Sofia_Petrenko Опубліковано: 9 листопада 2023 Поділитись Опубліковано: 9 листопада 2023 Наприклад, невитрачені кошти з державних бюджетів 2023 року можуть бути використані в наступному році для покриття додаткових витрат. За даними туристичної асоціації ADAC, щомісячний квиток дозволяє необмежено їздити Німеччиною на всіх видах місцевого та регіонального транспорту і нині налічує понад 11 млн. передплатників. На початку 2024 року федеральний уряд та уряди 16 земель Німеччини хочуть досягти угоди про подальше фінансування, «включаючи механізм оновлення ціни квитка, який також може включати підвищення», додали вони. Вони також наголошують, що хочуть «спростити квиток і зробити його більш цифровим». В даний час D-Ticket, як його ще називають, вже можна придбати через різні додатки, при цьому QR-код сканується щоразу, коли людина проходить контроль в громадському транспорті. Додаткове фінансування Федеральний уряд та уряди земель також підтвердили своє зобов'язання виділити по 1,5 млрд. євро на квиток наступного року. Ці гроші мають бути спрямовані на компенсацію випадаючих доходів операторів автобусних і залізничних перевезень – і на те, щоб уникнути додаткового фінансування за рахунок використання коштів, що залишилися, з 2023 року. Поки що неможливо кількісно оцінити реальні додаткові витрати. Тому уряди прагнуть отримати точний «піковий розрахунок» на 2023 та 2024 роки, який буде зроблено штатами після отримання остаточних даних за обидва роки. Екологічна організація Greenpeace негайно розкритикувала Шольца за те, що він вихваляє Deutschlandticket, але не бажає оплачувати його витрати, щоб зберегти ціну в 49 євро. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.