Mykola_ Опубліковано: 15 лютого Поділитись Опубліковано: 15 лютого Багато супермаркетів та дискаунтери спокушають своїх клієнтів, пропонуючи робити покупки з дисконтними картами в Німеччині. Вони пропонують певну вигоду. Магазини, де можна непогано заощадити з дисконтними картками у Німеччині Найчастіше для супермаркетів такі бонусні програми коштують дорого. За даними Lebensmittelzeitung, роздрібна група Rewe повинна виплачувати понад 150 мільйонів євро як окупність програми лояльності щорічно. Співпраця завершується наприкінці 2024 року. Гігант супермаркетів співпрацює з поширеною системою збору балів із 2014 року і тепер хоче піти своїм шляхом. У майбутньому група може покластися на власну систему бонусів, щоб збирати дані про клієнтів ще цілеспрямованіше. З цією метою Edeka використовуватиме Карту окупності з 2025 року. Нещодавнє дослідження, проведене на замовлення Handelsblatt, показало, чи дисконтні карти виступають настільки ж вигідними. Німецький інститут клієнтів у Дюссельдорфі (DKI) порівняв у рамках дослідження 40 систем бонусів компаній та визначив Rewe на перше місце. Мережа супермаркетів Kaufland зі своєю карткою Kaufland Card та оператор АЗС Shell посіли друге та третє місця. Інші компанії, такі як мережа магазинів текстилю S.Oliver, гігант електроніки Mediamarkt, аптека Müller та Galeria Kaufhof також отримали вищу оцінку «дуже добре». Дискаунтер Lidl з додатком Lidl Plus та Rossmann показали менш добрі результати. Вони отримали лише задовільну оцінку та посіли 30 та 31 місця. Вирок був ще похмурішим для двох великих меблевих магазинів. Тестери дали карткам покупців Ikea та Höffner лише оцінку «задовільно». Будівельні магазини Obi та Hornbach також були низько оцінені. У дослідженні тестери DKI оцінювали знижки, пропоновані рітейлерами. При оцінці також враховувалися зручність використання, особливості системи та якість обслуговування. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.