Sofia_Petrenko Опубліковано: 12 вересня Поділитись Опубліковано: 12 вересня З 1 липня набуло чинності нове зобов'язання щодо дотримання пунктуальності. Якщо поїзд Renfe спізнюється на 90 хвилин, це дозволяє запросити повернення 100% вартості квитків. До цієї дати повне повернення квитка здійснювалося за затримок, що починаються з 30 хвилин. Відшкодування за затримку на 60 хвилин або більше становить 50% вартості квитка. Повернення коштів може бути здійснене готівкою, на карту або у вигляді ваучера на покупку іншого квитка. Нова політика відшкодування буде застосовуватися до всіх поїздів Renfe: AVE, Avlo, Alvia, Euromed та Intercity. Заява про компенсацію може бути подана через 24 години після передбачуваного відправлення поїзда. Залізнична компанія залишає за собою право тимчасово призупинити дотримання пунктуальності за виняткових обставин. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.