Mykola_ Опубліковано: 19 березня Поділитись Опубліковано: 19 березня Податок на володіння автомобілем у Німеччині: розрахунок, вартість, процедура сплати та стягнення штрафів у 2024 році. У світі автомобільної культури Німеччина займає особливе місце, і володіння автомобілем тут не лише надає свободу пересування, а й тягне за собою низку податкових зобов'язань. Податок на авто в Німеччині Давайте ближче розглянемо особливості та вимоги до податку на автомобіль у Німеччині, щоб бути в курсі всіх аспектів цього фінансового обов'язку. Податок на авто в Німеччині, починаючи з липня 2014 року, стягується митницею Zollamt, а не податковою службою Finanzamt. Транспортний засіб підлягає оподаткуванню в Німеччині, якщо: Машина зареєстрована у Німеччині. Автомобіль зареєстрований за кордоном, але використовується в Німеччині. Мігрант продовжує використовувати нерозмитнений транспортний засіб або не оформляє його на облік у Німеччині. Важливо відзначити, що необхідно сплатити податок у будь-якому випадку, за винятком ситуацій, пов'язаних із туризмом. Поширена помилка Незважаючи на поширену думку, що в перший рік після переїзду дозволено використовувати іноземні номери, це не стосується тих, хто приїхав до Німеччини на роботу з сімейних чи інших довгострокових причин. У таких випадках необхідно одразу зареєструвати автомобіль на німецькі номери та сплатити податок. Для короткострокового перебування, такого як відрядження або стажування, можна оформити тимчасовий дозвіл у митниці, але податок все одно доведеться сплатити за весь період, наприклад, за 12 місяців. Розмір податку на авто у Німеччині Розмір податку залежить від кількох факторів, таких як обсяг та тип двигуна, кількість викидів в атмосферу вуглекислого газу CO2. Розрахунок стягуваного збору здійснюється з урахуванням цих параметрів, і процес оподаткування різних типів транспортних засобів передбачає свої особливості. Калькулятор податку на авто в Німеччині У Німеччині більшість автомобілів належить до категорій екологічності Євро-3 та вище. Машини на бензині, зареєстровані до 30 червня 2009 року, оподатковуються у розмірі 6,7 євро за кожні 100 см³ об'єму двигуна. У випадку, якщо у автомобіля встановлено дизельний двигун, податок становитиме 15,4 євро. Для більш сучасних автомобілів встановлено нижчу ставку податку. Якщо машину було вперше зареєстровано після 1 липня 2009 року, загальна ставка становитиме 2 євро за кожні 100 см³ для бензинових двигунів та 9,5 євро для дизельних. Додаткова ставка за викиди CO² До цієї загальної ставки додається додаткова ставка за викиди CO² понад норму - 2 € за кожен зайвий грам на кілометр пробігу. Цей параметр можна дізнатись із технічної документації автомобіля. У 2021 році неоподатковувана межа викидів становить 120 г/км, що характерно для екологічно чистих автомобілів, наприклад Toyota Prius. Наприклад BMW Х5 з 3,0-літровим дизельним двигуном викидає 162 г/км, при цьому доплата за перевищення норми становитиме 134 євро. Volkswagen Passat з 1,4-літровим бензиновим двигуном має викиди 145 г/км і доплата до податку становитиме 100 євро. Таким чином, німецька влада заохочує власників автомобілів переходити на новіші та екологічні моделі. Дивіться інші приклади розрахунків автомобільного збору в Німеччині на сайті міністерства фінансів. Ідеальним варіантом з погляду мінімальних податкових зобов'язань є бензинові малолітражні автомобілі Наприклад, за рік експлуатації машини із бензиновим двигуном об'ємом 1400 куб. см і викидами 90 грамів на кілометр доведеться сплатити всього 28 євро. В той час, як власники більших і потужних автомобілів, таких як нова BMW X5, будуть зобов'язані сплачувати значно більші суми в розмірі ~250 € на рік. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.