediate чи вищому;

— уважності, допитливості й широкого кругозору;

Чим ти займатимешся:

— підготовкою та проведенням освітніх і розважальних івентів;

— розробкою креативних концепцій;

— комунікацією з підрядниками і контролем їхньої роботи в межах спільних проєктів;

— організацією як зовнішніх, так і внутрішніх заходів;

— організацією фото- та відеознімань.

Що пропонують:

— гнучку систему перегляду та підвищення винагороди;

— оплачувану участь у профільних конференціях та воркшопах;

— курси англійської;

— медичну та спортивну програми, бухгалтерську підтримку.

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Фахівець/-чиня з роботи у соціальних медіа (SMM)

Роботодавець: Starlight Media — один із найбільших медіахолдингів у Східній Європі.

Формат роботи: віддалено 

Вимоги:

— Досвід роботи з соціальними медіа не менше 1-го року.

— Вільне володіння українською мовою.

— Комунікабельність.

— Високі навички самоорганізації.

— Вміння працювати в команді.

— Відповідальність, ефективність, ініціативність.

Що пропонують:

— Всі переваги офіційного працевлаштування і стабільно виплачувану заробітну плату.

— Комфортні умови роботи в офісі за адресою: вул. Тургенєвська, 25 або можливість працювати відаленно.

— Графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 19:00.

— Страхування здоров'я за рахунок компанії та можливість застрахувати рідних.

— Програму підтримки молодих батьків.

— Участь у корпоративному фонді взаємодопомоги в екстрених ситуаціях.

— Програму пільг та бонусів від партнерів компанії.

— Широкі можливості навчання, особистісного, професійного та кар'єрного розвитку.

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Редактор стрічки новин сайту ТСН.ua

Роботодавець: 1+1 media — один з найбільших медіахолдингів Східної Європи.

Формат роботи: віддалено.

Вимоги:

— маєте вищу освіту (журналістська або філологічна);

досконало володієте українською та російською мовами;

— знаєте англійську/ німецьку мову (буде додатковою перевагою);

— маєте досвід роботи в Інтернет-ЗМІ від 1-го року;

— володієте сучасними трендами в Інтернет-ЗМІ;

— уважні, організовані, оперативні, відповідальні, чесні, комунікабельні.

Обов'язки:

— наповнення стрічки новин: пошук, можливий переклад, рерайт та публікація на сайті новинних матеріалів та фотогалерей;

— відбір новин: моніторинг ЗМІ та пошук головних подій;

— написання креативних заголовків.

Пропонують:

— віддалений режим роботи;

— офіційне оформлення та білу зарплатню;

— оплачувану відпустку (24 календарні дні) та лікарняний;

— необхідну техніку для роботи та мобільний зв’язок;

— корпоративну культуру, яка мотивує та заряджає позитивом;

— роботу в соціально-відповідальній компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними.

Відгукнутися >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Content manager

Компанія: Leadsdoit — успішна performance marketing команда з України.

Локація: віддалено (розглядаємо кандидатів, що знаходяться за кордоном або планують релокейт)

Тобі до нас, якщо ти:

— Маєш досвід роботи з наповненням сайтів контентом від 6 місяців;

Ти помічаєш наймаліші дрібниці та уважний до своїх завдань;

— Для тебе внесення корегувань до тесту та контенту - це частина твоєї роботи;

— Відкритість та чесність;

— Ти знаходишся закордоном.

Основні завдання:

— Створення унікальних тестових завдань для web мастерів;

— Підготовка та створення структури сайту;

— Підбір контенту/картинок для наповнення сайту;

— Створення та адаптація унікальних текстів для сайтів;

— Ведення звітності про виконану роботу.

Деталі: за >> посиланням.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @Recruiter_Leadsdoit.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій у різних сферах (менеджмент, продажі, підтримка клієнтів, HR)

Віртуальний асистент (freelance), WeMakeMVP: можливість щовечора гарантувати виконання рутинної роботи з дашбордами компаній (пн-пт), прискіпливість до деталей, уважність, відповідальність, freelance, віддалено із-за кордону або з України за наявності стабільного доступу до інтернету.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та хештег #VA —  @rossmmb.

Менеджер з продажу, Grand Car: досвід роботі у сфері продажу, володіння українською та російською мовами, знання CRM систем, заробітна вилка від 24 000 грн до 55 000 грн + бонуси, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @Ira_GrandCar або + 38 099 658 72 84 (Валерія), +38 063 167 32 56 (Катерина).

Оператор call-центра, POMODORO: досвід роботи оператором у службі доставки або оператором кол центру буде перевагою, високі комунікативні здібності, ввічливість, стресостійкість, клієнтоорієнтованість, грамотна мова, приємний голос та чітка дикція, віддалено або офіс у м. Одеса.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Learning and Development Specialist, Provectus: досвід від 1-го року в галузі навчання та розвитку в ІТ буде в ідеалі, експертиза в розвитку талантів і навчальних програмах, досвід створення та проведення навчальних курсів, досвід роботи з різними методиками, досвід управління продуктивністю та розвитку кар’єри, відмінна англійська та навичка публічних виступів, віддалено із-за кордону або релокейт з України до Польщі.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @zwezdkina.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій для кандидатів без досвіду та з досвідом від 1-го року (продажі, UX/UI дизайн, редактура/райтинг, HR)

Молодший менеджер з продажу, ЛУН: відчуваєш в собі сили спілкуватись із 20-30 клієнтами щоденно,

маєш бажання працювати із якісним продукто, цікавишся продажами та маєш бажання розвиватись у цій сфері, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

UX/UI Designer, Rondesign: досвід роботи у сфері веб-дизайну, розуміння принципів проектування інтерфейсів користувача/юзабіліті, готовність розвиватися та адекватно сприймати критику, наявність портфоліо, заробітна вилка 800-1500$, офіс у м. Одеса або віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Редактор стрічки новин, Фокус медіа: вища освіта, досвід роботи в інтернет-ЗМІ від 1-го року, досконале володіння українською і російською мовами, політична грамотність та досвід роботи з новинним/соціально-політичним контентом, досвід написання журналістських текстів та новин для інформаційних сайтів, знання основ SMM та SEO, віддалено або офіс у м. Київ.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Junior HR Manager, P2H: англійська від B1, вільне володіння українською, досвід роботи у HR сфері в IT галузі від 1-го року, хороші комунікативні та презентаційні навички, вміння працювати самостійно, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій у різних сферах (PR, SEO райтинг, data entry, маркетинг)

PR-менеджер, Enko (музичний лейбл): досвід у сфері PR, амбітні цілі, розуміння актуальних трендів, вродження відчуття, що саме вистрелить і стане хітом, бажання працювати у сфері українського хіп-хопу, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @lubashka_dzen.

SEO Writer, Howly: знання англійської від Upper-Intermediate та вище, досвід написання SEO статей та іншого виду контенту англійською (на теми технологій, компʼютерів, гаджетів буде перевагою), оплата за кількість знаків, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та приклади написаних статей на ел. пошту howly.content@howly.com

Data entry specialist, BPO Nextdoor: англійська від В1 та вище, вміння швидко навчатись, уважність до деталей, впевнене користування ПК (Word, Excel), віддалено у м. Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @bponextdoor або job@bponextdoor.com

Помічник маркетолога, ReLocate: ReLocate: досвід роботи в сфері маркетингу/з соцмережами від 1-го року, вміння працювати з telegram групами/каналами та FB групами/сторінками, вміння працювати з підрядниками, вміння верстати елементарні речі в HTML редакторі, досвід роботи з текстовим контентом, знання укр/рос мов, англійська буде перевагою, віддалено або офіс у м. Київ.

Аби відгукнутися: заповнюйте >> Google-форму.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій для кандидатів без досвіду та з досвідом від 1-го року (сорсинг/рекрутинг, лідогенерація, техпідтримка, продажі)

Talent Sourcer, Laba Global: англійська від B2, знання/розуміння як знайти того самого кандидата, креативне мислення, аналітичні скіли, постійна робота над вдосконаленням себе, бажання працювати у сфері онлайн-освіти, віддалено або офіс у м. Київ/компенсація коворкінгу.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Lead generation manager, Cryptolist: англійська від A2 та вище, наявність релевантного досвіду, досвід роботи з Google-сервісами, CRM, перекладачами, багатозадачність, наявність обладнаного робочого місця з ПК та інтернетом, середня заробітна плата 350−600$, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @anastasiia_recruiter.

Спеціаліст технічної підтримки (trainee), CrocoBlock: англійська від Upper-Intermediate, готовність багато навчатися та освоювати складні технічні знання, відкритість до людей, бажання спілкуватися та допомагати, готовність працювати у нічну зміну, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Sales-менеджер, 247 marketing agency: англійська від Upper-Intermediate, досвід у дзвінках та продажах від 1-го року, відсутність страху телефонних дзвінків, вміння розвивати та підтримувати відносини з клієнтами, відмінні навички письмового та усного спілкування, досвід або хороші навички у сфері маркетингу, віддалено (зі стабільним доступом до інтернету).

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @juliaPM247.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Актуальні вакансії у сфері маркетинг

PR Manager: досвід в PR від 2 років, вміння аналізувати ринок, конкурентів та можливостей для розвитку та просування продукту, розуміння крипти та крипто ринку, досвід реалізації рекламних кампаній, досвід роботи з Google Ads, англійська B2.

SMM-менеджер: досвід роботи в SMM від 2 років, наявність кейсів у суміжних нішах, вміння працювати з гейміфікацією, досвід роботи з дизайном, сторізмейкінг, відеопродакшн, написання постів на різні теми постів, відповідальність та креативний підхід.

Junior+ PPC Specialist: досвід роботи на аналогічній позиції від 6 місяців, досвід роботи з Google Ads, Google Ads Editor, Google Analytics, Google Tag Manager, вміння обробляти великий обсяг даних в Excel, англійська B1, вміння працювати з великою кількістю інформації та проектів, логічне мислення та аналітичні здібності.

Інтернет-маркетолог: досвід роботи від 1 року, успішні кейси в просуванні продуктів та/або послуг, готовність працювати на результат, самоорганізованість та відповідальність, ідейність та бажання розвиватися в професії.

Email Marketing Manager: досвід написання текстів та грамотне письмове мовлення, досвід роботи від 2-х років, досвід роботи з інструментами для розсилок, володіння HTML/CSS, Google Analytics на базовому рівні, розуміння технічної сторони роботи e-mail розсилок.

Інтерн Департаменту маркетингу: студент останніх курсів або випускник університету в сфері маркетингу, володіння програмами MS Excel, MS Word, знання англійської вище середнього, комунікабельність, уважність до деталей, бажання працювати в команді та аналітичне мислення.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Актуальні вакансії у сфері IT

Wordpress developer: досвід роботи з WordPress від 2 року, знання PHP7, HTML5, CSS3, JavaScript ES6+, Jquery, сучасних особливостей браузерів та крос-браузерної верстки, досвід роботи з препроцесорами SCSS/SASS/LESS, з графічними редакторами, досвід роботи з GIT, портфоліо.

Middle Java Developer: комерційний досвід роботи від 3-х років, досвід роботи з Java 8, JAX-RS (Jersey), JPA (Hibernate), Apache Solr, mySQL, буде плюсом досвід роботи на Frontend (html\css\Angular 2+), Docker, Kubernetes, Python, GitLab.

С++ Developer: досвід з C++, STL, Boost, SQL, Qt, знання QML, буде плюсом знання Linux.

Front-end (Vue / Nuxt.js) Developer: досвід від 1 року з JavaScript, ES5/ ES6+, Vue.js, CSS3, SASS / SCSS, HTML5, Webpack (редагування конфігу), NPM, RESTful API, BEM, Git.

PHP Developer: 3+ роки досвіду розробки на PHP, глибокі знання PHP 7+, MySQL? знання одного з PHP frameworks, гарне розуміння та досвід використання Git і Docker, бажано досвід роботи з Corezoid, Node-RED, а також з API - Viber, Telegram.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Актуальні вакансії у сфері продажі

Junior Sales manager: 1+ років досвіду в В2В продажах, 1+ років досвіду роботи з "холодними" лідами, знання основних інструментів спілкування з клієнтами, грамотна українська, орієнтація на результат, сильні комунікативні навички, стресостійкість.

Менеджер з продажу: досвід телефонних продажів від 1 року, базові знання в Інтернет маркетингу, відповідальність, бажання і вміння вчитися і розвивати свої професійні навички, досвід роботи в CRM системі.

Менеджер з продажів (B2C): досвід продажів по телефону від 1-го року, приємний голос, хороша дикція, грамотна українська мова, вміння переконувати і впевнено себе почувати в діалозі.

Warmup Specialist: 0,6 року досвіду у сфері продажів у сервісній IT-компанії, вільне володіння англійською, навички самоорганізації та довгострокового планування, високий рівень володіння інструментів лідогенерації, LinkedIn та CRM-систем, досвід впевненого користувача ПК, Google docs та ін.

Менеджер з продажу: досвід роботи в СRМ-системі, вільне володіння російською та українською мовами, залученість, бажання приносити цінність та працювати у команді, ініціативність, здатність приймати рішення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Data Entry Specialist

Компанія BPO Nextdoor терміново шукає спеціалістів для опрацювання даних на короткостроковий проєкт тривалістю орієнтовно 2−3 місяці.

Вимоги:

- середній рівень володіння англійською мовою (В1+);

- вміння швидко навчатись;

- уважність до деталей;

- впевнене користування ПК (Word, Excel)

- проживання у Львові / Тернополі / Івано-Франківську.

Обов'язки:

- опрацювання даних про товари (сфера продукції — зоомагазини) з використанням спеціального програмного забезпечення.

Умови:

- робочий тиждень з понеділка по п’ятницю (завантаження 8 годин на день);

- комфортна віддалена робота з дому.

Щоб відгукнутися, звертайтеся до @bponextdoor

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Головний/-а редактор/-ка

Online та з виїздами (Київ) за необхідності

Повна зайнятість

Офіційне працевлаштування

“Простір Знань” запрошує професійного/-у редактора/-ку, який/- а готовий/-а створювати і розвивати від самого початку медіаплатформу у сфері освіти та психологічної підтримки для жінок та дітей.

Вимоги:

— вища освіта (бажано гуманітарна);

— ефективність у роботі та висока якість у створенні контенту;

— бездоганне володіння українською на високому рівні англійською;

— чітке і швидке створення сучасних текстів українською та (бажано) англійською;

— попередній досвід роботи редактором з гуманітарними, соціальними, комунікаційними, освітніми проектами;

Відгук (резюме, мотиваційний лист, портфоліо, рекомендації посилання на публікації та соцмережі та очікувану зп) на direct@knowledgespace.org.ua

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Бізнес-асистент

з 15:00 до 24:00

1000$

Пошук асистента для СЕО в компанію, яка займається розробкою програмного забезпечення. 

Вимоги:

— досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;

— хороші знання ділового етикету;

— вільне володіння ПК;

— знання англійської мови — рівень В2-С1 (письмова і розмовна);

— досвід управління проектами (вітається);

Обов’язки:

— робити грамотний і глибокий рисерч:

— присутність на всіх важливих дзвінках;

— ведення/контроль завдань у Trello;

— ведення календаря керівника;

— пошук та організація заходів для візиту;

— операційні завдання бізнесу;

— оплата рахунків;

— пошук та замовлення продуктів, товарів, послуг, подарунків, квитків, готелів тощо;

— переклади англійською або з англійської .

Відгукнутися можна за посиланням 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажу

12000 — 35000 грн./міс.

Гнучкий графiк, вiд 7 годин на добу

Компанія WelVita шукає менеджера з продажу. Продукція компанії — це товари для здоров'я та краси (БАДи): попит на товари зростає, тому вони в пошуках менеджерів, які стануть частиною дружної компанії.

Обов'язки:

— проводити комунікацію з клієнтами;

— продавати товари компанії клієнтам за розробленим алгоритмом (навчають);

— працювати у CRM-системі.

Вимоги:

— відсутність страху продажів, та вміння відпрацьовувати заперечення;

— наявність комп'ютера/ноутбука, гарнітури та швидкого інтернету;

— відповідальність. 

Компанія гарантує:

— підтримку на усіх етапах роботи;

— своєчасну виплату без затримок;

— високий відсоток та щоденні премії.

Відгукнутися на вакансію за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер 

ЗП кожного дня в кінці зміни (за 2 годин виходить 500 грн)

Чи можливо працювати віддалено навіть з відключенням світла?

Компанія «Grandex» створити власну унікальну платформу для дослідження потреб людей та допомогають всім, хто цього потребує.

Співробітники можуть працювати за будь-яким зручним графіком та отримувати високий дохід щоденно 

Ідеальний кандидат:

— наполегливий та вміє переконувати;

— комунікабельний;

— готовий навчатись новому;

— дуже уважний до деталей.

Обов‘язки:

— обробляти заявки в письмовому вигляді та уточнювати деталі за скриптами;

— отримувати винагороду пропорційно результату.

Умови:

— фінансовий та кар’єрний зріст;

— вільний графік, працюючи вдома;

— конкурентна заробітна плата;

— можливість постійно навчатись та покращувати навички комунікації.

Компанія готова взяти студента, людину з інвалідністю, маму в декреті, та будь-кого, хто хоче заробляти та хоче мати фінансову подушку.

Відгукнутись в телеграм @SAOlenka

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Оператор баз даних 

Віддалено (виключно для тих, хто перебуває за кордоном)

З понеділка по п’ятницю, 8:30 — 17:30, або з 15:00-21:00.

Компанія Blumbit запрошує бажаючих спробувати себе, в галузі IT, навіть якщо немає досвіду у данной сфері (є система безкоштовного навчання). Робота для повнолітніх. 

Ця робота ідеально підійде для тих, що хоче стартувати в ІТ сфері, для студентів, для жінок, які з дітками вдома і так далі, тому що зп на старті невелика, а саме 250$, відповідає неважкому та одноманітному функціонулу.

Необхідно мати: 

— надійний Інтернет та потужний комп‘ютер (не MacBook); 

— рівень англ від А1,А2; 

— вік 18+. 

Зміст роботи:

— пошук інформації в мережі Інтернет;

— перевірка відповідності інформації визначеним критеріям;

— поновлення застарілої інформації.

Відгукнутися можна за посиланням 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

SMM-менеджер 

Повна зайнятість

Договірна 

Онлайн-школа викладання математики Піфагор у пошуках smm-менеджера у свою команду. 

Пропонують: 

— великий простір для реалізації ідей, оскільки школі є ще куди рости;

— лояльне керівництво, що надаватиме всі ресурсі для втілення творчих задумів;

— постійний перегляд заробітньої плати;

— розглядання кандидатів із за кордону.

Вимоги: 

— мінімум 2 роки досвіду;

— креативне мислення, вміння знаходити нестандартні підходи до розв'язання завдань;

— бажано мати вищу освіту в маркетингу, PR;

— відмінні комунікативні навички. Вміння налагодити контакт із блогерами також викладачами;

— можливість приділяти проекту 8 годин в день. 

Для відгуку дзвонити або писати: 

Софія +380672030238 ( viber, telegram)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажу 

8 000 — 20 000 грн.

Flash Call Center вже 5 років надає свої послуги на ринку України, що також означає, що вже 5 років вони надають робочі місця віддалено!

Умови:

— виплата ЗП кожного дня (оскільки більшість кандидатів хочуть побачити оплату на новому місці набагато швидше, ніж через цілий місяць);

— можливість мати 3 вихідні на тиждень;

— система бонусів та мотивації;

— перенос робочих годин при відсутності світла;

— відсутність стажування (лише 4-5 занять з супервайзером по 1,5-2 год, після чого кандидат є повноцінним працівником із повноцінною ЗП).

Вимоги:

— вільне володіння українською або російською, гарна дикція;

— наявність добре працюючого ПК або ноутбука (володіння на рівні звичайного юзера), дротового інтернету та гарнітури;

— бажання навчатися новому і вдосконалювати навички.

Детальніше про обов'язки за посиланням.

 надіслати резюме в телеграм  — @hrsold (Альона)

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хімік 

Віддалено 

повна зайнятість, гнучкий графік

договірна, ставка + бонуси

Perla Helsa, український бренд вітамінів та дієтичних добавок, шукає хіміка до відділу продукту.

Обов'язки:

— створення картки товару;

— аналіз конкурентів та актуальних трендів серед добавок;

— розробка унікальної торгової пропозиції нових продуктів;

— комунікація з виробниками, дистриб’юторами, постачальниками тар;

— складання бюджету виробництва конкретної добавки;

— керування тестуванням та виробництвом продукту.

Вимоги:

—досвід у product або project-менеджмент;— від 1 року;

— освіта у сфері хімії / біохімії / фармацевтики / нутрицевтики або дієтологіі;

— англійська на рівні upper-intermediate;

Надіслати резюме можна за посиланням

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер відділу клієнтської підтримки (німецька мова)

Роботодавець: DMP GROUP — українсько-швейцарська компанія, яка вже понад 10 років активно розвивається на ринку телемаркетингу та співпрацює з клієнтами у Швейцарії, серед яких Kacher, DHL, Brita та інші.

Формат роботи: віддалено.

Вимоги:

— досконале володіння німецькою мовою на рівні В2/С1;

— бажання розвиватися та гнучкість у вивченні тематики різних сфер ринку наших партнерів (логістика, ІТ-сфера, банківська сфера);

— добре розвинуті комунікативні навички.

Обов'язки:

— безпосередня комунікація з потенційними партнерами наших замовників з метою налагодження контакту;

— забезпечення усього циклу професійного промоушна послуг та товарів наших партнерів;

— ведення звітності, інша регламентуюча робота.

Пропонують:

— офіційне працевлаштування;

— медичне страхування;

— корпоративні навчання;

— дружню команду.

Відгукнутися >> надсилайте резюме та назву вакансії @nastya_rymets.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в темі...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...