Mykola_ Опубліковано: 11 березня Поділитись Опубліковано: 11 березня Всі великі супермаркети та дискаунтери в Німеччині пропонують бонусну програму. Будь то Payback, dm, Deutschland Card, Kaufland Card або Lidl Plus. Скільки ви можете заощадити з Lidl Plus, Kaufland Card та Co.? Причина: програми економії та бонусні картки або програми залучають до магазинів більше покупців. Але й покупці виграють від таких програм. Зрештою, вони можуть заощадити багато грошей за допомогою карт лояльності тощо. Але чи це так насправді? Нещодавнє дослідження дійшло дивовижного висновку. Скільки ви можете заощадити з Lidl Plus, Kaufland Card та Co.? Портал порівняння цін Smhaggle проаналізував понад 3,5 мільйони квитанцій для недавнього дослідження. Результат виявився протверезним. Близько 41% представлених квитанцій містили знижку за бонусною програмою. Проте економія була незначною. Купони діють лише на кілька товарів або за певної вартості покупки. Навіть якби сім'я використовувала бонусну програму для кожної покупки у різних супермаркетах, аптеках чи дискаунтерах, вона змогла б заощадити лише 1,5 відсотка від загальних витрат. Купони, бонусні програми або програми як приманка – покупці обмінюють знижки на контактні дані Але як насправді працюють ці бонусні програми? Навіть якщо всі накопичувальні програми відрізняються в деталях, принцип роботи завжди той самий: клієнти отримують знижки або винагороди, якщо надають свої дані. Наприклад, збираються їх ім'я, адреса електронної пошти та переваги у покупках. По суті, такі програми знижок – це, перш за все, замануха для залучення покупців у магазини. Той, хто збирає дані про покупки людини протягом тривалого періоду часу, може зробити висновки про розмір сім'ї, вечірки та гостей, поінформованість про бренди, звички в їжі та питво і навіть стан здоров'я. Крім ощадних та бонусних програм – як споживачі можуть заощадити Купони та додатки? Так, але є й інші способи заощадити на покупках. Наприклад, споживачі можуть використовувати листівки та пропозиції. Ви також можете заощадити, якщо робитимете покупки незадовго до закриття магазинів. Тому що ввечері часто бувають дешеві пропозиції – наприклад, на прилавках із овочами, фруктами, м'ясом чи йогуртами. Також можна заощадити до 50 відсотків на щотижневому ринку або на булочній. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.