Alona Опубліковано: 17 серпня 2022 Поділитись Опубліковано: 17 серпня 2022 Екстрені номери в Польщі, які допомагають рятувати життя та шукати допомоги в кризових ситуаціях 112 – Центр сповіщення про надзвичайні ситуації 112 – це міжнародний екстрений номер, за яким в деяких країнах можна телефонувати, не розблоковуючи телефон та навіть без SIM-карти. У надзвичайній ситуації, набираючи номер 112, ви з’єднаєтесь з диспетчером, який підтвердить та направить ваш виклик до потрібної служби. Телефонувати на 112 варто в таких випадках: При перебуванні у чужій країні, не маючи інформації про місцеві номери надзвичайних служб. При сумнівах, до якої служби краще звернутись. Коли у стресовій ситуації раптом забуваються всі номери до екстрених служб. У інших випадках варто телефонувати безпосередньо до потрібної служби. Це має дещо скоротити час між викликом і прибуттям рятувальників на місце. Загальний центр сповіщень про надзвичайні ситуації діє також як “сито”, яке відсіює фальшиві та помилкові звернення. Таким чином є більша ймовірність, що одна зі служб не приїде на фальшивий виклик. Загалом лише 25% звернень насправді потребують інтервенції. Більшість з них – це жарт, помилково набраний номер, або ж використання 112 як інформаційної служби. Телефони екстрених служб 999 (728 112 112 – номер для людей з вадами слуху) – Швидка медична допомога (Pogotowie Ratunkowe); Нагадуємо, що від 20 квітня 2021 року люди, які телефонуватимуть за номером 998 до пожежної служби (Straż Pożarna) автоматично будуть перенаправлятись до Центру сповіщення про надзвичайні ситуації (Centrum Powiadamiania Ratunkowego) – 112; 997 – Поліція (Policja); 986 – Міський патруль (Straż miejska); 991 – Служба енергетики (Pogotowie energetyczne); 992 – Газова служба (Pogotowie gazowe); 993 – Служба опалення (Pogotowie ciepłownicze); 994 – Служба водопостачання та каналізації (Pogotowie wodno-kanalizacyjne). 995 – Служба громадського транспорту (Pogotowie komunikacyjne). Термінова медична консультація українською 800 137 200 – Телеплатформою першого контакту (TPK) можна скористатись у випадку раптової хвороби чи погіршення стану здоров’я тоді, коли не працюють основні медичні установи Польщі. Тобто від понеділка до п’ятниці з 18:00 до 8:00, а також протягом 24 годин у вихідні та державні свята. На гарячій лінії можна отримати пораду від лікаря, медичної сестри або акушерки польською, англійською та українською. Загальні правила розмови з диспетчером Перш за все треба назвати місце перебування (вулиця, номер будинку, номер автостради, місця, будівлі поблизу тощо). Пояснити, що трапилось. Розповісти, хто або що потребує допомоги. Повідомити дані людини, яка телефонує. Ніколи не класти слухавку першим. Роз’єднатися можна лише після слів: “Виклик прийнято”. Цитата Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах Більше способів поділитися...
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.