Sofia_Petrenko Опубліковано: 2 червня 2023 Поділитись Опубліковано: 2 червня 2023 Хто має сплачувати податки в Німеччині за продажі на маркетплейсах? Згідно з прийнятим законом, звіт про прибуток та суму податку отримають не всі продавці на маркетплейсах, а лише ті підприємці, які здійснили хоча б 30 транзакцій на рік або ж мають 2000€ річного доходу. Дані про отримані доходи потрібно буде вводити у податкову декларацію в зазначений період. Це питання контролює відділ доходів громадян, тому краще інформацію не приховувати. Працівники податкової відтепер будуть автоматично отримувати дані про продавця, який перевищив ліміти продажів. При цьому не має сенсу змінювати майданчик для продажу. Ті, хто перепродає власні речі, можуть не перейматися. Такі операції не вважаються підприємницькою діяльністю, адже ви не робите це систематично, а просто позбуваєтесь непотрібних речей. Виняток становлять ті люди, які спеціально купують вживане з метою продажу та отримання регулярного прибутку. Як маркетплейси стягуватимуть податки за продажі? Провайдери даних маркетплейсів періодично мають стягувати податки з користувачів платформи (саме продавців), а також звітувати про перерахування ПДВ до податкових служб. Можливо, для цього треба буде виставляти покупцям фактуру про покупки. Для правильності оформлення процедур краще звертатися до місцевого податкового радника, який допоможе ознайомитись з вимогами до рахунків-фактур. Чи можна уникнути сплати податків за дохід на маркетплейсах? Напевно не варто на це розраховувати. Справа в тому, що конкуренти чи будь-які інші свідомі громадяни можуть подати анонімну інформацію до податкової служби щодо порушення закону. Наприклад, про тих, хто не сплачує податки чи не звітує про продажі. В Німеччині це досить розвинена форма повідомлень, коли люди телефонують зі скаргами або пишуть електронні листи на можливі шахрайства з боку продавців. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.