Перейти до публікації

Екстрені номери в Польщі


Alona

Рекомендовані повідомлення

Екстрені номери в Польщі, які допомагають рятувати життя та шукати допомоги в кризових ситуаціях 

 

112 – Центр сповіщення про надзвичайні ситуації 

112 – це міжнародний екстрений номер, за яким в деяких країнах можна телефонувати, не розблоковуючи телефон та навіть без SIM-карти. 

У надзвичайній ситуації, набираючи номер 112, ви з’єднаєтесь з диспетчером, який підтвердить та направить ваш виклик до потрібної служби.

Телефонувати на 112 варто в таких випадках:

▪️ При перебуванні у чужій країні, не маючи інформації про місцеві номери надзвичайних служб.

▪️ При сумнівах, до якої служби краще звернутись.

▪️ Коли у стресовій ситуації раптом забуваються всі номери до екстрених служб.

У інших випадках варто телефонувати безпосередньо до потрібної служби. Це має дещо скоротити час між викликом і прибуттям рятувальників на місце.

Загальний центр сповіщень про надзвичайні ситуації діє також як “сито”, яке відсіює фальшиві та помилкові звернення. Таким чином є більша ймовірність, що одна зі служб не приїде на фальшивий виклик. Загалом лише 25% звернень насправді потребують інтервенції. Більшість з них – це жарт, помилково набраний номер, або ж використання 112 як інформаційної служби.

Телефони екстрених служб

▪️ 999 (728 112 112 – номер для людей з вадами слуху) – Швидка медична допомога (Pogotowie Ratunkowe);

▪️ Нагадуємо, що від 20 квітня 2021 року люди, які телефонуватимуть за номером 998 до пожежної служби (Straż Pożarna) автоматично будуть перенаправлятись до Центру сповіщення про надзвичайні ситуації (Centrum Powiadamiania Ratunkowego) – 112;

▪️ 997 – Поліція (Policja);

▪️ 986 – Міський патруль (Straż miejska);

▪️ 991 – Служба енергетики (Pogotowie energetyczne);

▪️ 992 – Газова служба (Pogotowie gazowe);

▪️ 993 – Служба опалення (Pogotowie ciepłownicze);

▪️ 994 – Служба водопостачання та каналізації (Pogotowie wodno-kanalizacyjne).

▪️ 995 – Служба громадського транспорту (Pogotowie komunikacyjne).

Термінова медична консультація українською  

▪️ 800 137 200 – Телеплатформою першого контакту (TPK) можна скористатись у випадку раптової хвороби чи погіршення стану здоров’я тоді, коли не працюють основні медичні установи Польщі. Тобто від понеділка до п’ятниці з 18:00 до 8:00, а також протягом 24 годин у вихідні та державні свята. На гарячій лінії можна отримати пораду від лікаря, медичної сестри або акушерки польською, англійською та українською. 

Загальні правила розмови з диспетчером

▪️ Перш за все треба назвати місце перебування (вулиця, номер будинку, номер автостради, місця, будівлі поблизу тощо).

▪️ Пояснити, що трапилось.

▪️ Розповісти, хто або що потребує допомоги.

▪️ Повідомити дані людини, яка телефонує.

▪️ Ніколи не класти слухавку першим.

▪️ Роз’єднатися можна лише після слів: “Виклик прийнято”.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в темі...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...