Alona Опубліковано: 19 вересня Поділитись Опубліковано: 19 вересня Термін "Bewerbung" - перекладається як "заявка". У контексті працевлаштування це процес подання заявки на відкриту вакансію, під час якої потенційні працівники надсилають свої дані роботодавцю. Якщо в оголошенні про вакансію роботодавець просить надіслати "Bewerbung", це означає, що вам потрібно надіслати йому повний пакет документів - супровідний лист, резюме та відповідні сертифікати. Типовий Bewerbung складається з: — Супровідний лист (Anschreiben) із докладним описом того, чому ви підходите саме на цю посаду. У листі коротко, у 9-10 реченнях розкриваються ключові моменти вашого робочого досвіду та мотивація. - У науковому та креативному секторах часто потребують Motivationsschreiben – докладнішого листа, де обговорюється вибір професії та бажання працювати саме в цій компанії. - автобіографія або резюме (Lebenslauf), що описує вашу кваліфікацію, досвід роботи, контактні дані та навички. Бажано оформляти у вигляді таблиці та не більше 2-х сторінок. - Довідки та рекомендації (Zeugnisse) від попередніх роботодавців або навчальних закладів. Сертифікати про освіту є обов'язковими, а також рекомендації від попередніх роботодавців. Якщо у вас є рекомендація від українського роботодавця, краще, щоб він був англійською. Надсилайте документи у запитуваному форматі, найчастіше у форматі PDF-документів. Адресуйте супровідний лист відповідній особі, якщо він вказаний в оголошенні про вакансію. obcenter або Arbeitsagentur. У Німеччині процес подання заявки на роботу дуже структурований та формальний. Роботодавці очікують отримати детальну інформацію про вашу біографію, навички та досвід. Добре підготовлений Bewerbung може значно підвищити шанси кандидата на отримання роботи. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.