Перейти до публікації

Alona

Рекомендовані повідомлення

Добірка віддалених вакансій для рівня Junior (account-менеджмент, фінанси, лідогенерація, affiliate)

Account Manager, Adtelligent: відмінні презентаційні та комунікаційні навички, вільне володіння письмовою та розмовною англійською, досвід роботи з англомовними клієнтами, розуміння ринку Performance (Affiliate) цифрової реклами та Programmatic реклами, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Junior/Middle Financial specialist, NetSolid Investments: впевнений користувач Excel та Google spreadsheets, англійська від Intermediate та бажання прокачати свій рівень, знання структури фінансової звітності, досвід роботи на подібних позиціях буде плюсом, офіс у м. Київ + віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Lead Generation Specialist, Deka Agency: англійська від Upper-Intermediate, проактивність, виняткові комунікативні навички, аналітичний підхід до даних, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Affiliate Manager, Kraken Leads: від 1-го року досвіду роботи, досвід ведення перемовин та розуміння ринку SEO/Affiliate в висококонкурентних нішах, досвід роботи з CRM системами, досвід роботи з TDS системами, англійська від В2, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Актуальні вакансії у сфері IT

Middle QA Engineer: 2+ років досвіду у тестуванні, 1+ рік досвіду тестування мобільних продуктів, досвід у написанні тестової документації, тестування API, проведення A/B тестів, вміння працювати із системами аналітики, досвід роботи з Charles, ADB, TestFlight.

Scala Software Engineer: 1+ роки досвіду веб-розробки на Java, впевнені знання з Java 8+ Core, Multithreading та JVM Memory Model, досвід роботи в середовищах UNIX, досвід роботи принаймні з однією RDBMS, розуміння концепцій NoSQL, готовність зануритися в мовну екосистему Scala, англійська Intermediate+.

Node.js Developer: комерційний досвід роботи з NodeJS від 1-го року, впевнені знання JavaScript та TypeScript, вміння писати API та досвід роботи з Rest API, досвід роботи з базами даних PostgreSQL, MongoDB та Redis, впевнені навички Git, англійська Intermediate.

Junior Fullstack PHP Developer: впевнені знання PHP 8 і принципів ООП, володіння HTML, CSS, JavaScript на базовому рівні та прагнення до досконалості, знання API, вміння виправляти конфлікти в Git.

Middle/Senior Angular: 3+ років комерційного досвіду роботи з Angular, хороші знання JavaScript, HTML, CSS, відмінні знання всього циклу розробки ПЗ, англійська Upper-Intermediate, самостійність, дисциплінованість, комунікабельність.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Актуальні вакансії у сфері маркетинг

Email Marketing-спеціаліст: досвід роботи з email marketing від 1 року, досвід роботи з E-commerce проектами, з Esputnik, Mailchimp, Stripo, Photoshop, навички копірайтингу, наявність стратегічного мислення.

Digital Marketing Specialist: досвід роботи від 3-х років у сфері діджитал маркетингу, досвід запуску та оптимізації пошукових та банерних рекламних кампаній, володіння Google Ads, Facebook Ads Manager, впевнені навички роботи у Google Analytics, Google Tag Manager, знання цифрової психології, навички продажу.

PPC-спеціаліст: досвід роботи на аналогічній позиції не менше 4 років, керівництво проєктами із бюджетом від 6 000 USD на місяць, володіння інструментами Google Search, Google Display, Google Shopping, Google Performance Max, YouTube Ads, Google Analytics, Google Tag Manager.

Content Manager: 1+ років досвіду роботи контент-менеджером для ринку CША/Європи, англійська Advanced, розуміння SEO та показників веб-трафіку, досвід використання SEO інструментів, таких як Ahrefs, Surfseo, робота з фріланс-платформами, досвід найму та управління командою фрілансерів.

Копірайтер: базові навики SEO-оптимізації тексту (буде перевагою), грамотна українська писемна мова, проактивна позиція, відповідальність, вміння працювати в команді.

SMM-менеджер: досвід роботи від 1 року, бажання розвиватися в сфері маркетингу, креативний копірайтинг, творчий склад розуму, відмінні організаторські навички, вміння реалізувати придумані ідеї, самостійність.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій у різних сферах (викладання англійської, підтримка клієнтів, маркетинг, PR/бренд-менеджмент)

Викладач англійської мови (онлайн), EnglishDom: англійська від Upper-Intermediate та вище, досвід викладання/репетиторства від 1-го року, ефективність, чуйність, бажання навчити та привести студента до результату, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — shevchenko_l@englishdom.com

Менеджер відділу клієнтського досвіду, YouControl: уміння працювати з великими обсягами інформації та готовність вчитися, комунікабельність, високий рівень грамотності мови та письма, англійська від Upper-Intermediate, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Junior Marketing Specialist, BetterMe: мінімальний досвід або освіта у напрямку маркетинг/економіка/бізнес/аналітика, розуміння базових метрик маркетингу, англійська від Upper-Intermediate, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Бренд-менеджер, ТМ «Приправка»: вища освіта у сфері маркетингу, досвід роботи на аналогічній посаді, англійська від Intermediate, володіння MS Office та Adobe Illustrator, вітається володіння графічними редакторами та програмами для створення відео для соціальних мереж, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Event manager

Віддалено

Biohackingcongress — компанія, яка з 2019 року організовує конференції у США з акцентом на фізичне та цифрове здоров’я з використанням біотехнологій. Входимо до ТОП-2 у США.

Що робити:

- Онбординг партнерів (постійний контакт з партнерами через email, а також постійного залучення партнерів у події);

- Робота з Медіа-Партнерами (пошук та відбір Медіа Партнерів у різних медіа ресурсах);

- Робота зі спікерами (пошук популярних і відповідних спікерів для івента);

- Комунікація з фаундерами та керівником в Google Meet/Slack.

Що потрібно:

- Мати обов’язково письмову англійську не нижче Advance та розмовну не нижче Upper-Intermediate;

- Досвід на схожій посаді від 3-х років.

Що пропонують:

- Цінний досвід роботи з американським ринком;

- Оплата з прив’язкою до USD;

- Графік роботи по графіку США з ПН по ПТ з 16:00 до 24:00;

- Оплатимо Coworking в разі відсутності світла або інтернету.

Контакти для звʼязку: @evheniyromaniuk

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спеціаліст по роботі з кур'єрами Glovo

Роботодавець: Global Bilgi — провідний центр з управління взаємовідносинами з клієнтами.

Формат роботи: віддалено

Вимоги:

— Грамотна українська мова. Рівень англійської Intermediate.

— Можливість працювати не менше 40 робочих годин на тиждень.

— Уміння працювати з ПК.

— Готовність до клієнтоорієнтованої роботи.

Обов'язки:

— Комунікація з кур'єрами.

— Ведення листування з кур'єрами.

— Моніторинг переміщення кур'єрів.

— Робота з базою даних.

Пропонують:

— Цікаву роботу в крутому колективі.

— Навчання в режимі повного занурення (8 робочих днів).

— Ми дбаємо про наших співробітників, тому працевлаштовуємо виключно офіційно.

— П’ятиденний робочий тиждень. Вихідні плаваючі. Різні варіанти графіків роботи.

Відгукнутися >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Редактор стрічки новин META.ua

Роботодавець: Meta.ua — інформаційний портал

Формат роботи: віддалено

Вимоги:

— Досвід роботи у ЗМІ від 1-го року.

— Освіта журналіста або філолога.

— Вільне володіння українською та російською мовами.

— Знання англійської вітається.

— Готові взяти студента.

Обов'язки:

— Моніторинг ЗМІ та соцмереж.

— Написання цікавих заголовків та якісний рерайт.

— Оформлення новин на сайт.

Пропонують:

— Віддалену роботу (будемо раді співпрацювати з редакторами або журналістами, які тимчасово знаходяться за кордоном).

— Позмінний графік (тиждень через тиждень): перша зміна з 7:00 до 15:00, друга - з 15:00 до 22:00.

Відгукнутися >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій для рівня Junior (підтримка клієнтів, фінанси/контроль витрат, data, маркетинг)

Менеджер відділу турботи, Освітня платформа Олександра Волошина (блогер-мільйонник): навички роботи з Google-документами, відкритість та комунікабельність, системність, вміння аналізувати інформацію та виокремлювати найважливіше, part-time, віддалено.

Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням.

Sales Operations Specialist (finance), Samsung Electronics: економічна освіта, досвід від 1-го року на посаді контролер витрат/бізнес-аналітик/помічник відділу продажів, знання ПК, досвідчений користувач MS Excel, MS Power Point, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Junior Data Annotator, Svitla Systems: англійська від B1-B2, увага до деталей, вміння працювати з повторюваними завданнями, володіння Slack, Zoom, Skype, Google Suite, закінчені курси з Data annotation/Computer Science/Machine learning/Engineering будуть перевагою, віддалено або офіс у м. Київ.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Trainee/Junior Marketing Specialist,

Glorium Technologies: будь-який досвід маркетингу, досвід роботи з профілями в соцмережах, бажання взяти на себе повну відповідальність та генерувати ідеї для вирішення маркетингових проблем, англійська від Upper-intermediate, віддалено або з офісів компанії в Україні, Кіпрі, Польщі.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дайджест вакансій у сфері HR

IT Recruiter/HR: успішний досвід роботи у IT Recruiting від 1 року, знання джерел пошуку, сучасних інструментів сорсингу, вміння застосовувати різноманітні підходи для досягнення ефективності найму, багатозадачність.

IT Recruiter: 1+ рік досвіду роботи рекрутером повного циклу в IT-компаніях, знання та застосування ефективних методів пошуку, хороша ділова англійська, відмінні комунікативні навички, розуміння ключових ролей у бізнесі ІТ-аутсорсингу.

Researcher: 0,5+ років досвіду роботи в IT, вміння користуватися сучасними інструментами пошуку ІТ-спеціалістів, знати методи та найкращі практики підбору персоналу, базова технічна грамотність в ІТ.

HR Manager: досвід роботи на позиції HR Manager або People Partner в IT компанії від 2-х років, сертифікат про завершення IT HR курсів, знання hr-метрик, аналітичні здібності та системне мислення, досвід у розв’язанні конфліктних ситуацій, грамотна мова.

Рекрутер: досвід full cycle recruitment process від 1,5 років, навички пошуку та сорсингу, навички оцінки Soft Skills (інтервʼю за компетенціями, біографічні, кейс інтервʼю та інші), швидкість, ефективність та гнучкість, готовність працювати час від часу в офісі.

Researcher: досвід роботи на аналогічній позиції від 1-го року, навички роботи з різними джерелами пошуку, знання основних інструментів пошуку кандидатів (X-ray search, Boolean search тощо), вміння наповнювати «воронку» кандидатами.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Адміністратор навчальних курсів

Роботодавець: WebPromoExperts — це освітня Академія №1 в Україні у сфері інтернет-маркетингу.

Формат роботи: віддалено.

Потрібна людина, яка:

— Має високі комунікативні навички та клієнтоорієнтована;

— Впевнено володіє ПК, офісними програмами та google сервісами;

— Має грамотне письмове та усне мовлення, уважність до деталей, організованість та пунктуальність;

— Є навички роботи в команді та вміння самостійно приймати рішення;

— Наявність стабільного інтернету, обладнаного робочого місця, налаштована відеокамера та мікрофон;

— Досвід роботи у сфері освіти – буде плюсом.

Робота буде заключатиметься в:

— Організації навчального процесу курсу (розміщення розкладу занять, відео та матеріалів у LMS систему згідно з планом курсу);

— Модерації вебінарів (онлайн занять) у вечірній час та спілкуванні з лекторами курсу;

— Комунікації зі студентами та допомозі у вирішенні організаційних питань протягом усього навчання на курсі (українською мовою!);

— Контролі відвідуваності та успішності студентів;

— Контролю якості навчання та обробки зворотного зв'язку;

— Виконання поточних завдань згідно з планом курсу.

Пропонують:

— Можливість кар'єрного зростання до продакт-менеджера лінійки курсів;

— Безкоштовне навчання на наших курсах;

— Відвідувати конференції, майстер-класи;

— Комфортні умови роботи 5 днів на тиждень, віддалений формат;

— Оплачувані відпустки та лікарняні;

— Дружній колектив, підтримка та введення в курс справ.

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Рекламний менеджер (без дзвінків)

На повну зайнятість запрошуємо у команду до 5-ти повнолітніх менеджерів для активного продажу рекламних публікацій по мережі крупних Telegram каналів. У листуванні з клієнтами використовуються ФБ, Інста, пошта та переважно Телеграм. В наявності покрокові інструкції та всебічна підтримка на шляху до перших угод.

Вимоги:

- є досвід роботи на посаді від 1 року

- є робочий ноут чи ПК

- є стабільний інтернет без відключень світла.

Графік: вільний, від 6 годин по будням.

Оплата: по 500 грн з угоди, розрахунок щотижня.

Відгукнутись: за посиланням

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стрімер | Віддалена робота онлайн

LiveMe Ukraine запрошує талановиту молодь пройти кастинг на вакансію Стрімер LIVEME.

Проводиться кастинг для відбору та подальшого просування блогера (стрімера).

Перший місяць — мінімум 300 $.

При зростанні популярності (через 2-3 місяці роботи за їх методикою) — мінімум 1000 $ в місяць.

Також доступні круті конкурси, в яких є можливість в перші тижні роботи виграти 200$+ 

— 15 робочих днів на місяць;

— 30 годин онлайн-трансляцій;

— 2 години на день.

Заповнити анкету і детальніше ознайомитись з вакансією можна за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з підтримки клієнтів

600 — 800€ 

Роботодавець: GymBeam — це міжнародна компанія, яка займається виробництвом та онлайн продажем харчових добавок, одягу для фітнесу і аксесуарів для вправ.

Формат роботи: віддалено з України.

Кого шукають:

— Ця посада підходить для випускників;

— Колл-центр або досвід роботи з клієнтами є плюсом;

— Вільне володіння українською (C1-C2) та середній рівень англійської (B1-B2);

— Орієнтація на клієнта та здатність адаптуватися та реагувати на різні типи людей;

— Відмінні комунікативні навички та відданість задоволенню клієнтів;

— Увага до деталей;

— Вміння працювати в режимі багатозадачності, розставляти пріоритети та ефективно управляти часом.

Як буде виглядати ваш день:

— Спілкування з клієнтами з України по телефону, електронній пошті та у месенджерах;

— Відповіді на відгуки клієнтів;

— Допомога з розміщенням замовлень, поверненням або обміном;

— Перевірка статусу замовлень та вирішення будь-яких проблем із замовленнями;

— Надання точної, достовірної та повної інформації оглядом продукції;

— Робота з керівником групи з обслуговування клієнтів для забезпечення належного обслуговування клієнтів;

— Співпраця з бізнес-командою щодо питань щодо продуктів та з маркетинговою групою щодо рекламних акцій;

— Відповідь на будь-які запитання клієнта щодо наявних продуктів та послуг;

— Дотримання процедур комунікації, рекомендацій та політик;

— Вибір відповідних відповідей на проблеми клієнтів і швидке їх вирішення.

Що пропонують:

— Офіційне працевлаштування;

— Конкурентну та своєчасну заробітну плату;

— Гнучкий графік роботи та повністю віддалену посаду;

— Всі понаднормові роботи оплачуються автоматично;

— Покупки в нашому інтернет-магазині за собівартістю та знижки для рідних та друзів;

— Електронні курси навчання в LinkedIn/Udemy та доступ до бібліотеки компанії;

— Онлайн-сертифікації, тренінги, конференції та розробка плану особистого розвитку.

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Маркетолог

18 700 ₴ після вирахування податків

Роботодавець: Дитячий універмаг «СМІК» — міжнародна мережа дитячих універмагів

Формат роботи: офіс у м. Київ або віддалено.

 Вимоги:

— Базові знання Adobe Photoshop, Adobe llustrator.

— Високий рівень тайм менеджменту.

— Вміння виконувати роботу відповідно до стратегії Компанії.

— Англійська мова від B2, українська мова вільно.

Обов'язки:

— Планування та контроль маркетингового бюджету.

— Контроль термінів оплати та документообігу,

підготовка, адаптація  та друк Pos-матеріалів/буклетів/листівок під український ринок.

— Підготовка та виготовлення сезонних каталогів, вітрин для магазинів.

— Робота з дизайнерами, підрядниками, СММ-агентствами.

— Комунікація з відділами маркетингу ТРЦ , в яких розташовані магазини.

— Написання текстів, direct-mail, viber/sms розсилка

— Замовлення подарункових карт, карт лояльності, фірмових пакетів та іншої фірмової продукції.

Пропонують:

— Сімейну атмосферу та дружній колектив.

— Офіційне працевлаштування.

— Стабільну зарплату без затримок, 2 рази на місяць.

— Оплачувана відпустка 24 календарні дні на рік, оплата лікарняного.

— Знижки в мережі магазинів «СМІК».

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Редактор стрічки новин

Роботодавець: bigmir.net — новинний портал від «Українського Медіа Дому»

Формат роботи: віддалено.

Вимоги:

— вища освіта;

— творчий підхід до роботи;

— відмінне знання української мови;

— відповідальність, чесність, дисциплінованість, пунктуальність, акуратність, старанність;

Обов'язки:

— наповнення сайту, стрічки новин (аналітичні, статистичні, інформаційні матеріали, а також соціально-економічну тематику);

— написання новин, статей, рерайт, копірайт;

— отримання експертних думок та коментарів;

— пошук тем для публікацій, джерел інформації, ілюстрованих матеріалів;

Пропонують:

— офіційне оформлення (соц. пакет згідно з КЗпП);

— віддалену роботу, повну зайнятість;

— п'ятиденний робочий тиждень.

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Head of digital Сергія Притули у Благодійний фонд Сергія Притули

Україна, Київ

Що робити:

- Ведення соцмереж Сергія Притули (Facebook, Telegram, Instagram, YouTube спільнота, Twitter, TikTok, Linkedin – контент-план на тиждень)

- Постановка ТЗ дизайнеру і копірайтеру, арт дірекшн

- Моніторинг коментарів та згадок

- Синхронізація контенту з усіма інфоприводами фонду

- Щомісячна аналітика і звітність

- Модерація створення відеоконтенту (зйомки, монтаж, реліз)

- Комунікація з партнерами фонду та прийняття стратегічних рішень

- Робота в команді з дизайнером, копірайтером та прессекретарем

Що потрібно:

- досвід роботи SMM, digital або в комунікаціях від 2-ох років

- наявність успішно реалізованих кейсів

- бути незалежним спеціалістом, який готовий нести відповідальність за роботу

- стресостійкість, гнучкість та вміння чути критику

- ініціативність

Якщо тебе цікавить такий виклик і можливість своїми вміннями наближати перемогу – надсилай резюме на пошту:

писати @lissovyi

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер з продажу

12000 — 35000 грн./міс.

Гнучкий графiк, вiд 7 годин на добу

Компанія WelVita шукає менеджера з продажу. Продукція компанії — це товари для здоров'я та краси (БАДі): попит на товари зростає, тому вони в пошуках менеджерів, які стануть частиною дружної компанії

Обов'язки:

— проводити комунікацію з клієнтами;

— продавати товари компанії клієнтам за розробленим алгоритмом (навчають);

— працювати у CRM-системі.

Вимоги:

— відсутність страху продажів, та вміння відпрацьовувати заперечення;

— наявність комп'ютера/ноутбука, гарнітури та швидкого інтернету;

— відповідальність. 

Компанія гарантує:

— підтримку на усіх етапах роботи;

— своєчасну виплату без затримок;

— високий відсоток та щоденні премії.

Відгукнутися на вакансію за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Актуальні вакансії для шукачів без досвіду

Intern Lead Generation Manager: англійська upper intermediate, вміння зрозуміло доносити думки письмово та усно, вміння визначати цілі, розставляти пріоритети та «перемикатися» між задачами, вміння вчитися та бажання отримати нові навички.

Менеджер з активних продажів: любити дзвонити і спілкуватися з людьми, не боятися відмови і сприймати це як виклик, висока результативність, логічне мислення.

Рекрутер: поставлене мовлення, знання української мови, навички переконання, навички продажника, досвідчений користувач ПК.

Маркетинговий аналітик: базовий рівень англійської, розуміння роботи в CRM, знання Google Docs та формул в Google Sheets, знання маркетингових сервісів та їх функціональність по напрямках, системне мислення, уважність та пунктуальність, бажання навчатися та розвиватися.

Копірайтер-перекладач: знання письмової англійської на відмінному рівні, дотримання інструкцій, формату і дедлайнів, бажання працювати якісно і заробляти.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка віддалених вакансій у різних сферах (продажі, підтримка клієнтів, project-менеджмент, рерайтинг/копірайтинг)

Менеджер з продажу, Онлайн-школа Валерії Тернової: вміння оперативно обробляти заявки та зв'язуватися з клієнтами, наявність стабільного зв'язку та інтернету, досвід у продажах освітніх продуктів, навички продажів по телефону та листуванні, навичка роботи з CRM-системами та телефонією, заробітна плата від 25 000 грн при виконанні плану (ставка + $), віддалено.

Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням.

Менеджер з підтримки клієнтів, GymBeam: досвід роботи з клієнтами буде перевагою, вільне володіння українською, англійська від B1, клієнтоорієнтованість, вміння адаптуватися та реагувати на різні типи людей, відмінні комунікативні навички, багатозадачність, заробітна вилка 600-800€, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Фандрайзер (project-management), Благодійний фонд «Таблеточки»: вільне володіння англійською та українською мовами, досвід управління проєктами, вміння визначати пріоритети та дотримуватися критичних строків, відмінні комунікативні навички, офіс у м. Київ або віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Редактор стрічки новин сайту ТСН, 1+1 media: вища журналістська або філологічна освіта, досконале володіння українською та російською мовами, досвід роботи в Інтернет-ЗМІ від 1-го року, володіння сучасними трендами в Інтернет-ЗМІ, можливість працювати у нічні зміни, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій у різних сферах (копірайтинг, переклад, ком'юніті-менеджмент, лідогенерація/продажі)

Копірайтер (у команду маркетингу), IAMPM: вміння працювати з усіма видами текстів, вміння професійно писати в інформаційному стилі, знання в IT-термінології, досвід написання текстів про сферу IT, любов до лонгрідів, розуміння основ інтернет-маркетингу, наявність портфоліо своїх робіт, віддалено.

Аби відгукнутися: заповнюйте форму >> за посиланням.

Менеджер-перекладач китайської мови, Kinderly: обов'язкове знання китайської мови від рівня HSK4 та вище, знання англійської від B1 буде перевагою, навички роботи з Google Docs, Drive, Excel, Gmail, Word, проживання у місті Тбілісі + частково віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме на пошту kinderly.ivf@gmail.com або @alexandra_he.

Ком'юніті-менеджер, DeFIYield: англійська від Upper-Intermediate, увага до деталей, багатозадачність, інтерес до крипторинку, знання основних концепцій крипто, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Лідогенератор (Intern), JavaScript Ninjas: англійська від Upper-Intermediate, вміння зрозуміло доносити думки письмово та усно, вміння визначати цілі, розставляти пріоритети та «перемикатися» між задачами, вміння вчитися та бажання отримати нові навички, оплата під час стажування 400−500$/місяць, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Асистент по роботі з клієнтами

Договірна

Популярний стартап в сфері пошуку перевезень www.sharry.cc (instagram) шукає в свою команду асистента по роботі з клієнтами. Повна дистанційна робота з гнучким графіком та неповною зайнятістю.

Умови:

— повна дистанційна робота

— гнучкий графік

— повна та неповна зайнятість

Обов'язки:

— обробляти запити,які надходять на сервіс

— відповідати на дзвінки та повідомлення клієнтів

— консультувати відвідувачів сервісу( пасажирів та перевізників)

Вимоги:

— вільне володіння письмовою та усною українською мовою

— володіння компь'ютером (на базовому рівні)

— бажання працювати на результат

— доброзичливість, комунікабельність, клієнтоорієнтованість

— бажано досвід роботи в продажах, якщо немає, ми з радістю навчимо

Контакт 

Marek (@colacola10)

+48664477728 (Whatsapp/Viber)

sharry.info@gmail.com

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Куратор освітніх курсів

9 000 – 12 000 грн Ставка + %

Дистанційна робота

Опис вакансії

Лабораторія онлайн-освіти для нетехнічних IT-фахівців зараз в пошуках вмотивованого та націленнного на результат куратора освітніх курсів!

Твоя Роль в команді — куратор освітніх курсів 

Твоя задача — допомагати студентам проходити онлайн-курси легко і з цікавістю.

Якщо ти:

- Вміло супроводжуєш студентів 2−4-ох потоків онлайн-курсів.

- Підтримуєш регулярну комунікацію зі студентами і командою викладачів/менторів в телеграмі і по email.

- Створюєш і супроводжуєш вебінари (Zoom,YouTube).

- Слідкуєш за відвідуваністю курсу і мотивуєш студентів проходити курс до кінця.

- Контролюєш, щоб матеріали курсів були підготовлені вчасно і в потрібному вигляді.

- Збираєш зворотній зв’язок від студентів.

- Вміло заповнюєш CRM систему.

- Вмієш організовувати і контролювати свій робочий день.

- Залучаєш нових менторів і спікерів на курси.

- Допомагаєш покращувати наші курси, щоб студенти були ще задоволенішими.

Ти — ідеальний кандидат, якщо:

- У тебе є досвід у on-line освіті чи менеджменті.

- Ти вмієш і хочеш дбайливо вибудовувати стосунки з клієнтами, бо цінуєш якісний сервіс.

- Тобі подобається вирішувати проблеми, допомагаючи іншим.

- Ти знаєш, як знайти вихід із спірної чи конфліктної ситуації без зайвих нервів та переходу на особистості.

- У тебе достатньо технічної підкованості, щоб не боятися раптових труднощів із софтом.

- Тобі подобається відповідати за свої результати.

- Ти вмієш працювати з більшими обсягами інформації.

Для відгуку на вакансію, будь ласка, виконай невеличке тестове завдання: https://forms.gle/JnyzMuCuyUKi7EGB6

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Консультант з міжнародної освіти

Роботодавець: DEC education — міжнародна освітня компанія.

Формат роботи: віддалено.

Вимоги:

— Бажаний досвід роботи на аналогічній посаді та в напрямку міжнародної освіти;

— Власний досвід вступу до навчальних закладів за кордоном буде величезним плюсом.

— Ми розглядаємо кандидатів без релевантного досвіду, але для нас важливо, щоб ви мали психологічну та/або педагогічну освіту та досвід в цій сфері.

— Англійська не нижче В2.

Обов'язки:

— Комунікації з клієнтами.

— Презентація пропозицій клієнтам на заходах/особистих зустрічах.

— Створення та відправка варіантів комерційних пропозицій потенційним клієнтам.

— Ведення клієнтської бази.

— Ведення комунікацій із закордонними партнерами на англійській мові.

— Робота в 1С/CRM, звітність за статусами клієнтів.

Пропонують:

— Конкурентну заробітну плату, яка складається зі ставки та % від реалізації послуг агенції.

— Внутрішнє навчання та супровід.

— Віддалений графік роботи, з 10-00 до 19-00 по Києву.

— Розвиток в даній сфері та можливість стати першокласним експертом в міжнародній освіті!

Відгукнутися: >> тут.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Контент-менеджер з роботи з фільтрами товарів

Роботодавець: EVA — лінія магазинів

Формат роботи: віддалено.

Вимоги:

— Вища освіта.

— Базове розуміння принципів SEO.

— Навички роботи з CMS та/або системами керування контентом.

— Базове знання HTML (уміння розмітити текст базовими тегами).

— Досвід роботи контент-менеджером або менеджером з роботи з фільтрами в інтернет-магазині.

Обов'язки:

— Моніторинг коректності наповнення фільтрів.

— Виправлення помилок у картках товару для покращення наповненості фільтрів.

— Оновлення меню відповідно до сезону або великих івентів.

— Моніторинг актуальності посилань у меню.

— Участь у розробленні та впровадженні нових фільтрів та категорій.

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Оператор кол-центру

Роботодавець: YASNO (ДТЕК) — бренд, під яким працює група компаній з постачання електроенергії, газу, рішень з енергоефективності та для електромобілів.

Формат роботи: віддалено.

Якщо ти:

— Вільно володієш українською мовою;

— Маєш грамотну мову, чітку дикцію;

— Є впевненим користувачем ПК;

— Пунктуальний, відповідальний, комунікабельний, стресостійкий, орієнтований на якість процесу та результат.

Обов'язки:

— Консультування клієнтів по телефону;

— Реєстрація звернень в корпоративних базах даних.

На тебе чекає:

— Команда професіоналів;

— Цікаві проєкти;

— Професійний розвиток;

— Можливості кар'єрного зростання;

— Дистанційна робота;

— І звісно: офіційне працевлаштування, повний соціальний пакет, конкурентний рівень оплати, медичне страхування.

Відгукнутися: >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в темі...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...