Перейти до публікації

Українська школа в Амстердамі


Alona

Рекомендовані повідомлення

Ukrainian Pop School в Амстердамі запрошує на навчання дітей з України. Навчання проводиться українською мовою, для дітей 5-11 классів, безкоштовно. Кожного дня учні також мають уроки голландською мови з носіями.

Навчання проходіть кожного дня окрім вихідних з 09:30 до 15:00. Учні мають безкоштовне дворазове харчування протягом навчального дня.

Адреса: Amsterdam, Van Marwijk koolstraat 14\15 Metro Overamstel 

 

De-kleine-Nicolaas-gebouw.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня!

Мене звуть Тамара Гранкіна. Я вчитель хімії, навчаю дітей вже більше 30 років. Маю великий досвід якісної підготовки учнів до іспитів в вищі навчальні заклади як в Україні, так і в країнах Європи. Маю звання "Заслужений вчитель України". Останні 5 років працюю тільки онлайн. Зараз живу у Словенії. Готова працювати з учнями онлайн в групах або індівідуально. Можу вести уроки українською або російською мовами.   Як що вам потрібні такі співробітники, то буду рада співпрацювати з вами.
tmgrankina1@gmail.com
 
Змінено користувачем Tamara Grankina
помилка
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 11 місяців потому...

Доброго дня.Скажіть,будь ласка,як з вами зв'язатись,щоб дізнатися детальніше про українську школу в Амстердамі?Чи могли б ви написати мені на пошту?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, anna_handemade сказал:

Доброго дня.Скажіть,будь ласка,як з вами зв'язатись,щоб дізнатися детальніше про українську школу в Амстердамі?Чи могли б ви написати мені на пошту?

Ви можете сходити до цієї школи і дізнатися про все, що вас цікавить, на місці

Amsterdam, Van Marwijk koolstraat 14\15 Metro Overamstel 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 5 місяців потому...
28.03.2023 в 10:23, Mykola_ сказав:

Ви можете сходити до цієї школи і дізнатися про все, що вас цікавить, на місці