Mykola_ Опубліковано: 10 січня Поділитись Опубліковано: 10 січня Що особливого в захисті прав споживача в Чехії? Найпомітнішим нюансом є те, що варто бути уважним під час купівлі товару в офлайн магазині та онлайн, адже умови повернення товару регулюються різними частинами цивільного кодексу, а відтак мають свої індивідуальні властивості. СТРОКИ ПОВЕРНЕННЯ: Інтернет магазини – 14 днів від дати отримання товару або останньої його частини. Даний строк (за бажанням інтернет магазину) може бути збільшено. Офлайн магазини – керуються строками гарантійними, а це: 24 місяці за загальним правилом Якщо протягом 6 місяців виявляться скриті недоліки, вважається, що товар мав ці недоліки до моменту його купівлі. ВАРІАНТИ ДІЙ: - Ремонт товару до 30 днів - Заміна товару до 30 днів - Повернення грошей до 30 днів Якщо попросити про повернення грошей до 30 днів від моменту купівлі – то можливо просити повернення коштів негайно та одразу придбати іншу річ або замінити її. ЯК ПРОХОДИТЬ РЕКЛАМАЦІЯ (ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ): - Достатньо самого товару (іноді обгортка може бути відсутня) - Чеки не завжди обов’язкові. Для розгляду Вашої рекламації у продавця все є (він може знайти номер замовлення, подивитись Вашу виписку з рахункою з датою та сумою оплати при оплаті карткою тощо). - Продавець про розгляд рекламації повідомляє покупця. ЯК ПРОХОДИТЬ РЕКЛАМАЦІЯ (ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ) ПО ІНТЕРНЕТУ: - Товар, мусить в похідному пакуванні та зі всіма додатками. - Товар не мусить бути пошкодженим. - Витрати на пересилання товару до продавця лежать на покупці. КУДИ СКАРЖИТИСЬ: В Чехії існує Česká obchodní inspekce (ČOI) і, звичайно, суд, але звертаємо Вашу увагу, що будь-яка скарга має бути обгрунтована. Джерело BPP Legal Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.