Перейти до публікації

Alona

Рекомендовані повідомлення

Вакансія: Head of marketing / CMO

Компанія: CRYPTO CREW — міжнародне криптоком'юніті в Європі.

Локація: віддалено або офіс у м. Вінниця.

Заробітна плата: $2000-3000

Вимоги:

— Важливий досвiд роботи в сфері освітніх продуктів та досвiд з криптою.

— Розуміння та вміння впливати на основні метрики сучасного маркетингу.

— Вміння працювати з основними джерелами трафіку та розуміння процесу їх масштабування.

— Відстеження аналітики маркетингу за основними метриками.

— Вміння коректної постановки планів для команди та контролю за їх виконанням.

— Навичка Стратегічного планування маркетингу на 3-6-12 міс.

— Вміння працювати з контент-маркетингом, прогрівати та впливати на аудиторію, взаємодіяти з нею.

— Досвід маркетинг-запусків з блогерами/медіа-лідерами.

— Досвід побудови маркетинг-воронок у соцмережах і месенджерах.

Деталі: за >> посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Technical Support Manager (Affiliate Manager)

Компанія: Leadsdoit — успішна performance marketing команда з України.

Локація: віддалено (розглядаємо кандидатів, що знаходяться за кордоном або планують релокейт).

Якщо ти:

— Працюєш в Арбітражі від 6 місяців;

— Маєш загальне розуміння, як влаштований світ CPA;

— Працював із трекінг системами;

— Буде перевагою досвід роботи Affiliate менеджером.

Задачі:

— Налаштування та перевірка постбеків;

— Комунікація з Affiliate Manager;

— Аналітика трафіку за внутрішніми системами та трекерами;

— Підключення нових сіток і продуктів в трекер;

— Ведення поточної бази партнерів.

Приємні бонуси:

— Перформанс ревʼю кожні півроку після випробувального терміну;

— Нетривіальні задачі та нові челенджи;

— Чесна та професійна команда, яка вислухає, допоможе та підтримає тебе у профбезумстві!

Деталі: за >> посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: SMM-фахівець (Instagram)

Зарплатня: 35 000 грн

Вимоги до кандидатів:

•Досвід роботи з проектами на західному ринку

•Бажання працювати та розвиватися, зростати разом із командою

•Вміння пояснювати свої рішення.

•Увага до деталей

•Можливість бути на зв’язку з 9:00 до 18:00 у робочі дні

•Аналітичний склад розуму, увага до деталей

Обов'язки на посаді:

•Підготовка постів та Stories

•Підготовка контент плану на цілий місяць та регулярні публікації постів

•Написання унікальних текстів постів (або замовлення у штатного копірайтера)

•Просування публікацій (за потреби)

•Аналіз цільової аудиторії та виявлення психотипів потенційного клієнта

•Аудит облікового запису

•Організація репостів

•Проведення конкурсів Giveaway, якщо потрібно, або участь у них

Умови праці:

•Регулярна заробітня плата

•Повністю віддалена робота, гнучкий графік, згідно з дедлайнами

•Широкі можливості для професійного та особистісного зростання

•Постановка завдань усередині CRM — власному корпоративному порталі

•Робота у великій та стабільній компанії на довгий термін

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій у різних сферах (викладання англійської, бухгалтерія, продажі, графічний дизайн)

Викладач англійської мови (онлайн), EnglishDom: англійська від Upper-Intermediate та вище, досвід викладання/репетиторства від 1-го року, ефективність, чуйність, бажання навчити та привести студента до результату, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — shevchenko_l@englishdom.com

Senior Accountant, Mate academy (EdTech startup): досвід роботи бухгалтером від 3-х років, англійська від Upper-Intermediate, досвід роботи з Excel/Google Sheets, відмінні комунікативні навички, досвід комплексного закриття місяця та управлінської звітності, знання бухгалтерського та податкового обліку податкового законодавства України, досвід роботи з Кіпром та іншими юрисдикціями ЄС, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> на кар'єрний сайт.

Керівник відділу продажу, 247 marketing agency: досвід роботи у продажу, досвід роботи на позиції керівника, цілеспрямованість та робота на результат, комунікабельність, грамотна мова, стресостійкість, оперативне виконання поставлених завдань, обов’язкове знання англійської мови, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @juliaPM247.

Графічний дизайнер, Киїфорнія (креативна агенція): володіння Adobe Photoshop та Adobe Illustrator, After Effects буде плюсом, любов до соціальних та змінотворчих проєктів, наявність релевантного досвіду від 3-х років та портфоліо,  вміння розробляти брендинги, лого та айдентики від нуля й аж до самих сітілайтів у всіх містах України, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та супровідний лист на пошту ukraine.gpm@gmail.com з темою листа «Designer».

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій без досвіду або з мінімальним (продажі, графічний дизайн, підтримка клієнтів, project-менеджмент)

Sales Representative (German), BPO Nextdoor: письмова та усна німецька — С1, розвинені комунікативні навички, структурованість та мультизадачність, інтерес до сфери маркетингу, ініціативність та вміння швидко навчатися, досвід роботи у сфері продажів, віддалено або офіс у м. Львів.

Аби відгукунтися: надсилайте резюме — @bponextdoor або на пошту job@bponextdoor.com

Графічний дизайнер, BLACK SMM Agency: володіння Adobe Photoshop або Adobe Illustrator, самомотивованість, вміння створювати нереальні візуали, креативність та нестримний потік ідей, відмінні результати у командній роботі, можливість відразу накидати банер для реклами, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Оператор сall-центру, Portmone: досвід роботи у контактних центрах/телемаркетингу/продажах, знання ПК на рівні впевненого користувача, готовність до монотонної роботи, клієнтоорієнтованість, заробітна плата на випробувальний термін до 13500 грн, після випробувального терміну до 16500 грн, офіс у м. Київ або віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Trainee Project Manager, DocuSketch: англійська від Intermediate, розуміння методології управління проєктами, багатозадачність, відмінні організаторські навички, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Lead Generation Specialist

Компанія: Eventyr — це команда з понад 70 технічних та бізнес-професіоналів, які надають передові послуги з розробки програмного забезпечення в різних сферах бізнесу.

Локація: віддалено.

Що важливо:

— Англійська від Intermediate (B1);

— Досвід роботи Lead Generation/Data Researcher від 1-го року;

— Володіння Linkedin, Expandi, Reply/Hunter, Texau;

— Володіння CRM-системами (наприклад, Hubspot);

— Знання ABM підходу.

Пропонують:

— Конкурентну винагороду в залежності від досвіду та навичок та регулярний перегляд заробітної плати;

— Медичне страхування;

— Ведення ФОП;

— Гнучкий графік роботи;

— Заняття з англійської (індивідуальні та групові);

— Тімбілдинги та корпоративні заходи.

Деталі: за >> посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Senior Data Engineer

Компанія: Sigma Software

Про проєкт: один з 10 кращих стартапів Великобританії у сфері нерухомості.

Локація: віддалено.

Вимоги:

— Щонайменше 5 років комерційного досвіду з Python і data engineer

— Досвід проектування платформ даних з нуля або вдосконалення існуючих платформ, прийняття обґрунтованих рішень щодо вибору найкращого технічного стеку

— Впевнений досвід роботи з сервісами AWS з фокусом на обробку даних

— Досвід побудови та налаштування Amazon EMR (особливо з використанням Spark та Hive), Amazon ECS та сервісів ECR є обов'язковим

— Досвід роботи з моделюванням даних, доступом до даних та методами зберігання даних

— Досвід роботи з ETL, побудови конвеєрів зі складних та великих наборів даних

— Гнучке мислення та любов до Scrum-процесів

— Рівень англійської мови не нижче Upper-Intermediate

Деталі: за >> посиланням.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @IraZhuk11

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Customer support representative

Компанія: Vista Trans Holding INC — американська транспортна компанія.

Локація: віддалено (пн-пт, 15:00-01:00)

Заробітна плата: 700$ протягом випробувального терміну, перегляд через 3 місяці.

Вимоги:

— Від 1-го року у сфері підтримки клієнтів;

— Англійська від B2;

— Хороші комунікативні навички, здатність продуктивно працювати під тиском, уважність до деталей, сильні навички введення даних;

— Знання Microsoft Word та Excel;

— Навичка багатозадачності з вмінням зосереджуватися на деталях.

Обов'язки:

— Відстеження процесу навчання водіїв;

— Спілкування з водіями;

— Моніторинг сповіщень про паливо, технічні проблеми;

— Спілкування з механіками ремонтної майстерні;

— Звітування перед керівництвом.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме — @zlataboisiuk або +380 98 999 40 36

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Оператор call центру

20 000 — 40 000 грн

Роботодавець: ТОВ «Мега Логістик» — українська логістична компанія.

Формат роботи: віддалено (лише для кандидатів, які знаходяться закордоном).

Вимоги:

— Вік від 20 до 45 років (колектив жіночий, тому розглядаємо у кандидати жінок);

— Досвід роботи з IP телефонією, СRM системами, менеджером телефонних продажів або в кол-центрі.

— Обов'язково мати в наявності комп'ютер, швидкісний доступ до інтернету та гарнітуру для IP телефонії.

Пропонують:

— Щоденну оплату;

— Графік роботи з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00 за київським часом.

Відгукнутися >> надсилайте коротку інформацію про себе та свій досвід роботи, а також посилання на свій профіль у Facebook — @Megalogistics.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Менеджер по роботі з клієнтами (зі знанням польської)

Роботодавець: Collaborator.pro — маркетплейс прямої реклами, який працює на українському та міжнародних ринках.

Формат роботи: віддалено.

Вимоги:

— знання польської мови на рівні В2;

— енергійність та ініціативність;

— системність, проактивність та вмотивованість на результат;

— вміння та бажання працювати в команді;

— здатність брати відповідальність за свою ділянку роботи.

Обов'язки:

— побудова процесу залучення майданчиків;

— спілкування із власниками майданчиків;

— залучення майданчиків у систему.

Пропонують:

— цікаві та амбітні завдання;

— свободу дій, але прийняття відповідальності за них;

— високопрофесійний колектив;

— робочий графік 5/2, 8-годинний робочий день;

— віддалений формат роботи.

Відгукнутися >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій без досвіду або з мінімальним (продажі, підтримка клієнтів, project-менеджмент, бухгалтерія)

Sales Manager, VAV & Kaiser (будівельна компанія): німецька від В2, розуміння та досвід ділового листування, досвід роботи у продажах буде перевагою, бажання вчитися та розвиватися, ставка на час стажування 600€, після — 1000€ + %, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @gordijchenko_HR.

Спеціаліст служби підтримки, @UKR NET (українська електронна пошта): можна без досвіду, досвід роботи в службі технічної підтримки або контакт-центрі буде перевагою, навички користування веб-сервісами, грамотне володіння українською, клієнтоорієнтованість, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Junior IT Project manager, Mirko: англійська від Upper-Intermediate, глибоке знання принципів менеджменту, організаторські навички, увага до деталей, багатозадачність, заробітна вилка 400-800$, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Бухгалтер, Jabil: знання принципів ведення бухгалтерського та податкового обліку, вища освіта в сфері економіки чи бухгалтерії, досвід роботи від 1-го року, володіння Excel та Word, англійська від Pre-Intermediate, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дайджест вакансій для шукачів без знання англійської

Старший рекрутер: досвід пошуку, підбору персоналу та проведення співбесід від 2 років, досвід використання нетрадиційних каналів пошуку кандидатів, відмінні навички спілкування та взаємодії з людьми, бажання розвиватися в сфері рекрутингу, відповідальність.

UI/UX Designer: 2+ роки досвіду роботи, володіння на високому рівні Figma та її останніми апдейтами, розуміння основи адаптивного веб-дизайну та верстки, досвід роботи з HIG та Material Design.

Менеджер клієнтського сервісу: володіння комп’ютерними навичками та вміння вирішувати основні технічні проблеми, здатність працювати самостійно, енергійність, бажання допомогти клієнтам, навички вирішення проблем.

Фоторедактор: досвід обробки предметних фото, високий рівень володіння графічними редакторами, наявний/впевнений досвід роботи з графічним планшетом, професійне володіння інструментом Pen tool, вміння створювати Actions в Photoshop та навички їх використання в роботі.

Junior Automation QA: 1,5 роки+ комерційного досвіду в Automation QA, розуміння принципів клієнт-серверної архітектури, досвід роботи в тестуванні web/mobile додатках, досвід в автоматизації Back-end/Front-end, досвід з Postman, Cypress, Selenium WebDriver, Fiddler, Charles, Jenkins, Git, Playwright, ведення документацій.

Помічник менеджера з продажу: досвід в продажах і бажання розвиватись у цій сфері, вміння працювати з запереченнями, гарна вимова українською та російською мовами, комунікабельність та проактивність.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Актуальні вакансії у сфері продажі

Менеджер з продажів: досвід та успішні кейси у продажах по телефону від 2 років (обов'язково В2В), вміння вести складні переговори, зп 13 000 – 25 000грн.

Junior B2B Partnership Manager: вміння працювати з Notion та Google Sheets, володіння базовими навичками продажів, інтерес до менеджменту та маркетингу, розуміння українського IT ринку.

Менеджер по роботі з клієнтами: досвід в обслуговуванні клієнтів/продажах, в тому числі юр.осіб, від 2 років, перебування територіально в Україні, вміння багато спілкуватися телефоном та в чаті, вільна українська, зп 20 000 – 30 000грн.

Менеджер з продажів (B2B): успішний досвід регіональних продажів в В2В-сегменті від 2-х років, досвід виходу та проведення перемовин з власниками бізнесу, навички роботи з воронкою продажів.

Менеджер з продажу: досвід у продажах, вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного партнера та вміло вести переговори, швидко навчатися, рішучість, впевненість в собі і своїх силах, наполегливість, зп 10 000 – 30 000грн.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Актуальні вакансії для шукачів з невеликим досвідом

Менеджер інтернет-магазину: комунікабельність, досвід в онлайн-продажах від 1 року,вміння легко запам’ятовувати нову інформацію, досвід роботи в 1С та CRM-системах, зп 12 000 – 22 000грн.

Content Marketer: знання, як генерувати та упаковувати ідеї в тексти, візуальні матеріали та інтегровані кампанії, досвід написання електронних листів, постів для соцмереж, лендінгів, скриптів для чат-ботів та реклами, базові знання в маркетингу, знання що таке CPL, CR, ROMI, LTV та вміння аналізувати ці показники.

Middle Project Manager: досвід роботи у сфері digital-маркетингу у ролі Account Manager, Project Manager або PPC-фахівця від 1 року, вміння визначати потреби бізнесу, створювати та реалізовувати маркетингові стратегії для клієнтів, вміння грамотно будувати комунікацію, англійська Intermediate.

Контент-менеджер: досвід з адмін панеллю вордпреесу від 1 року, бажання навчатись і працювати з популярними та самописними CMS, англійська Intermediate, високий рівень володіння комп’ютером.

Junior Frontend (Angular) Developer:  1+ роки досвіду роботи на аналогічній посаді, знання TypeScript & JavaScript (ES6+), Angular (9+), HTML5, CSS3 (Flexbox та інші, в т.ч. робота із SCSS), HTTP, REST API, JSON, вільне володіння українською, англійська В2+, закінчена вища освіта відповідного профілю.

Менеджер з продажів: мінімальний досвід у телефонних продажах (6 міс), вміння працювати на результат, любов до сфери digital, англійська В1-В2 буде перевагою, зп 20 000 – 45 000грн.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Актуальні вакансії у сфері маркетинг

SMM Manager: досвід роботи від 2 років, досвід підготовки та реалізації SMM стратегії, досвід створення та дизайну контенту, навички та досвід роботи з Twitter і Telegram, навички управління спільнотами, англійська upper-intermediate.

PPC-спеціаліст, таргетолог: досвід роботи від 2 років з Google Ads, Facebook Ads, Google Tag manager, вміння аналізувати РК і прогнозувати результати, аналітичні навички та розуміння необхідних метрик CPM, CPC, CTR, CPA, досвід роботи з Google Analytics, англійська В1, грамотна письмова українська, зп 25 000 – 30 000 грн.

Partnership Manager: досвід в роботі з партнерськими програмами на ринку США від 1 року, розуміння інструментів партнерінгу, вільне володіння англійською, вміння формувати комерційні партнерські угоди, комунікабельність, орієнтованість на результат, системність.

SMM-менеджер: досвід створення контенту для телеграму або інстаграму від 2 років, приклади реалізованих проєктів, знання креативних індустріях, вміння писати коротко, енергійно та з сенсом.

Інтернет-маркетолог (B2B): досвід у маркетингу від 4 років, практичний досвід та кейси по налаштуванню реклами Google-Adwords/Google Analytics/Facebook від 3 років, розуміння принципів і логіки роботи Facebook Ads Manager, англійська Upper-Intermediate.

SMM, акаунт-менеджер: досвід роботи від 2 років, досвід роботи з напрямками: стратегії, медіа, креатив, навички ведення переговорів та роботи з запереченнями, клієнтоорієнтованість, аналітичний склад розуму, багатозадачність, стресостійкість, зп 10 000 – 40 000 грн.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Head of marketing

Компанія: ARDO — онлайн-академія.

Локація: віддалено.

Заробітна плата: від 30 000 до 50 000 грн (розглянемо ваші пропозиції).

Вимоги:

— Знання та практичний досвід у сфері digital-маркетингу;

— Досвід запуску онлайн-курсів;

— Навик управління командою та вміння працювати з підрядниками;

— Сміливість, самостійність, ініціативність та амбіційність;

— Системність, аналітичний склад розуму.

Обов'язки:

— Планування та координація роботи відділу маркетингу, підрядників;

— Розробка ідей для запуску нових курсів;

— Аналіз ринку та аудиторії;

— Масштабування проектів;

— Проведення досліджень;

— Запуск рекламних кампаній для різних аудиторій;

— Продумування маркетингових воронок;

— Ведення аналітики;

— A/B-тестування.

Деталі: за >> посиланням.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та портфоліо з поміткою "Керівник. Маркетинг" — @maslennikova_education.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Фахівець контакт-центру (вхідна лінія)

Роботодавець: VUSO — надійна страхова компанія з українським капіталом.

Формат роботи: віддалено або офіс у м. Київ.

Вимоги:

— Високий рівень комунікабельності, уважність, стресостійкість;

— Вільне володіння українською мовою;

— Відповідальність, ініціативність;

— Системність мислення, бажання вчити багато нового матеріалу та запам’ятовувати його;

— Впевнене володіння ПК.

Обов'язки:

— Прийомом та опрацюванням вхідних дзвінків від клієнтів;

— Реєстрацією страхових випадків;

— Внесенням інформації в базу даних;

— Консультуванням клієнтів.

Пропонують:

— Офіційне працевлаштування;

— Пільгове страхування майна, транспорту та медичне страхування;

— Соціальні гарантії згідно КЗпП України;

— Графік роботи: з 8:00 до 20:00 та з 9:00 до 21:00 (зміни по 12 годин, 15-16 змін в місяць);

— Сучасні корпоративні заходи та тімбілдінги;

— Цікаву роботу у стабільній компанії з ВУСОбливо турботливими коллегами.

 Відгукнутися >> тут.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Head of marketing

Компанія: ARDO — онлайн-академія.

Локація: віддалено.

Заробітна плата: від 30 000 до 50 000 грн (розглянемо ваші пропозиції).

Вимоги:

— Знання та практичний досвід у сфері digital-маркетингу;

— Досвід запуску онлайн-курсів;

— Навик управління командою та вміння працювати з підрядниками;

— Сміливість, самостійність, ініціативність та амбіційність;

— Системність, аналітичний склад розуму.

Обов'язки:

— Планування та координація роботи відділу маркетингу, підрядників;

— Розробка ідей для запуску нових курсів;

— Аналіз ринку та аудиторії;

— Масштабування проектів;

— Проведення досліджень;

— Запуск рекламних кампаній для різних аудиторій;

— Продумування маркетингових воронок;

— Ведення аналітики;

— A/B-тестування.

Деталі: за >> посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Продакт-менеджер Rx

Компанія:  «Woerwag Pharma GmbH & Co. KG» – німецька фармацевтична компанія.

Локація: офіс у м. Київ + частково віддалено.

Заробітна плата: від 50 000 грн (розглянемо ваші пропозиції).

Вимоги:

— вища медична або фармацевтична освіта є обов'язковою (додаткова освіта в області маркетингу буде перевагою);

— досвід роботи від 2-х  років на посаді продакт-менеджера фармацевтичної компанії;

— успішний досвід запуску нових продуктів, готовність представити проекти;

— обов’язково англійська від Upper-Intermediate.

Пропонують:

— офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій;

— автомобіль, ноутбук, корпоративний мобільний зв’язок;

— можливість професійного росту та участь у тренінгах/конференціях.

Деталі: за >> посиланням.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме із зазначенням рівня фінансових очікувань на lyudmila.virchenko@woerwagpharma.ua або +380674466615.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вакансія: Спеціаліст з верифікації баз даних (німецькомовний ринок)

Компанія: DMP GROUP — україно-швейцарська аутсорсингова компанія з хед-офісом у Швейцарії.

Локація: віддалено.

Вимоги:

— знання Excel;

— володіння німецькою мовою (рівень B1);

— аналітичне мислення та готовність працювати з великим об'ємом даних.

Обов'язки:

— вивірка необхідних даних у внутрішніх базах;

— пошук та оновлення інформації за зовнішніми джерелами, професійними соцмережами;

— адаптування форматів, наповнення робочих списків.

Пропонують:

— офіційне працевлаштування та відповідні законодавчі ґаранти (оплачувані відпустки, лікарняні тощо);

— медичне страхування;

— корпоративні навчання;

— дружню, веселу та легку команду.

Деталі: за >> посиланням.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @kkhryst.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка технічних та нетехнічних вакансій (підтримка клієнтів, product-менеджмент, frontend, tech lead)

Нетехнічні:

1. Оператор call центру, ТОВ «Мега Логістик»: вік від 20 до 45 років (колектив жіночий, тому розглядаємо у кандидати жінок), досвід роботи з IP телефонією та СRM системами, досвід менеджером телефонних продажів або в кол-центрі, наявність комп'ютера, швидкісного інтернету та гарнітури для IP телефонії, заробітна плата 20 000 — 40 000 грн, віддалено із-за кордону.

Аби відгукнутися: надсилайте коротку інформацію про себе, свій досвід роботи та посилання на профіль у Facebook — @Megalogistics.

2. Product Manager, Universe: досвід від 1-го року у B2C продукті, розуміння метрик воронки, знання базових метрик продукту та їх взаємозв’язків, вміння рахувати Unit-економіку, навички швидкого прототипування, вміння пріоритизувати гіпотези за допомогою методологій, досвід проведення A/B тестів, розуміння UX/UI у додатках, віддалено або допомога із релокацією у безпечні регіони.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @karynabrd.

Технічні:

3. Junior Frontend Developer (Vue.js), Paybis: відмінні знання основ JavaScript, досвід роботи з Vue.js буде перевагою, англійська від Intermediate, хороші навички спілкування, організованість, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

 

4. Tech Lead (керівник IT-відділу), Smaki Maki: високі лідерські якості, організаторські здібності, сильні hard skills, досвід реалізації проєктів (галузь HoReCa буде перевагою), web-сайтів та мобільних додатків, знання принципів роботи CRM-систем, досвід з WP-сайтами, досвід роботи з Unit-тестуванням та REST API, перевагою буде знання IIKO, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @marykachanova.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Викладач/-ка англійської, English Tutor School: рівень англійської від С1, розглядаємо кандидатів без досвіду та з досвідом, величезне бажання вчитись та розвиватись, безмежна любов до англійської та викладання, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @anastasia_english_tutor

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посада: Редактор стрічки новин

Вимоги до кандидатів:

•Орієнтування у фінансовій тематиці, економічній ситуації в Україні та в світі

•Мати досвід від одного року роботи в інтернет-ЗМІ та маєте портфоліо своїх робіт

•Володіння російською і українською (володіння англійською Upper Intermediate буде бонусом)

•Вміння працювати з соцмережами та знаходити «гарячі» інфоповоди

Обов’язки на посаді:

•Написання та рерайт ексклюзивних новин, в тому числі й на основі відео, інтерв'ю. основні теми, на які ти будеш писати: фінтех, банки, блокчейн, криптовалюта, економіка

•Моніторинг ЗМІ та соціальних мереж

•Оформлення готових матеріалів в адмін-панелі Word-Press

Умови праці:

•Віддалений формат співпраці

•Гнучкий початок робочого дня

•100%-й та оплачуваний лікарняний

Відгукнутись: посилання

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стажування: Medical Billing Internship

Компанія: Pharmbills

Локація: віддалено

Вимоги:

— англійська Upper-Intermediate та вище (високий розмовний рівень для щоденної комунікації з клієнтами);

— скласти тест на знання англійської мови та логіку.

Пропонують:

— зарплату від $600 (за результатами співбесіди);

— можливість перегляду заробітної плати на етапах 3/12 місяців;

— початок робочого дня о 15:00 за київським часом (full time);

— можливість працювати онлайн;

— забезпечення необхідною технікою;

— медичне страхування;

— міжнародні тренінги та персональне менторство;

— довгостроковий контракт.

Реєстрація: за >> посиланням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добірка вакансій без досвіду або з мінімальним (просування телеграм-каналів, графічний дизайн, підтримка клієнтів, продажі)

Менеджер з просування телеграм-каналів, Beat Lab: досвід успішних реалізованих кейсів у рекламних кампаніях, вміння налаштовувати таргет та створювати рекламні пости (разом з дизайнером), досвід в арбітражному трафіку буде великою перевагою (але не принципово), важливе вміння просувати телеграм-канали через TikTok та Instagram, заробітна плата від 25 000 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @gordijchenko_HR.

Графічний дизайнер, MEGOGO: від 1-го року досвіду роботи, володіння Photoshop та Figma, глибоке розуміння основних правил дизайну, досвід роботи з обробкою та ретушуванням фото, наявність портфоліо, заробітна плата від 20 000 до 22 000 грн, віддалено.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Customer Success Manager, EvaCodes: ввічливість, доброзичливість, клієнтоорієнтованість, мінімальний досвід в Lead Generation, креативність, досвід у підтримці буде перевагою, віддалено або офіс у м. Київ.

Аби відгукнутися: переходьте >> за посиланням.

Менеджер з продажу, FaVareli (школа дизайну для дітей): англійська від Upper-Intermediate, досвід роботи на аналогічній посаді буде плюсом, вміння спілкуватися з людьми та переконувати, неконфліктність, вміння налаштувати до себе та знаходити спільну мову з різними людьми, грамотність на письмі та вимові, часткова зайнятість, оплата 150-200 грн/година + компенсація за телефон, віддалено.

Аби відгукнутися: надсилайте резюме та назву вакансії — @valyafadd.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в темі...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...