Alona Опубліковано: 22 квітня 2022 Поділитись Опубліковано: 22 квітня 2022 Ukrainian Pop School в Амстердамі запрошує на навчання дітей з України. Навчання проводиться українською мовою, для дітей 5-11 классів, безкоштовно. Кожного дня учні також мають уроки голландською мови з носіями. Навчання проходіть кожного дня окрім вихідних з 09:30 до 15:00. Учні мають безкоштовне дворазове харчування протягом навчального дня. Адреса: Amsterdam, Van Marwijk koolstraat 14\15 Metro Overamstel Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Tamara Grankina Опубліковано: 25 квітня 2022 Поділитись Опубліковано: 25 квітня 2022 (змінено) Доброго дня! Мене звуть Тамара Гранкіна. Я вчитель хімії, навчаю дітей вже більше 30 років. Маю великий досвід якісної підготовки учнів до іспитів в вищі навчальні заклади як в Україні, так і в країнах Європи. Маю звання "Заслужений вчитель України". Останні 5 років працюю тільки онлайн. Зараз живу у Словенії. Готова працювати з учнями онлайн в групах або індівідуально. Можу вести уроки українською або російською мовами. Як що вам потрібні такі співробітники, то буду рада співпрацювати з вами. tmgrankina1@gmail.com Змінено 25 квітня 2022 користувачем Tamara Grankina помилка Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
anna_handemade Опубліковано: 27 березня 2023 Поділитись Опубліковано: 27 березня 2023 Доброго дня.Скажіть,будь ласка,як з вами зв'язатись,щоб дізнатися детальніше про українську школу в Амстердамі?Чи могли б ви написати мені на пошту? Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...