Sofia_Petrenko Опубліковано: 11 липня 2023 Поділитись Опубліковано: 11 липня 2023 Навчальний рік щойно закінчився, проходить підсумкова атестація і діти отримують свої табелі успішності. Табель успішності – це документ, який показує, як ваша дитина впоралася з навчанням. Але треба зауважити, що оцінювання багатомовних учнів становить перед вчителям досить непросте завдання. Незгода з оцінкою — апеляція Багатомовним учням часто доводиться поєднувати опанування нової мови із засвоєнням нових знань та навичок. Це дуже важко, і іноді може статися так, що оцінка не відображатиме тих зусиль і того прогресу, які насправді демонструють ваші діти. Вчителі намагаються оцінювати здібності та прогрес якомога об'єктивніше, але все ж важливо знати, що в вас є право на апеляцію, якщо ви вважаєте, що оцінка несправедлива або не відображає реальні здібності вашої дитини. Ви можете зв'язатися зі школою і висловити їм своє занепокоєння (бажано в письмовій формі із зазначенням конкретних підстав). Важливо, щоб ви знали про своє право на апеляцію і, якщо вважатимете за потрібне, скористалися цією можливістю протягом 3 робочих днів після отримання табеля. Апеляція подається у письмовій формі керівництву школи і означає, що ви бажаєте, щоб ситуація була переглянута. Це означає, що під час канікул (до 30 серпня) ваша дитина пройде повторне оцінювання, і її оцінка може бути скоригована відповідно до результату. Якщо у вас виникли запитання щодо табелів, оцінок або апеляцій, будь ласка, не вагайтеся звернутися до школи. Вони працюють для вас і ваших дітей. Інформація про апеляцію на сайті чеської шкільної інспекції. Незадовільне оцінювання / неатестація За наявності об'єктивних підстав (невиконання завдань, відмовне ставлення, відсутність домашньої підготовки, відсутність батьківського втручання у разі виникнення проблем), в табелі успішності за другий семестр учень може бути класифікований і незадовільним рівнем успішності. Рівень успішності “nehodnocen” (“Без оцінки”) застосовується лише в тому випадку, коли учня чи ученицю неможливо класифікувати з предмета, який він хоча б частково відвідував, через недостатність підстав для оцінювання (наприклад, через тривалу відсутність, початок навчання безпосередньо на кінці півріччя тощо). Підставою для цього не може бути просте незнання мови навчання або не засвоєння навчального матеріалу. Головні критерії при оцінюванні багатомовних учнів “В рамках процедури оцінювання навчальні досягнення учня оцінюються таким чином, щоб визначати рівень освіти, досягнутий учнем, зокрема відносно очікуваних результатів навчання з окремих предметів шкільної освітньої програми, його освітніх та особистих здатностей і віку. До класифікації належить оцінка ставлення учня до навчання з урахуванням у тому числі обставин, що мають вплив на його успішність.” Відповідно до закону LEX Ukrajina, учні з тимчасовим захистом мали би бути оцінюванні у тому числі за: – адаптацію до нового шкільного середовища – співпрацю з однокласниками, з однаковою і з іншою рідною мовою – виконання призначених завдань (вчасність, якість, але також і за творчий підхід) – виконання подальших додаткових завдань – результати з попередньої школи в Україні – особисте портфоліо Джерело META Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.