Перейти до публікації

Як повернути товар до магазину у Чехії


Mykola_

Рекомендовані повідомлення

Що особливого в захисті прав споживача в Чехії?

Найпомітнішим нюансом є те, що варто бути уважним під час купівлі товару в офлайн магазині та онлайн, адже умови повернення товару регулюються різними частинами цивільного кодексу, а відтак мають свої індивідуальні властивості.

СТРОКИ ПОВЕРНЕННЯ:

Інтернет магазини – 14 днів від дати отримання товару або останньої його частини.

Даний строк (за бажанням інтернет магазину) може бути збільшено.

Офлайн магазини – керуються строками гарантійними, а це:

24 місяці за загальним правилом

Якщо протягом 6 місяців виявляться скриті недоліки, вважається, що товар мав ці недоліки до моменту його купівлі.

ВАРІАНТИ ДІЙ:

- Ремонт товару до 30 днів

- Заміна товару до 30 днів

- Повернення грошей до 30 днів

Якщо попросити про повернення грошей до 30 днів від моменту купівлі – то можливо просити повернення коштів негайно та одразу придбати іншу річ або замінити її.

ЯК ПРОХОДИТЬ РЕКЛАМАЦІЯ (ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ):

- Достатньо самого товару (іноді обгортка може бути відсутня)

- Чеки не завжди обов’язкові. Для розгляду Вашої рекламації у продавця все є (він може знайти номер замовлення, подивитись Вашу виписку з рахункою з датою та сумою оплати при оплаті карткою тощо).

- Продавець про розгляд рекламації повідомляє покупця.

ЯК ПРОХОДИТЬ РЕКЛАМАЦІЯ (ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ) ПО ІНТЕРНЕТУ:

- Товар, мусить в похідному пакуванні та зі всіма додатками.

- Товар не мусить бути пошкодженим.

- Витрати на пересилання товару до продавця лежать на покупці.

КУДИ СКАРЖИТИСЬ:

В Чехії існує Česká obchodní inspekce (ČOI) і, звичайно, суд, але звертаємо Вашу увагу, що будь-яка скарга має бути обгрунтована.

Джерело BPP Legal

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Я вернула товар в магазин Oysho в Праге .Прошло 2 месяца деньги не вернули . Все это время ведём переписку с ними. Короче жесть! Думаю что деньги я потеряла ! Никто их не вернёт. Полный беспредел !

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, Lana66 сказал:

Естественно у меня есть все документы . И чек о возврате товара с магазина,

Доброго дня, вам необхідно звернутися до Česká obchodní inspekce (ČOI)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня.У магазині DATART купила навушники,запаковані.Тому що у магазині відкрити і перевірити неможливо (не гігієнічно).Дома перевірила а вони не працюють! Наступного дня віднесла у магазин,сказали чекати.Або навушники, або повернуть гроші.Через тиждень повернули тільки 30% грошей.Куди можна поскаржитися у такому випадку?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в темі...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...