Sofia_Petrenko Опубліковано: 14 листопада Поділитись Опубліковано: 14 листопада Ключові дати: 2035 та 2050 роки. У 2035 році буде заборонено продаж автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами, а в 2050 – їх використання. Що відомо Жорстка позиція ЄС. Як повідомляє Financial Times, Wopke Hoekstra, майбутній комісар ЄС із кліматичних дій, готовий відстоювати цю позицію у листопаді на слуханнях у Європарламенті. У своїх внутрішніх документах Хукстра заявляє: "Назад дороги немає". Він підтверджує позицію, закріплену в законодавстві 2021 року, незважаючи на критику з боку автовиробників, які стикаються з падінням продажів електромобілів і конкуренцією з боку Китаю. Складнощі для автопрому. Усі великі автомобільні концерни, за винятком Renault, попередили про зниження прибутку через нові норми. Так, Volkswagen, найбільший приватний роботодавець Німеччини, розглядає можливість закриття заводів у країні вперше за 87 років своєї історії. Штрафи та санкції. Асоціація європейських автовиробників (ACEA) попередила, що 2025 року галузь може зіткнутися зі штрафами на суму до 15 мільярдів євро за недотримання нових норм ЄС, які вимагають скорочення викидів на 15% порівняно з рівнями 2021 року. Протести Італії. У вересні Італія закликала переглянути регуляції, побоюючись краху автомобільної індустрії ЄС. Рим висловлює стурбованість тим, що європейські виробники, такі як Volkswagen та Stellantis, можуть відставати від Китаю та США, де компанії отримали суттєві державні субсидії на трансформацію своїх індустрій. Дискусії та позиції. Міністр промисловості Італії Адольфо Урсо заявив: "Європі потрібна прагматична точка зору, ідеологічний підхід провалився". Однак його австрійська колега Леоноре Гевесслер відповіла, що майбутнє автомобільної промисловості – за електромобілями, і Європа не може дозволити собі залишитись позаду, як це сталося з розвитком смартфонів. Перспективи для Європи. Hoekstra стверджує, що нові правила створюють "передбачуваність для інвесторів та виробників" і необхідні для досягнення цілей ЄС щодо скорочення викидів вуглекислого газу та зміцнення конкурентоспроможності європейської автопромисловості. На сьогоднішній день Брюссель прагне скоротити забруднення на 55% до 2030 року та досягти нульових чистих викидів до середини століття. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.